اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زن

همه چیز در باره کرونا پانته آ بهرام

در ادامه این مطلب در مورد پانته آ بهرام کرونا میخوانید.با هجوم سویه دلتای ویروس کرونا و اوج گیری مجدد کووید-۱۹ در کشور که به افزایش مبتلایان این بیماری انجامیده، بار دیگر شاهد ابتلای برخی از چهره های مشهور هنری ماننده پانته آ بهرام کرونا به این ویروس هستیم.از زمان آغاز همه گیری کرونا تاکنون بسیاری از چهره های مشهور ایرانی مانند پانته آ بهرام کرونا به کووید-۱۹ مبتلا شده اند و در جدیدترین مورد، پانته آ بهرام کرونا و مرجانه گلچین، دو تن از بازیگران مشهور زن، خبر از گرفتار شدن خود به این بیماری داده اند.

پانته آ بهرام کرونا با مانتو بنفش

پانته آ بهرام کرونا

پانته آ بهرام روز گذشته تصویری از خود با ماسک اکسیژن در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «بالاخره کرونا در خانه ما هم نشست.»

البته کرونا پای پانته آ بهرام را ابتدا به بیمارستان کشانده بود اما به گفته ی خواهرش رکسانا بهرام حالا حالش بهتر شده و از بیمارستان مرخص شده است.

رکسانا بهرام، خواهر این بازیگر درباره آخرین وضعیت سلامتی او به ایسنا گفت: خوشبختانه حال پانته‌آ بهتر شده و از بیمارستان مرخص شده است.

او ادامه داد: ۳۰ درصد ریه خواهرم درگیر کرونا شده بود و به تشخیص پزشکان چند روز در بیمارستان بستری شد تا از گسترش بیماری پیشگیری شود چراکه نوع دلتای کرونا بسیار خطرناک است و جای ریسک ندارد ولی خوشبختانه پانته‌آ زود به بیمارستان مراجعه کرده بود.

رکسانا بهرام اضافه کرد: در حال حاضر خواهرم در منزل به سر می‌برد و ادامه مراحل درمان و قرنطینه را در خانه می‌گذارند.

در چند وقت اخیر اخبار متفاوتی درباره واکسینه کردن گروه‌های هنری منتشر شده است ولی ظاهرا تنها پروژه‌های تلویزیونی هستند که عوامل خود را واکسینه می‌کنند اما هنوز تصمیمی جدی درباره واکسیناسیون عوامل پروژه‌های سینمایی، تئاتری و شبکه نمایش خانگی گرفته نشده است.

بیوگرافی همایون ارشادی بازیگر ایرانی موفق در عرصه بین المللی

پانته آ بهرام کرونا در بیمارستان

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی پانته آ بهرام و جدیدترین عکس های او و ماجرای کشف حجابش در جشنواره فجر

پانته آ بهرام کرونا گرفت

عکس از پانته آ بهرام در کنار یک مرد که ادعا شد همسرش هست لو رفت ولی او هرگز ازدواجش را رسمی اعلام نکرده است. پانته آ بهرام با تئاتر وارد بازیگری شد. پانته آ بهرام معتقد است که جهان براساس عشق ساخته شده و تنها عشق می تواند افراد را نجات دهد. پانته آ بهرام از رییس جمهور جایزه گرفته است.

خبرهای شنیده شده حاکی از آن است که پانته آ بهرام ازدواج کرده و پس از مدتی زندگی مشترک از همسرش جدا شد.

پانته آ بهرام از سال 1366 با تحصیل در رشته بازیگری وارد دنیای بازیگری شد و در فیلم و سریال های زیادی جلوی دوربین رفت.

پانته آ بهرام می گوید : سیزدهم اسفندماه سال 1348 در تهران متولد شد. در 1366 فعالیت بازیگری خود را به صورت آکادمیک با ورود به مدرسه صدا و سیما و تحصیل در رشته بازیگری آغاز کرد.

پانته آ بهرام کرونا با لباس مشکی

پانته آ بهرام کرونا گرفته

پانته آ بهرام در برابر سوالات خبرنگاران

پانته آ بهرام می گوید:  متفاوت ترین بازیگر سینما و تلویزیون هستم چون بازیگری را با احترام به این شغل شروع کردم .

وی ادامه داد :  با تئاتر کلید زدم و همه می دانند که تئاتر نه پول و نه شهرت دارد؛ من قدرتمند، درست و دقیق به راهم ادامه دادم و در سن 19 سالگی به دلیل بازی در تئاتر بهرام بیضایی جایزه تئاتر فجر را از دست رئیس جمهور وقت گرفتم.

بازیگران مردی که نقش بد را خوب بازی میکنند

پانته آ بهرام ادامه داد: من نام مافیا را در سینمای ایران نمی برم و به نظرم مافیا وجود ندارد.

در سینمای ما همچون بازی شطرنج دو جناح سفید و سیاه وجود دارد و من به دلیل بلد نبودن این بازی از هیچ گروهی نیستم.  من سال ها در سینما به جای شطرنج تخت نرد بازی کردم و منچ انداختم چون به نسبی بودن جهان و بینابین بودن آن اعتقاد دارم.

پانته آ بهرام افزود: بازیم کاملا به نگاه کارگردان وابسته است ؛ همه می گویند که تو همانند یک دستگاه با دکمه های مختلفی که قابلیت بازی در هر نقش بنابه خواسته کارگردان را داری.

وی ادامه داد: وقتی با دانش و علاقه وارد حرفه ای شوی قطعا در آن موفق خواهی شد و اگر به شغلت احترام بگذاری و آن را به نحو احسن انجا دهی پول به دنبالش می آید. از سویی افراد باید سریع تکلیف آینده ی خود را مشخص کنند و به زندگیشان جهت دهند.

گاهی اوقات من فرد 50 ساله ای را می بینم که علاقه مند به بازیگری بوده و در پی رسیدن به این شغل است و من چاره ای جز افسوس خوردن برای این فرد ندارم؛ البته درست است که هیچ زمانی برای شروع دیر نیست اما اقدام زو تر سبب نتیجه گیری بهتر می شود.

این بازیگر عنوان کرد: جهان براساس عشق ساخته شده و تنها عشق می تواند افراد را نجات دهد؛ من هم عاشق بازیگری هستم و تمام عمر و زندگی خود را برسر این کار گذاشته ام و به هیچ سمت و سوی دیگری نخواهم رفت. همین که گاهی می شنوم که فردی با دیدن بازی من در فیلمی جهت زندگی اش تغییر کرده و همین برای کل زندگی من کافی است.

عکس بهروز وثوقی قبل از انقلاب به همراه زندگینامه

پانته آ بهرام کرونا با شال سفید

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا