اخبار بازیگراناخبار دیگرانبازیگران ایرانیبیوگرافی بازیگران

بیوگرافی و تصاویر رامبد جوان از گذشته تا امروز + حواشی اخیر

در این بخش بیوگرافی رامبد جوان را مرور می کنیم.بیوگرافی رامبد جوان از بازیگران مرد ، کارگردان و مجری تبریزی‌الصل، پرجنب‌وجوش و عجیب‌وغریبی که آثار پرمخاطب و به‌یادماندنی زیادی در کارنامه‌اش دیده می‌شود به همراه عکس های قدیمی و جدید “ رامبد جوان ” و فیلم شناسی وی و همه ی نکات خواندنی بیوگرافی رامبد جوان را در سایت بازیگرآنلاین مشاهده میکنید. رامبد جوان این روزها با «خندوانه» شاید بیشتر از همیشه خودش و زندگی‌اش را وقف فعالیت هنری کرده است.

رامبد جوان متولد چه سالی است؟

رامبد جوان متولد 1 دی 1350 است.

همسر فعلی رامبد جوان چه کسی است؟

همسر فعلی رامبد جوان نگار جواهریان است.

رامبد جوان در چه زمینه ای فعالیت میکند؟

رامبد جوان بازیگر، کارگردان و مجری است.

نام فرزند رامبد جوان چیست؟

نام فرزند رامبد جوان نوردخت است.

خلاصه بیوگرافی رامبد جوان

نامرامبد
نام خانوادگیجوان تبریزی
زمینه فعالیتتلویزیون، سینما و تئاتر
تولد۱ دی ۱۳۵۰ (۴۳ سال) شهرآرا، تهران
ملیتایرانی
پیشهبازیگر، کارگردان و مجری
سال‌های فعالیتاز ۱۳۷۳ تا کنون
همسر(ها)ماندانا روحی و سحر دولتشاهی (سابق) ، نگار جواهریان (فعلی)

بیوگرافی رامبد جوان

بیوگرافی رامبد جوان

سن رامبد جوان

در بیوگرافی رامبد جوان میخوانیم او در اولین روز از دی ماه سال 1350 در تهران محله شهرآرای بدنیا آمد. جوان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان و مجری تلویزیون میباشد.او افزون بر حضور در فیلم‌های پرشمار سینمایی، پیشینه‌ای طولانی در همکاری با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دارد و از اوایل دههٔ ۱۳۷۰، با این رسانه به همکاری پرداخت.

کودکی رامبد جوان

تحصیلات رامبد جوان

در بیوگرافی رامبد جوان آمده است او تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که بازیگری را از تئاتر شروع کرد و از 24 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا اجرا می کند و تجربه سه زندگی زناشویی هم دارد !

در بیوگرافی رامبد جوان دیدگاه‌های سیاسی‌اش از دیدار با رهبر انقلاب اسلامی و نظراتش در مورد قاسم سلیمانی، تا دعوت مردم ایران به مقاومت در سال ۱۳۹۹، مورد توجه رسانه‌های فارسی‌زبان قرار گرفته‌است.

عکس زیر خاکی از جوانی های رامبد جوان

خانواده و اصالت رامبد جوان

در بیوگرافی رامبد جوان در مورد خانواده اش میخوانیم او در یک خانواده ای سنتی در تهران با اصالت آذری متولد شد.نام پدرش، بهمن جوان تبریزی و نام مادرش هما فانی جوادی است.

از نکات جالب بیوگرافی رامبد جوان دایه ی او است.پدر و مادرش هر دو شاغل بودند و رامبد را به دایه مسن و مهربانی به نام ننه مریم می‌سپردند. او همیشه از روزهای خوش با ننه مریم صحبت کرده است. رامبد جوان یک خواهر به نام پوپک دارد که 8 سال از خودش بزرگتر است.

پدرش نوازنده تار و خطاط و مادرش کارشناس مردم شناسی دارد.

ننه مریم پرستارم

من ننه مریمی‌ داشتم که مرا بزرگ کرد ، خانم مسن لری با دامن‌ های بلند که آبله رو بود ، ما خیلی همدیگر را دوست داشتیم خدا رحمتش کند

آن زمان پدر و مادرم سرکار بودند و ننه مریم از صبح تا شب می‌ زد و من بالا و پایین می‌ پریدم ! همه چیز خیلی لذت بخش بود

شاید نتیجه همان روزها بود که از جایی به بعد شاد شدن انتخاب من شد

علایق و حقایق رامبد جوان

رامبد یعنی فرشته صلح و آرامش و این اسم انتخاب خواهرش بوده است. موسیقی را خیلی دوست دارد اما ترجیح میدهد از هیچ خواننده ای اسم نبرد. دوست صمیمی رامبد ، اشکان خطیبی است.

یکی از نکات جالب در بیوگرافی رامبد جوان این است او کودکی اش این است که با رضا شفیعی جم یکی از بازیگران معروف کمدی همسایه دیوار به دیوار بوده اند.

در ادامه بیوگرافی رامبد جوان علایق و حقایقی درباره ی او را میخوانیم.

عدم علاقه به فوتبال

در بیوگرافی رامبد جوان از زبان خودش میخوانیم : من از بچگی همین قدر پر جنب و جوش و پر هیجان بودم اما نمی دانم چرا هیچ وقت به فوتبال علاقه مند نشدم  این علاقه بعدها هم در من ایجاد نشد.

زندگینامه برد پیت | از ازدواج با آنجلینا جولی تا بیماری عجیب او و مروری بر فیلم هایش

با وجود اینکه دوستان فوتبالیست کمی ندارم اما هیچ وقت به عنوان یک طرفدار فوتبال نتوانستم خودم را نشان دهم

ستاره های مورد علاقه

استیو مک کویین را خیلی دوست داشتم ، عاشقش بودم به این خاطر که موتورسواری ، رانندگی و تیراندازی بلد بود و در فیلم ها به زن ها کم توجه بود !

بروسلی و جکی چان را هم دوست داشتم ، همین الان تمام آرشیو فیلم های بروسلی را دارم

3 اصل زندگی ام

من در زندگی ام سه اصل دارم ؛ اول اينکه نمی دانم تا چه زمانی زنده هستم پس به اتفاق‌ های قبل و بعد فکر نمی کنم و سعي میکنم در لحظه زندگی کنم

دوم اينکه دوست دارم از لحظه‌ هايم لذت ببرم و به نظرم کسی که تمام مدت ذهنش درگير مسائل مختلف است، نمی تواند حال خوشی داشته باشد

سوم اينکه من وقتي قرار است کاری انجام دهم ، به حرف‌ های ديگران توجهی نمیکنم و کارم را انجام ميی دهم

از موسیقی تا چوپانی

موزیسین ، یه مدت ویولن می زدم اما اگر موزیسین هم نمی‌ شدم ، جراح زیبایی می‌ شدم.

اگر جراح زیبایی نمی‌ شدم بوکسور می‌ شدم ، اگر بوکسور نمی‌ شدم ، قهرمان شطرنج و اگر همه اینها نمی‌ شدم حتما یک چوپان می‌ شدم

حکومت باید عقب نشینی کند

الان دوره ای است که حکومت و تفکر حکومتی باید عقب نشینی کند تا مردم حداقل در فضای مجازی در همه زمینه های تجربه کسب کرده وتصمیم بگیرند

حکومت فکر نکند که دانای کل است و از همه عاقل تر بوده و می تواند در همه موضوعات ورود کند

سر شوخی با مادر نگار

مادر نگار خیلی خانم جدی و با شخصیتی است ، روز های اول که من به خانه نگار می رفتم یکبار مادرش با جدیت تمام من را «ژامبون جان» صدا کرد

آنجا بود که خیلی خندیدم و دیگر سر شوخی باز شد

اخراج از دانشگاه

در بیوگرافی رامبد جوان آمده است در سال 1371 همزمان با بازی در روی صحنه در رشته تئاتر دانشگاه آزاد قبول شد اما در نهایت یکسال بعد از دانشگاه اخراج شد !

دیدگاه‌ها پیرامون سیاست جمهوری اسلامی

در آذر ۱۳۹۶، جوان در پستی نوشت: «سپاسگزاریم از فداکاری همه مدافعان حرم، خانواده‌هاشان و شخص حاج قاسم سلیمانی».وی همچنین پس از مرگ قاسم سلیمانی، وی را شهید و سوپرمن خواند.رامبد جوان در دیدار با رهبر انقلاب ایران، سید علی خامنه‌ای، رهبر ایران را «بهترین مشاور ما» خطاب کرد و از او در مورد روش «ارضای» حس هیجان در جوانان پرسید.

برخی باور دارند دیدگاه‌های سیاسی جوان، از زندگی شخصی به کاری‌اش رسیده‌است؛ همچون ساقی لقایی، کنشگر اجتماعی فارسی‌زبان که از رامبد جوان به خاطر ساخت برنامه‌هایی در جهت «عادی‌سازی» سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی انتقاد کرد و اعلام داشت: «آقای جوان می‌توانست در ساخت برنامه از پروپاگاندای سیاسی نظام طفره برود اما این کار را نکرده‌است و بخشی از برنامه‌هایش به‌طور روشن تبلیغات حکومتی است». هرچند که این، مخالفانی نیز دارد.

سوال سخت رامبد جوان از رهبری

در سال 1376 رامبد جوان 26 ساله در دیدار گروهی از جوانان با آیت الله سید علی خامنه ای به مناسبت روز جوان ، او سوال جالبی از مقام معظم رهبری پرسید

پرسش ایشان این بود:

شما به عنوان بهترین مشاور ما ، همانجور که فرمودید جوان نیاز به هیجان دارد و باید یک جوری هیجان خود را دفع بکند و ازش استفاده هم بکند از طرفی خدمات فرهنگی به جوانان داده می شود که مربوط به تفکرات است مانند کتاب و فیلم ولی چه باید بکنیم که این حس هیجان هم در جوان ارضاء شود ولی در عین حال درست هم باشد و استفاده صحیح از آن بشود؟

علت دوری چند ساله گلچهره سجادیه از بازیگری چه بود؟

مقام معظم رهبری در شروع پاسخ خود از این سوال ، بعنوان سوال سخت ازش یاد کرد و به مدت 5 دقیقه به آن پاسخ دادند

دعوت مردم ایران به مقاومت

در اسفند ۱۳۹۹، رامبد جوان با اشاره‌هایی به شرایط بد جامعهٔ ایران به مردم گفت که: «باید مقاومت کنیم». مهدی خرمدل، فعال رسانه‌ای و روزنامه‌نگار ایرانی در واکنش به این سخنان جوان، نوشت: «نمی‌شود نه هزار کیلومتر آن طرف‌تر زندگی کنیم و فقط برای کسب درآمد میلیاردی از برنامه خندوانه به ایران بیاییم و بعد هم خطاب به مردم بگوییم: «باید مقاومت کنیم». نه، درستش این است: ما که اینجا زندگی نمی‌کنیم اما شما که زندگی می‌کنید، باید مقاومت کنید.» این سخنان، در اشاره به سفر رامبد جوان به کانادا برای زاده‌شدن فرزندش بوده‌است.

میترا زرگر، جامعه‌شناس، اعلام داشت که «نمی‌شود شما برنامه محبوبی بسازید، چهره بشوید، پول خوبی از صدا وسیما بگیرید، برای سیاست‌های جمهوری اسلامی هم تبلیغ کنید، اما بگویید زندگی خصوصی‌ام به خودم مربوط است». سید ابراهیم نبوی، نویسنده، در مورد جوان اعلام کرد: «آقای جوان خطایی نکرده‌است. برنامه‌ای پر مخاطب ساخته، پولش را از هنرش درآورده و هرجا بخواهد خرج می‌کند.

ازدواج رامبد جوان

در ادامه بیوگرافی رامبد جوان درباره همسران او میخوانیم.

همسر اول رامبد جوان

رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می کند. البته برخی منابع تاریخ این پیوند را سال 1383 اعلام کرده‌اند. همسرش هم مانند او هنرمند بوده و البته سروصدای ازدواج آنها زیاد به اطرافیان نمی رسد.

نکته جالب در مورد ازدواج اول رامبد جوان این است که سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور وقت ایران آنها را پای سفره عقد نشانده و برایشان خطبه را جاری می کند. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند. چند سال بعد و در 36 سالگی دوباره به فکر ازدواج می افتد.

رامبد جوان و همسر اولش ماندانا روحی

همسر دوم رامبد جوان

رامبد جوان در 27 اسفند 1387 وقتی 37 ساله بود با سحر دولتشاهی بازیگر 29 ساله ازدواج و باهم زیر یک سقف رفتند که زمان خود بسیار مورد توجه قرار گرفت.

این دو باهم در گروه تئاتر آتیلا پسیانی باهم آشنا شدند اما این زندگی بعد از شش سال به جدایی ختم شد.

در سال ۹۳ زمزمه های جدایی رامبد جوان از سحر دولتشاهی در شبکه های اجتماعی و سایت ها به گوش رسید که این خبر پس از مدتی به واقعیت پیوست.

رامبد جوان و سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در مصاحبه ای در سال ۹۴ گفت: سال ۹۳ در عین حال که سال شلوغی برایم بود در تنهایی لذت بخشی هم سپری شد نه فقط به عنوان بازیگر که در خیلی جهات هم رشد داشتم.

وی ادامه می دهد: سال ۹۳ هم شیرینی برایم داشت و هم یک رهایی جالبی برایم بود.امیدوارم مهر بیشتری وجود داشته باشد. سحر دولتشاهی برای سال جدید هم چنین آرزویی دارد: برای سال ۹۴ و همه سالهایی که می آیند هم امیدوارم مهر بیشتری وجود داشته باشد و هم از طرف من نسبت به اطرافیانم و از طرف آنها نسبت به من.

رامبد جوان و سحر دولتشاهی

بر سر جدایی رامبد از سحر دولتشاهی حواشی زیادی به وجود آمد که حتی رامبد در مصاحبه ای نسبت به آن واکنش تندی نشان داد و گفت:ترجیح می دهم به عنوان یک رفتار مقاومتی در برابر این جنس از هیجان برای دانستن زندگی شخصی، کاملا به حق در برابر همه اعلام کنم دوست ندارم درباره زندگی خصوص ام روی آنتن رسانه ملی حرف بزنم. اگر می خواستم حرف بزنم به جای خانه در خیابان زندگی می کردم. دوست ندارم کسی درباره زندگی خصوصی ام از من سوال بپرسد. زندگی خودم است مال خودم است.

او همچنین در مورد عدم دعوت سحر دولتشاهی در برنامه خندوانه این‌گونه گفت: «واقعیت این است که فکر می‌کنم هنوز ظرفیت فرهنگی ما، شاد من، شاید ایشان و شاید بینندگان آن‌قدر نیست. این کار شبیه یک شلنگ‌تخته اضافی برنامه‌سازی است، در صورتی که این کار باید در کمال احترام و دوستی اتفاق بیفتد.»

فیلم سم پاشی با هنرنمایی امیر اقایی در نوبت اکران قرار گرفت

رامبد جوان و سحر دولتشاهی

همسر سوم رامبد جوان

هنوز در شوک خبر جدایی رامبد جوان از سحر دولتشاهی بودیم که خبری مبنی بر ازدواج سوم رامبد جوان با بازیگر زن ایرانی نگار جواهریان به گوش رسید . دو سال بعد از طلاق خانوم دولتشاهی عکس هایی از رابطه صمیمی رامبد جوان و نگار جواهریان شایعه رابطه این دو را سر زبان ها انداخت.مدت ها طول کشید تا بصورت تلویحی رامبد جوان و نگار جواهریان ازدواج خود را تایید کردند.

نگار جواهریان و رامبد جوان

رامبد جوان در پیامی قابل تامل خبر ازدواجش با نگار جواهریان را در برنامه سه ستاره احسان علیخانی اعلام کرد. مدتی بود که صحت خبر ازدواج رامبد جوان با نگار جواهریان برای دوست داران مجری برنامه پرطرفدار خندوانه، ایجاد سوال کرده بود و تا آن زمان رامبد جوان به طور کامل این خبر را رسانه ای نکرده بود.

بر اساس اذعان دوستانش آنها در سال 95 در کشور یونان مراسم عروسی خود را برگزار کردند که ثمره این زندگی دختری بنام ایراندخت متولد 31 تیر 98 در کاناداست.

رامبد جوان و نگار جواهریان

مهاجرت رامبد جوان

مدتی پیش رامبد جوان به همراه همسرش نگار جواهریان برای تولد فرزندشان از ایران به کانادا سفر کردند. این خبر بازخوردهای زیادی در بین کاربران در شبکه‌های اجتماعی داشت. شب گذشته حجت‌الاسلام زائری در گفت‌وگوی اینترنتی با رامبد جوان در این رابطه از وی پرسید و جوان با اشاره به اینکه مدیران و مسئولان مربوطه از سفر او با خبر بودند گفت:

“کاملا این ماجرا هدایت شده بود. اولا چیزی نبود که تلویزیون آن را نداند. مدیران تلویزیون این مسئله را می‌دانستند. شرایط ایجاب می‌کرد که ما به این سفر برویم و فرزندمان را آن جا به دنیا بیاوریم”.

تولد دختر رامبد جوان

رامبد جوان و نگار جواهریان زوج هنرمند آخرین روز تیرماه سال گذشته بچه دار شدند و دخترشان نوردخت به دنیا آمد.

نوردخت دختر رامبد جوان

ازدواج تا شایعه جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان

زمزمه ای که این روزها در محافل خصوصی و فضای مجازی می شنویم عدم توافق رامبد جوان و نگار جواهریان برای زندگی مشترک است. برخی افت سری جدید برنامه خندوانه را به خاطر این موضوع می دانند و برخی هم سرحال نبودن و عدم نشاط و انرژی سابق او را به این دلیل، الصاق می کنند.

پایان شایعه

این زوج در صفحات شخصی اینستاگرام، عکسی را منتشر کردند که آنها را در کنار هم و در جمع بچه های خیریه بهشت امام رضا(ع) نشان می دهد و در عکس، هرکدام دیگری را تگ کرده اند. همچنین رامبد جوان طی کامنتی در زیر همان پست گفته است که «امیدوارم دیگه با دیدن این عکس فهمیده باشین طلاق شایعه ای بیش نبوده است.»

بسیاری از کاربران معتقدند که این حرکت جواب دندان شکنی به افرادی بود که این روزها در مورد این زوج موفق شایعه ساختند. عده ای دیگر از کاربران نیز عنوان کردند که بهتر است که هر کس به جای شایعه سازی، در زندگی خود دقیق تر شود. بسیاری از کاربران نیز از اینکه در انتشار و دامن زدن به این شایعه سهیم بودند، اظهار پشیمانی کردند. البته ناگفته نماند که عده کمی همچنان بر سر شایعه خود هستند و عنوان کردند که این عکس قدیمی است چرا که همه لباس تابستانی و آستین کوتاه بر تن دارند.

معرفی سریال کره ای کیمیای روح 2022 (Alchemy of Souls)

آغاز فعالیت هنری رامبد جوان

آقای بازیگر تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم بیشتر ادامه نداد. 18-19 سالش بود که فعالیتش را به‌عنوان بازیگر تئاتر آغاز کرد. اولین تجربه کارگردانی‌اش در تئاتر هم کاری برای معلولین بود که به گفته خودش از استقبال خوبی برخوردار شد. خیلی هم زود پایش به تلویزیون باز شد. جوان در سال 1373 با بازی در مجموعه «صرفه‌جویی در آب» فعالیت تلویزیونی‌اش را آغاز کرد. بعد از آن‌هم در برنامه نوروز 74 به ایفای نقش پرداخت.

بازیگری رامبد جوان

او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما فعالیت کرده و از سال 1373 به عنوان بازیگر تئاتر مشغول فعالیت بوده است.

همسران:
پس از آن در سال 74 در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار “همسران” به کارگردانی بیژن بیرنگ و مسعود رسام نقش کوتاهی داشت که در نهایت باعث مورد توجه قرار بگیرد و همان سال در مجموعه “فروشگاه” به کارگردانی احمد بهبهانی نقش آفرینی کند. جوان همچنین بین سال های 74 و 75 در مجموعه “نوعی دیگر” بهروز بقایی هم حضور داشت.

از خانه سبز تا ولایت عشق:

“خانه سبز” سکوی پرشی برای معروف شدن رامبد جوان بود. فرید صباحی یا فرید جینگلبرد نامی بود که در سال های پخش یکی از پرطرفدارترین سریال های دهه هفتاد از دهان همه مردم شنیده می شد. سریال خانه سبز با هنرمندی خسرو شکیبایی، مهرانه مهین ترابی، اکرم محمدی، مرحومه حمیده خیرآبادی، آتنه فقیه نصیری و البته رامبد جوان، روایتی خودمانی و شیرین بود از رابطه چند خانواده با مزه که در یک ساختمان زندگی می کردند و هر بار برای هر کدام اتفاقی رخ میداد و دیگران با همکاری و همدلی آن مشکل را برطرف می کردند.
رامبد جوان در فیلم خانه سبز
رامبد جوان پس از :خانه سبز: تا دو سه سالی نتوانست حضور چندان مؤثری به‌عنوان هنرپیشه داشته باشد. شاید به همین دلیل بود که به سراغ نویسندگی رفت.
جوان در سال 1376 فیلم‌نامه مجموعه “در همین حوالی” و فیلم‌نامه اولیه “تولدی دیگر” را نوشت
حضور او در سریال “ولایت عشق” سال 79 در نقش امین عباسی به کارگردانی مهدی فخیم زاده نشان از استعداد بی نظیر او داشت
از کارهای ضعیف پس از خانه سبز تا احیای محبوبیت رامبد جوان کارش را در سال 76 با سرزمین سبز به عنوان بازیگر ادامه داد که دنباله ای نچسب و کم رمق از خانه سبز بود و در همان سالها هم فرصت پخش پیدا نکرد تا با تاخیری حدود 10 ساله پخش شود. شاید همین تاخیر یکی از عوامل دیده نشدن سریال به خاطر تغییر ذائقه مخاطبان بود. بعد از آن به سراغ نویسندگی رفت.

نویسندگی رامبدجوان

همانطور که پیش تر گفتیم مجموعه “در همین حوالی” و فیلمنامه اولیه سریال “تولدی دیگر” دو اثری بودند که جوان در کسوت نویسنده آنها را تجربه کرد اما هنوز با چهره شدن فاصله بسیار داشت.
کت جادویی:
می توان گفت تا دو سال بعد از “خانه سبز” ، پرنده بخت جوان پروازی نداشت تا این که یک نقش چند وجهی در “کت جادویی” (به کارگردانی محمد حسین لطیفی) شانس دوباره ای به وی بخشید. این سریال داستان پسری سرخوش و تهی دست بود که بعد از وقوع برخی اتفاقات صاحب یک کت جادویی شده که بی وقفه از جیب های آن پول نقد سرازیر می شود.
به زودی این جوان چنان اسیر قدرت و ثروت شده که آرام آرام شخصیت ساده و بی آلایشش تبدیل به مردی به سنگ دل و پول پرست می شود. رامبد جوان به خوبی از پس این نقش برآمد و به زودی محبوب شد. محبوبیتی که خیلی زود با فیلم مومیایی 3 و حضور در کنار سوپراستار آن روزها یعنی پرویز پرستویی برای همیشه تثبیت شد.
آتنه فقیه نصیری و رامبد جوان در کت جادویی

رامبد جوان در سینما

رامبد جوان فعالیت سینمایی‌اش را از سال 1376 با بازی در “پشت دیوار شب” و “کمکم کن” آغاز کرد. کار در کنار رسول ملاقلی پور آن‌هم در تجربه‌های اول (برای فیلم کمک کن) شروع خوبی برای وی بود. او قدم بعدی‌اش را هم محکم برداشت و در “مومیایی 3” با ستاره آن روزهای سینما یعنی پرویز پرستویی همبازی شد.

افشاگری فقیهه سلطانی از فساد در سینمای ایران

بعد از آن همچنان رامبد جوان را در آثار مختلف سینمایی و تلویزیونی دیده‌ایم. اما با شروع دهه 80 فعالیتش بیشتر به سمت کارگردانی و بعد از آن مجریگری سوق پیدا کرد. از دیگر آثار مهمی که رامبد جوان در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده است می‌توان به “اسپاگتی در هشت دقیقه”، “سوغات فرنگ”، “گناهکاران” و … اشاره کرد. او برای بازی در فیلم سینمایی “گناهکاران” توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد سی و یکمین جشنواره فیلم فجر را کسب کند.

رامبد جوان در فیلم گنهکاران

کارگردانی رامبد جوان

“جمعه‌بازار” اولین حضور رامبد جوان در مقام کارگردان بود. مجموعه آیتمی طنزی که در سال 1377 از تلویزیون پخش شد.

جوان در سال 1380 با ساخت مجموعه “گم‌گشته” قدم بزرگی در این مسیر برداشت و توانایی خود در کارگردانی را نشان داد.
او بعد از چند تجربه نه‌چندان موفق با سریال طنز “مسافران” در سال 1388 دوباره بر سر زبان‌ها افتاد. مسافران تجربه متفاوت و خوبی برای او درزمینهٔ طنز بود.
رامبد جوان در سینما هم هرچند سال یک‌بار دست به یک تجربه متفاوت سینمایی زده است.
در سال 1383 برای کارگردانی “اسپاگتی در هشت دقیقه” موفق دریافت جایزه بهترین کارگردانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان شد.
“ورود آقایان ممنوع” با استقبال خوبی از سوی منتقدین و مردم مواجه شد و “نگار” نیز تجربه‌ای متفاوت در سینمای ایران بود.
جوان برای “نگار” نیز نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی شد.
رامبد جوان و فیلم نگار

فیلم نگار تقدیم به همسرم

رامبد جوان در مصاحبه ای که بعد از نشست خبری فیلمش بنام «نگار» در شهر 96 انجام داد گفت: فیلم نگار بهترین هدیه به همسرم نگار جواهریان بود

خندوانه رامبد جوان

سال 1393 بود که برنامه‌ای تحت عنوان “خندوانه” به روی آنتن شبکه نسیم آمد. رامبد جوانی که مدت‌ها گزیده‌کاری را پیش گرفته بود و هرچند وقت یک‌بار در تلویزیون یا سینما دیده می‌شد، اکنون بیش از سه سال است که به‌عنوان مجری و کارگردان این برنامه هر شب مهمان ‌خانه‌های مردم است.

رامبد جوان در خندوانه

جوان ایده این برنامه را در سال 1385 در شبکه دو مطرح کرده اما به دلایلی ازجمله کمبود بودجه به مرحله اجرا نرسیده است.

این برنامه روزبه‌روز پیشرفت کرد و مخاطبین بیشتری را به خود جذب کرد. تا اینکه رامبد جوان یک‌بار “خندوانه” را پربیننده‌ترین برنامه تلویزیون خواند. ادعایی که البته با واکنش رضا رشیدپور همراه بود. بسیاری از اهالی دنیای ورزش، هنر، علم و سیاست در این برنامه مهمان رامبد جوان بوده‌اند.

رامبد جوان از انگیزه‌اش برای تولید این برنامه شاد و مفرح می‌گوید: «من همیشه در طول زندگی‌ام دغدغه خنده داشتم. همیشه با خودم می‌گفتم ما مردم خوشحالی نداریم و اصلاً خندیدن را به ما یاد ندادند. به همین خاطر باید یک آموزشی در این رابطه ایجاد کنیم. ایده اصلی خندوانه ترویج فرهنگ خنده بود. من در زندگی‌ام به هیچ‌چیز به‌اندازه کاری که در خندوانه انجام می‌دهم، اعتقاد ندارم. چراکه آن را نیاز جامعه‌مان می‌بینم.»

فصل اول این برنامه از 21 خرداد 1393 شروع و در 3 آبان 1393 پایان یافت.و فصل دوم آن از 29 فروردین 1394 به روی آنتن رفتو در 21 مهر 1394 پایان یافت. فصل سوم آن از 25 اسفند 1394 شروع شد.

رامبد جوان در خندوانه

خنداننده شو با پایه گذاری رامبد جوان

بیشتر طرفدار های خندوانه را شاید بتوان بخاطر استندآپ کمدین های جذب شده دانست که واقعا بخش جالبی نیز می باشد ، اما از طرفی رامبد جوان فرصتی را برای جوان تر ها ایجاد نمود تا اینکه آن ها نیز بتوانند وارد عرصه ی هنر شوند که این مسابقات در دو فصل اجرا شد که فصل اول آن با اجرای بی نظیر و پیدا کردن طرفدار های فراوان به اتمام رسید و میثم درویشان پور برترین شخص این مسابقات شد که در کنار مجید افشاری به دوم شدن اکتفا کرد.

بیوگرافی رضا کیانیان

شرکت کننده ها در خنداننده شو 1

اما او مرحله دوم این مسابقات را دوباره پایه گذاری کرد که فرصت بیشتری در اختیار جوان تر ها باشد

رامبد جوان در خنداننده شو

شما در حال مطالعه بیوگرافی رامبد جوان در بازیگرآنلاین هستید برای مشاهده تصاویر او با ما در ادامه همراه باشید.

گپ شیرین و خواندنی با رامبد جوان

رامبـد جــوان، بازیگر تلویزیون و سینما و مجری شوهای تلویزیونی زیادی است. اما همچنان خیلی‌ها او را به نام «فرید» خانه سبز می‌شناسند. آن وقت‌ها به قول خودش لاغرتر بود و البته بیشتر این طرف و آن طرف می‌پرید.

خودتان را تعریف کنید؟
رامبد جوان. باتلاش. در این لحظه گرسنه و این اواخر تنبل در ورزش کردن.

حسی که به اسم فامیل خود دارید؟
خوب است.

دوستش دارید؟
بعضی وقت‌ها شبیه شوخی می‌شود. ولی آدم باید با آن کنار بیاید.

جوان کیست؟
جوان یعنی کسی که می‌تواند بجود.

جدا؟ یا اصطلاح شخصی شماست؟
کاملا واقعی است. یعنی کسی که دندان دارد و می‌تواند بجود.

بنابراین تا کی می‌خواهید جوان بمانید؟
هستم حالا. تا هستم قرار است جوان باشم.

چه شد بازیگر شدید؟
دلیلش این بود که دکتر نشدم.

بازی یا اجرا؟
در واقعیت با هم متفاوت هستند.

کدام را بیشتر دوست دارید؟
بستگی به پروژه دارد. هر دوره یکی را دوست دارم.

اولین باری که بازی کردید؟
ذهنم رفت به سمت دوران نوزادی. وقتی با شست پایم بازی می‌کردم.

منظورم نقش جدی به عنوان بازیگر حرفه‌ای بودن.
نمی دانم. نمی‌دانم کدام را بگویم. نوع دیگر. خانه سبز.

خنده؟
اوه. چه سوال سختی (می‌خندد)، می‌شود بعدا برگردیم به این سوال؟

بله. شاید هم نه. می‌شود بدون قرار گرفتن در یک موقعیت خنده‌دار هم آدم‌ها را به خنده واداشت؟
باید جادوگر باشی.

خنده عصبی؟
دلیل این است که مغز دستور می‌دهد برای مقابله با فشار عصبی، بدن چنین عکس‌العملی از خود نشان دهد. برای تخلیه فشار عصبی.

خودتان تجربه‌اش را داشتید؟
شاید. بله. یک خنده کوتاه در حد «هه‌هه» دو ثانیه.

این که می‌گویند کمدین‌ها افسرده‌اند؟
قاعده کلی نیست.

شما خودتان افسرده‌اید؟
بله.

این که می‌گویند دنیا را سخت نگیر؟
بعضی وقت‌ها برای رخ دادن یک اتفاق خیلی تلاش می‌کنیم در صورتی که جهان دارد به سمتی می‌گردد که آن اتفاق نیفتد. اصلا به نفع ماست که رخ ندهد.

به خنده درمانی هم اعتقاد دارید؟
بله.

شده تا به حال اشک کسی را در بیاورید؟
بله. در موقعیت‌های مختلف.

وقتی «خانه سبز» را می‌شنوید چه خاطراتی برایتان زنده می‌شود؟
یاد خیلی چیزها می‌افتم. مرحوم شکیبایی. تک‌تک بازیگران و کارگردان و عوامل. یاد لوکیشن خانه سبز.

بازی در نقش جوان سریال برایتان سخت‌تر بود یا پیر؟
هیچ کدام سخت نبود ولی نقش جد بزرگ را بیشتر دوست داشتم.

با رامبد آن زمان چقدر فرق کرده‌اید؟
خیلی. پخته تر‌شدم. چاق‌تر شدم. کچل‌تر… نه، کم‌مو شدم.

از آنچه گذشت راضی هستید؟
بله. معلوم است راضی‌ام.

نویسنده‌ها مثل کاراکتر شما در سریال مسافران آن‌قدر صاف و ساده‌اند؟ یا مثلا شارلاتان؟
نویسنده‌ها شارلاتان‌های ساده‌ای هستند که… اصلا این سوال را ول کن…

بوده نقشی که به شخصیت خودتان نزدیک باشد؟
نمی دانم. یک مقدار نقش فرید در همین سریال مسافران.

در کمدی ایران زوج هنری داریم؟
بله. مهران مدیری و سیامک انصاری.

اگر فضایی‌ها بیایند حاضرید با آنها بروید؟
بله.

زندگینامه احسان کرمی و همسرش

پیچیده‌ترین خصوصیت ایرانی‌ها؟
این‌که خودمان نیستیم.

چرا دروغ می‌گوییم؟
چون تنبل و ترسو هستیم.

ما دروغگو هستیم؟
نه این واقعیت ندارد. قاعده کلی نیست، ولی خوب یکی از خصوصیات اجتماعی منفی برخی از ماست.

کسی را می‌شناسید که دروغ نگوید؟
آره بابا.

دوست داشتید شهروند چطور شهری بودید؟
تهران تمیز با آب و هوا و محیط زیست پاک. پر از پرنده و حیوانات باحال. ساختمان‌های کوتاه‌تر و باغ‌های بزرگ‌تر. گرما و ماشین کمتر.

از کدام بازیگر بیشتر یاد گرفتید؟
خسرو شکیبایی.

کت جادویی؟
یک کت زشت با پارچه رومبلی. برای فصل گرما خیلی هم ضخیم.

نقش خودتان در آن فیلم؟
تجربه جذابی بود ولی کلی ایراد داشتم. لطیفی هم الان خیلی پخته‌تر از آن زمان شده است.

اصلا تلویزیون بهتر است یا سینما؟
هردو خیلی خوب هستند.

این که مردم می‌گویند هرکس می‌آید تلویزیون چاق می‌شود؟
نمی‌دانم به تلویزیون چه ربطی دارد. احتمالا غذای تلویزیون چرب‌تر است.

پشت‌صحنه زندگی شما آشفته است؟
فراز و نشیب‌هایی دارد که از آن استقبال می‌کنم.

اگر یک پروانه روی شانه‌تان بنشیند؟
برایش آواز می‌خوانم.

تجربه کردن ناشناخته‌ها؟
خیلی خوب است. به سراغ ناشناخته‌ها می‌روم.

شده از حاشیه‌ای که برایتان درست کرده‌اند، عصبانی شوید؟
بله. ولی خیلی زود به اعصابم مسلط می‌شوم.

چرا مسائل خصوصی ستاره‌ها آن‌قدر برای مردم مهم است؟
همه جای دنیا همین است. مردم از کشف زاویه‌های پنهان و موضوعات خاله زنکی لذت می‌برند.

دوست داشتید هالیوود بودید. الان یک خانه بزرگ و یک هواپیما داشتید؟
بله دوست داشتم. به شرط این که تهران هم بود.

معمولا دوست دارید تعطیلات خودتان را چگونه بگذرانید؟
با یک عالمه تفریح و خواب و خوراک کافی.

هیچ وقت از کار خسته شدید؟
بله.

تعطیل می‌کنید کار را؟
اگر شرایط تولید اجازه دهد، بله. البته آدم حرفه‌ای باشد حتما یاد گرفته با خستگی‌اش چطور کنار بیاید.

جایگاه مردم در زندگی شما چیست؟
خیلی مهم هستند.

نمی‌ترسید که یک روز برای مردم زندگی کنید نه خودتان؟
همین حالا هم وقتی دارم یک پروژه را می‌سازم که مخاطبانش مردم هستند یعنی دارم بخش عمده‌ای از عمرم را برای آنها زندگی می‌کنم.

تفاوت زندگی خصوصی و زندگی کاری یک هنرمند؟
به نظرم نباید زیاد فرق داشته باشد.

دوست دارید در آینده از زندگی شما فیلم بسازند؟
بله. بدم نمی‌آید.

هنرپیشه‌اش؟
نمی‌دانم. کارگردان خودش تصمیم بگیرد.

آخرش چه می‌شود؟
آخرش یک جور دیگر شروع می‌شود.

متوجه نشدم؟
یعنی آخر زندگی یک آغاز دیگر است.

این همه انرژی کجا از میاد ؟

من انتخاب میکنم که سرحال باشم در واقعه دکمه داره که من هر روز باید اون دکمه رو بزنم فقط ساعت هایی رو مجبورم که این دکمه رو خاموش کنم .چون زندگی کردن با دنیا ی پیرامونون ، مشکلاتش ، خانواده و موانعی که سرراهت قرار میگیره باعث میشه که باهاش بجنگی و تنها راه جنگیدن با این مشکلات شوخ طبعی و ادامه روند زندگیست.

تا الان چند قسمت از خندوانه ساخته شد و آیا ادامه دارد؟

بله سری پنجم هم ساخته خواهد شد و تا بحال 606 قسمت دیده شده که احتمالا سری جدید 100 قسمت دیگر خواهد داشت.

ایده خندوانه از کجا اومد؟

همانطور که می دانید شوی تلویزیونی یکی از برنامه هایی است که کشورهای آمریکایی و اروپایی هم به شدت پیگیرشن که خوب یک سری قوانین خاصی رو هم داره . یعنی باید موزیک زنده باشه  تماشاچی باشه هر شب یه مهمان تازه بیاد و با مهمونت شوخی کنی و کلا همه چی اوکی باشه. در واقعه یه مجموعست  که با توجه به این قوانین و فرمول ها دلم خواست که یه برنامه ی این چنینی بسازم. از طرفی هم دلم میخواست یه برنامه برای خندیدن بسازم که بعد از تحقیقات زیاد فهمیدم بیش از 2000 مقاله از تاثیرات خندیدن وجود داره که همین موضوع موجبات ساختن این برنامه را در ذهن من بیشترو بیشتر کرد.که چیزی که در این برنامه برای من اهمیت داره حال خوب مردم است و تاکید بر اینکه هیچ کس قرار نیست حال تو رو خوب کنه و فقط خودتی که میتونی این کارو بکنی.

زندگینامه افسانه پاکرو و ماجرای حضورش در یک فیلم ترکیه ای

وقتی حالت بد چیکار میکنی ؟

سعی می کنم حال خودم را با قلق هایی که از خودم می دانم خوب کنم.

 ساخت فیلم نگار یک نوع خاصی بود که تا بحال از شما چنین نوع فیلمی دیده نشده . چطور این فیلم را ساختید؟

همه ما وج های مختلفی داریم که از ما میزنه بیرون.

فیلم نگار از جمله فیلم هایست که آدم میخواد کشف کنه که چی میشه اگر دست به خشونت بزنه.

چطور با خانم نگار جواهریان که به ظاهر بسیار آرام و ساکت هستند کنار میاید؟

نگار هم مثل همه آدمها اهل بگو بخنده ، اهل سفر ، علاقه زیادی به ورزش کردن داره و کاملا زندگی بیرونی خیلی فعالی داره و هردومون خیلی مفصل بلدیم حرف بزنیم و بحث های خیلی جدی  در موارد مسائل مختلف داریم.

آیا تصور میکردید که به یه همچین جایگاهی برسید ؟

اصولا واقعیت با تخیل خیلی فاصله دارند و کسانی موفق هستند که بتوانند این دو را به هم نزدیک کند مخصوصن واقعیت را به تخیل.

همیشه اتفاقات بزرگی را برای خود فکر میکردم با این که الان در موقعیت نسبتاً خوبی قرار گرفته ام ولی باز هم دلم می خواست جایگاه بهتری پیدا کنم.

اگر قرار بود یک قسمتی از زندگیتان را پاک کنید کدام قسمت را انتخاب می کردید.؟

هیچ کجا . چرا که تمام گذشته من باعث رسیدن من به این مقطع از زندگی شده است و الان از چیزی که هست راضی ام

رامبد جوان بازیگر بهتریست است یا مجری بهتریست؟

به نظر خودم رامبد جوان کارگردان بهتری است.چون در کار هایی که متعلق به خودمه میتونم با تک تک گروهم ارتباط کاری و دوستی خوبی و درستی برقرار کنم و توانایی اینو  دارم که ازشون تخصص و کارایی بهتری دریافت کنم .

تم بعدی فیلمتون چیه ؟

فیلم جدید یه فیلم بسیار هیجان انگیز و نیمه کمدیست که امیدوارم به جشنواره امسال راه پیدا کند و مضمون آن آدمهایی هستند که به هر قیمتی حاضرند به شهرت برسند مخصوصا در فضای مجازی.

چرا فیلم خنداننده هنوز اجرا نشد؟

والا فیلمنامش در نیومد و با اینکه خیلی بازبینی شد هنوز نتوستیم اون جوری که میخوایم به مرحله اجرا برسونیم و به همین دلیل فعلا دست نگه داشتیم.

حواشی رامبد جوان

حضور رامبد جوان در کانادا

پس از انتشار تصاویری از جوان به همراه همسر باردارش، نگار جواهریان، در کانادا، پنداشته شد که وی با هدف زاده شدن فرزندش در خاک کانادا به این سفر رفته‌است؛ چرا که بر پایه قوانین کانادا، هر نوزادی که در خاک این کشور زاده شود، تابعیت کانادایی می‌گیرد. در ابتدا این شائبه مطرح شد که وی صرفاً برای اکران فیلم در این کشور حاضر شده اما پس از چندی این خبر تکذیب شد. خود جوان در این باره گفت که باهدف اکران فیلم نیامده اما به هر صورت در موازات سفرش به کانادا فیلم را نیز اکران خواهد کرد.

رامبد جوان در کانادا

جوان در طی همایشی کوچک در کانادا پس از سؤال مجری در مورد تصمیم وی درخصوص برنامه سفرش گفت که مشغول تفریح بوده و صرفاً منتظر است فرزندش بدنیا آید و کار بخصوصی ندارد. این موضوع موجب انتقادات شدید اما متفاوت مردم و چهره‌های سرشناس مختلف شد. برخی معتقد بودند که حریم خصوصی افراد نباید خدشه‌دار شود و بسیاری نیز وی را شماتت کردند که چرا برخلاف تِم میهن‌گرایانه برنامه‌هایش فرزند خود را برای گرفتن تابعیت کشوری دیگر در کانادا به دنیا می‌آورد و حاضر نیست در خاک ایران منتظر تولد فرزندش باشد.

علت مرگ آزاده نامداری چه بود؟

برخی از کاربران اینستاگرام درخصوص یکی از پست‌های اینستاگرامی رامبد جوان در حمایت از کودکان کار وی را به‌شکلی کنایه‌آمیز بابت تولد فرزندش در خاک کانادا سرزنش کردند. اکثریت اعتراضات اما متوجه شعارها و جملات رامبد جوان با درون‌مایه وطن‌پرستی و ملی‌گرایانه وی در برنامه‌ها و اجراهای او بود که در تضاد با قصدش از این سفر می‌باشد. رضا رفیع به طعنه در این خصوص گفت که این اقدام جوان مانند خواندن ترانه‌ای میهن‌پرستانه از سوی سالار عقیلی در مورد ایران اما از قلب کاناداست. وی همچنین افزود که حریم خصوصی برای چهره‌های سرشناس این گونه تعریف نمی‌شود.

زلزله زدگان کرمانشاه

شایعه توزیع ناعادلانه کالا میان زلزله‌زدگان کرمانشاه، واکنش تند رامبد جوان را برانگیخت. او در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «لطفاً به مردم نشان دهید که در توزیع کالاها بین زلزله‌زدگان شیعه و سنی، چه ما و چه دولت تفاوتی نمی‌گذاریم. چون این مزخرف‌ترین چیز است و این شایعه باید خفه شود.»

جوان در مقابل حواشی به وجود آمده برای برنامه «ماه‌عسل» هم سکوت نکرد. او نوشت: « بازی‌ای توسط عده‌ای راه افتاده و به زشت‌ترین شکل ممکن من و رفیقم احسان علیخانی رو به دلایل احمقانه و واهی در برابر هم قرار داده… این بازی بیمارگونه که در فضای مجازی راه افتاده رو نمی‌فهمم. فقط آن‌قدر می‌فهمم که شیوع این بیماری بی‌شک هیچ قهرمان و برنده‌ای ندارد و البته یقین دارم که قربانی مظلوم این بازی چیزی نیست جز اخلاق. اخلاق- اخلاق- اخلاق…»

رامبد جوان با انتشار فیلمی از گزارش شبکه خبر در اینستاگرام از روند مدیریت بحران در کشور انتقاد کرد و نوشت: «گروه زبده کوهنوردان امداد و نجات آماده اعزام به محل سقوط هواپیما اما 1-منتظرن بیسیم برسه! دستگاه‌ها قرار بود برسونن هنوز نرسوندن 2-مشکل کفش هم هست. 3-مشکل کیسه خواب هم دارن.»

جوایز و دستاوردهای رامبد جوان

سالجایزهردهکار نامزد شدهنتیجه
۱۳۸۴بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانانبهترین کارگردانیاسپاگتی در هشت دقیقهبرنده
۱۳۹۱سی و یکمین جشنواره فیلم فجربهترین بازیگر مکمل مردگناهکارانبرنده
۱۳۹۴پانزدهمین جشن حافظبهترین برنامه تلویزیونیخندوانهبرنده
۱۳۹۵شانزدهمین جشن حافظبهترین مجری تلویزیونیخندوانهنامزدشده
۱۳۹۵سی و پنجمین جشنواره فیلم فجربهترین کارگردانینگارنامزدشده
۱۳۹۵سومین جوایز تلویزیونی سه ستارهبهترین مجری تلویزیونیخندوانهنامزدشده

آثار هنری رامبد جوان

در ادامه بیوگرافی رامبد جوان مروری میکنیم بر کار های او.با ما در ادامه همراه باشید.

آثار سینمایی رامبد جوان

سالنام فیلمنقشسمتکارگرداناکرانتوضیحات
۱۳۹۷طلاتهیه‌کنندهپرویز شهبازیدر سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر اکران شده‌است.
۱۳۹۶قانون مورفیمنوچهر/ادوارد مورفیبازیگر،کارگردانرامبد جوان۱۲ دی ۱۳۹۷۰۰۰’۵۵۹’۹۵۴’۹ تومان فروش
۱۳۹۵نگارکارگردان، تهیه‌کنندهرامبد جوان۱۵ شهریور ۱۳۹۶نامزد سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی از سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر
۱۳۹۲آزادی مشروطخسروبازیگرحسین مهکام۲۸ بهمن ۱۳۹۴سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر
آذر، شهدخت، پرویز و دیگرانبهرام کیانیبازیگربهروز افخمی۱ مرداد ۱۳۹۳
۱۳۹۳پریدن از ارتفاع کمبازیگر-حامد رجبی
۱۳۹۱نیکان و بچه غولبازیگررحمان رضایی
گناهکارانروانگربازیگرفرامرز قریبیانسیمرغ بهترین بازیگر مکمل نقش مرد در

سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

۱۳۹۰آزمایشگاهسپهر فرساییبازیگرحمید امجد
۱۳۸۹دختر شاه پریونبازیگرکامران قدکچیان
دیو و دلبررامبد جوانبازیگروحید نیکخواه‌آزاد
۱۳۸۹ورود آقایان ممنوعکارگردانرامبد جوان۵ میلیارد تومان فروش در سال ۱۳۹۰
۱۳۸۸پسر آدم، دختر حواناصر نیکخوبازیگر، کارگردانرامبد جوان
۱۳۸۷شبی در تهرانفرهادبازیگربهرام کاظمی
۱۳۸۶جعبه موسیقیبازیگرفرزاد مؤتمن
۱۳۸۵زن بدلیآرش سپهریبازیگرمهرداد میر فلاح
سوغات فرنگمنوچهربازیگرکامران قدکچیان
نسل جادوییبازیگرایرج کریمی
۱۳۸۳اسپاگتی در هشت دقیقهبازیگر، کارگردانرامبد جوان
مکسنکونامبازیگرسامان مقدم
۱۳۸۲صورتیشهرامبازیگرفریدون جیرانی
۱۳۷۹سیندرلابازیگربیژن بیرنگ، مسعود رسام
۱۳۷۸مومیایی ۳بهروزبازیگرمحمدرضا هنرمند
۱۳۷۶کمکم کنبازیگررسول ملاقلی‌پور
پشت دیوار شببازیگرمهران تأییدی

آثار تلویزیونی رامبد جوان

سالنام مجموعهسمتکارگردانشبکهپخش
۱۳۹۶–۱۳۹۳خندوانهکارگردان، مجریرامبد جواننسیم۱۳۹۳-اکنون
۱۳۹۲پژمانبازیگر مهمان (یک قسمت)سروش صحت۳۱۳۹۲
۱۳۹۲کلاه‌قرمزی ۹۲بازیگر مهمانایرج طهماسب۲۱۳۹۲
۱۳۹۱گپکارگردان، مجریرامبد جوانآی فیلم۱۳۹۱
۱۳۹۰ساختمان پزشکانبازیگر مهمان (سه قسمت)سروش صحت۳۱۳۹۰
۱۳۸۹توطئه فامیلیبازیگر، کارگردانرامبد جوان۱۱۳۹۰
۱۳۸۸مسافرانبازیگر، کارگردانرامبد جوان۳۱۳۸۸
۱۳۸۷نشانیبازیگر، کارگردانرامبد جوان۲نوروز ۱۳۸۷
۱۳۸۷بزرگ‌مرد کوچک (سریال تلویزیونی)بازیگرمسعود رسام۱۳۸۷
۱۳۸۲تله‌فیلم «آسفالت»بازیگر، کارگردانرامبد جوان
۱۳۸۲–۱۳۸۱باغ بلورکارگردانرامبد جواناین مجموعه نمایش داده نشد
۱۳۸۰گمگشتهکارگردانرامبد جوان۳رمضان
۱۳۷۹ولایت عشقبازیگرمهدی فخیم‌زاده۱
۱۳۷۷کت جادوییمحمدحسین لطیفی۳
هتلبازیگر مهمانمرضیه برومند
جمعه بازارکارگردانرامبد جوانمجموعه طنز آیتمی
۱۳۷۶تولدی دیگرنویسنده فیلم‌نامه اولیهداریوش فرهنگ
در همین حوالینویسنده
سرزمین سبزبازیگربیژن بیرنگ، مسعود رسام
۱۳۷۵خانه سبز
۱۳۷۴–۱۳۷۵نوعی دیگربهروز بقایی
۱۳۷۴فروشگاهاحمد بهبهانی
همسرانبیژن بیرنگ، مسعود رسام
نوروز ۷۴محمد صالح علا
۱۳۷۳صرفه جویی آب

رامبد جوان در شبکه نمایش خانگی

سالنام مجموعهسمتکارگردانپخش
۱۳۹۰شام ایرانیبازیگربیژن بیرنگ۱۳۹۰
۱۳۹۳کوچه مرواریدبازیگرسعید سالار زهی۱۳۹۳
١۴٠٠مردم معمولیکارگردان و بازیگررامبد جوان۱۴۰۰

تئاترهای رامبد جوان

سالنمایشکارگردانیسمتمکان
۱۳۹۸قصر موروثی خاندان فرانکشتاینآتیلا پسیانیبازیگرتماشاخانه ایرانشهر
۱۳۹۸زیبایی گاهی زن استسهراب حسینیتهیه‌کنندهپردیس تئاتر شهرزاد
۱۳۹۵اسلحه ناموس منهاحسان گودرزیتهیه‌کنندهتئاتر مستقل تهران
۱۳۹۷−۱۳۹۲مثل شلوار جین آبیاحسان گودرزیتهیه‌کنندهعمارت نوفل لوشاتو
۱۳۹۱درخت بلوطوحید رهبانیبازیگرتماشاخانه ایرانشهر
۱۳۹۰زنی از گذشتهمحمد عاقبتیبازیگرتماشاخانه ایرانشهر
۱۳۸۹کالیگولاهمایون غنی‌زادهبازیگرتماشاخانه ایرانشهر

اینستاگرام رامبد جوان

رامبد جوان جزو محبوب ترین چهره های مشهور ایرانی است، او بیش از 11 میلیون دنبال کننده دارد ،او از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر قریب به 2770 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی رامبد جوان و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی رامبد جوان و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی رامبد جوان ، به اینستاگرامش مراجعه کنید.

اینستاگرام رامبد جوان

آلبوم تصاویر رامبد جوان

ما در این مقاله بیوگرافی رامبد جوان را از آغاز فعالیت هنری تا الان که به شهرت رسیده و طرفداران زیادی دارد، بررسی کردیم.در ادامه تصاویری از این بازیگر پر طرفدار را میبینیم.

رامبد جوان در جشنواره فیلم فجر

تولد رامبد جوان در خندوانه

رامبد جوان و نگار جواهریان بعد از ازدواج

رامبد جوان در جشن خانه سینما

رامبد جوان در گذر زمان

رامبد جوان در کنار احسان علیخانی

چهره خندان رامبد جوان

چهره سالخورده رامبد جوان

عکس کودکی رامبد جوان رامبد جوان و بهداد سلیمی در برنامه خندوانه رامبد جوان و پسر خسرو شکیبایی رامبد جوان و مهران مدیری رامبد جوان و نگار جواهریان

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا