اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مرد

هر آنچه که باید درمورد کرونا مهران رجبی بدانید

کرونا مهران رجبی، بازیگر سرشناس و پُر کار سریال‌های تلویزیونی که در شهریور ۹۹ به دلیل ابتلا به کرونا مهران رجبی ، ۱۵ روز در بیمارستان بستری شده بود، تاکید کرد پس از گذشت شش ماه از بیماری‌ کرونا مهران رجبی ، حس می‌کند ۱۰ سال پیرتر شده است.

مهران رجبی در بک مراسم - کرونا مهران رجبی

کرونا مهران رجبی

مهران رجبی، بازیگر سینما و تلویزیون، ضمن بیان مشکلات و دشواری‌های زندگی در سال ۱۳۹۹، گفت: «مهم‌ترین سختی سال گذشته، بیماری کرونا بود که برای تمام اقشار جامعه وجود داشت.»

او ادامه داد: «چه به لحاظ استرس بیماری و چه به لحاظ عواقب و حاشیه‌هایی که این بیماری ایجاد کرد، همه مردم گرفتار شدند چنانچه بسیاری از مشاغل تعطیل شدند و درآمد بسیاری از مردم کاهش یافت؛ و این‌ها همه گذران زندگی را سخت کرد.»

این بازیگر افزود: «از سوی دیگر بسیاری از فعالان بدنه سینما در این مدت بیکار بودند و فیلم کم ساخته شد؛ تمامیت سینما صرفا بازیگر سینما نیست و بدنه آن شامل صدابردار و فیلم‌بردار و طراح صحنه و گریم و تولید و تدارکات و … می‌شود که این افراد این مدت بیکار بودند.»

مهران رجبی با لباس بیمارستان - کرونا مهران رجبی

  بیشتر بخوانید: کدام بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا شده اند؟

کرونا مهران رجبی اینستاگرام

رجبی ادامه داد: «من در سالی که گذشت درگیر بیماری کرونا شدم و ۱۵ روز در بیمارستانی در شهر زنجان بستری و به دلیل این بیماری بسیار ضعیف شدم.»

بازیگر فیلم‌های «مارمولک» و «خانه پدری» افزود: «اگرچه شهریورماه به دلیل این بیماری به بیمارستان رفتم اما هنوز که هنوز است، شش‌دانگ نیستم و احساس می‌کنم که ۱۰ سال پیرتر شده‌ام آن‌هم به دلیل ضعف بدنی و جسمی که دچار آن شدم. به‌هرحال در آستانه ۶۰ سالگی هستم و برای آدمی در سن من دچار این بیماری شدن بسیار تلخ است و بسیار سخت می‌شود به حالت عادی زندگی بازگشت.»

بیوگرافی اویکو کارایل بازیگر معروف به مگان فاکس ترکیه

او تاکید کرد: «اما به‌هرحال ما (بازیگران) هم وظیفه‌ای داریم و وقتی‌که گفته می‌شود مردم با برنامه‌های سرگرم‌کننده در خانه بمانند و کم‌تر معاشرت داشته باشند، باید تولیداتی برایشان وجود داشته باشد که در این حوزه تولیدات ما باید حضور داشته باشیم و نمی‌توانیم ما هم خانه بمانیم همان‌گونه که نمی‌شود به کادر درمان گفت که در خانه بمانند یا به نیروهای مرزبانی و انتظامی نمی‌شود، گفت خانه بمانند.»

رجبی گفت: «به دلیل مشکلاتی که وجود داشت نتوانستم به‌صورت کامل در سریال «بوتیمار» که در این روزها روی آنتن است، بازی کنم اما به‌عنوان بازیگر مهمان در بخش‌هایی از این سریال حضور دارم.»

مهران رجبی با لباس بیمارستان - کرونا مهران رجبی

عکس کرونا مهران رجبی

تهران- ایرنا- مهران رجبی، بازیگر نقش پدربزرگ «شهید شهریاری» در سریال «صبح آخرین روز» گفت: در یکی از سکانس‌ها این قدر حالم به خاطر ابتلا به کرونا بد بود که به جای دست بازیگر نقش کودکی مجید شهریاری، آستین او را گرفتم تا ویروس منتقل نشود.

مهران رجبی بازیگر این سریال در ادامه گفت: زمانی که به زنجان رفتیم، در اولین روز فیلمبرداری، چون مبتلا به کرونا شده بودم، حالم ناخوش بود. از خانمی که گلیم می‌فروخت اجازه گرفتم و حدود سه ساعت و نیم روی گلیمش خوابیدم. در یکی از سکانس‌ها این قدر حالم بد بود که به جای دست بازیگر نقش کودکی مجید شهریاری، آستین او را گرفتم تا یک وقت اگر ویروسی هم وجود دارد، او از من نگیرد. درحالی‌که هیچ پدربزرگی آستین نوه‌اش را نمی گیرد.

وی با یادآوری این خاطره که ۱۵ روز در بیمارستان بستری بوده توضیح داد: از بیمارستان مرخصی گرفتم و سر صحنه گفتم یک نفر را به جای من جایگزین کنید. چون من نای کار کردن ندارم. زمان تسویه حساب و گرفتن دستمزد هم گفتم؛ چون من کاری نکردم، شما شرعا به من بدهکار نیستید. ولی قانونا بدهکار هستید.

سمانه پاکدل رو بدون آرایش دیدید؟

نشست رسانه ای سریال صبح آخرین روز با حضور حسین تبریزی کارگردان، مصطفی علمی فرد تهیه‌کننده، مهران رجبی، سپیده خداوردی و کاوه خداشناس بازیگران سریال ظهر امروز در اداره کل روابط عمومی صداوسیما به صورت آنلاین برگزار شد.

در ابتدای این نشست علمی فرد با اشاره به اینکه حساسیت‌های زیادی برای پرداختن به داستان زندگی‌ شهید شهریاری وجود داشت گفت: ما همکاری‌های مختلفی از دست‌اندرکاران نهادها و خانواده او داشتیم و با کمترین اشکالات و انتقادات به لحاظ فیلمنامه مواجه شدیم.

وی افزود: در فرآیند ساخت این سریال با دو پیک کرونا رو به رو شدیم و در آن مقاطع زمانی دو سوم کشور تعطیل بود. اما مسئولان سازمان انرژی اتمی و مسئولان استان زنجان نهایت همکاری را با ما داشتند.

مهران رجبی با کاپشن سورمه ای - کرونا مهران رجبی

فیلم کرونا مهران رجبی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا