اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زن

همسر پانته آ بهرام کیست؟

در ادامه مطلب بیشتر با همسر پانته آ بهرام آشنا میشوید.عکس هایی از همسر پانته آ بهرام را میبینید.همسر پانته آ بهرام از اشخاص مشهور نیست.

پانته آ بهرام با لباس سفید - همسر پانته آ بهرام

 

همسر پانته آ بهرام

پانته آ بهرام بازیگر سینما و تلوزیون و تئاتر متولد 13 اسفند 1348 در تهران می باشد و 48 سال سن دارد.

تحصیلات: بهرام در مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما در رشته ادبیات نمایشی تحصیل کرده است.

او در سال 1367 با ورود به مدرسه ی هنر و ادبیات صدا و سیما، در رشته ی بازیگری فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1370 از مدرسه ی هنر و ادبیات فارغ التحصیل شد. سال 1371 در رشته نمایش نویسی در دانشگاه پذیرفته شد و سال 1375 نیز فارغ التحصیل گردید.

او از بدو ورودش به مدرسه هنر و ادبیات در تئاترهای مختلفی به ایفای نقش پرداخت و در سینما و تلویزیون نیز فعالیت نمود.

وی این روزها در حال بازی در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی می باشد.

پانته آ بهرام با شال مشکی - همسر پانته آ بهرام

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی پانته آ بهرام و جدیدترین عکس های او و ماجرای کشف حجابش در جشنواره فجر

همسر پانته آ بهرام کیست

پانته ا بهرام در آخرین مصاحبه خود در تلویزیون در خصوص ازدواج خود از دادن توضیح خودداری کرد و احتمالا وی تا کنون ازدواج نکرده است. عکسی از یک دختر بچه به عنوان دختر وی منتشر شده است که طبق گفته ی خودش وی اصلا دختری ندارد و آن عکس گندم خواهر زاده اش می باشد.

تجربه عاشقی پانته آ بهرام

بله من عاشق شده ام ، اجرای تفیک در ماجرای عشق را ندارم ولی عشق امری جاری در زندگیست که نمودهای گوناگونی پیدا می کند

ماجرای تصادف مهدی فخیم زاده چه بود؟

درک تپش قلبی که برایم اتفاق می افتد همان عشق است ، من اولین بار در پنج سالی تجربه کردم

پانته آ بهرام با لباس آبی - همسر پانته آ بهرام

عکس همسر پانته آ بهرام

پانته‌آ بهرام در خصوص لقبی که اهالی سینما به آن دادند گفت: من متفاوت‌ترین بازیگر سینما و تلویزیون هستم زیرا بازیگری را با احترام به این شغل و جدیت آغاز کردم و این حرفه برایم یک شغل دم دستی نبود.

وی  افزود: بازیگری من با تئاتر کلید خورد و همه می‌دانند که تئاتر نه پول و نه شهرت دارد؛ من قدرتمند، درست و دقیق به راهم ادامه دادم و در سن 19 سالگی به دلیل بازی در تئاتر بهرام بیضایی جایزه‌ی تئاتر فجر را از دست رئیس جمهور اسبق گرفتم.

بازیگر فیلم “چهار شنبه سوری” اظهار داشت: من سعی کردم در تمام این سالها  استانداردهای بازیگری را رعایت کنم و به نظر خودم جزء با کیفیت ترین بازیگران ایران هستم.

وی ادامه داد: وقتی با دانش و علاقه وارد حرفه‌ای شوی قطعا در آن موفق خواهی شد و اگر به شغلت احترام بگذاری و آن را به نحو احسن انجا دهی پول به دنبالش می‌آید. از سویی افراد باید سریع تکلیف آینده‌ی خود را مشخص کنند و به زندگیشان جهت دهند. گاهی اوقات من فرد 50 ساله‌ای را می‌بینم که علاقه مند به بازیگری بوده و در پی رسیدن به این شغل است و من چاره‌ای جز افسوس خوردن برای این فرد ندارم؛ البته درست است که هیچ زمانی برای شروع دیر نیست اما اقدام زو تر سبب نتیجه گیری بهتر می‌شود.

بهرام در خصوص وضعیت کنونی بازیگران سینمای ایران عنوان کرد: در همه جای دنیا دو دسته بازیگر سطحی و استخوان دار داریم.

نکات خواندنی بیوگرافی فریبا متخصص و همسرش و ماجرای بازیگر شدن او + تصاویر دیدنی

این بازیگر ادامه داد: من نام مافیا را در سینمای ایران نمی برم و به نظرم مافیا وجود ندارد. در سینمای ما همچون بازی شطرنج دو جناح سفید و سیاه وجود دارد و من به دلیل بلد نبودن این بازی جزؤ هیچ گروهی نیستم. من سالها در سینما به جای شطرنج تخت نرد بازی کردم و منچ انداختم چون به نسبی بودن جهان و بینابین بودن آن اعتقاد دارم.

وی در ادامه افزود: سینما در کشور ما یک محصول وارداتی است و بسیاری از شرایط لازم را ندارد برای مثال بازیگران خارج از کشور برای بیشتر دیده شدن زمینه‌های نمایش گری زیادی دارند اما در ایران یک بازیگر برای نمایشگری باید تحت حمایت یک تهیه کننده برود یا جناح خاصی پیدا کند و همین امر سبب تعهد نداشتن هنرمند به شغلش می‌شود.

پانته آ بهرام با حسین یاری - همسر پانته آ بهرام

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا