اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مرد

مهران مدیری چه ماشین هایی سوار میشه؟

علاقه ماشین های مهران مدیری به خودرو های آلمانی کاملا مشخص است او بیشتر سوار بنز یا بی ام وی می شود. جدید ترین عکس از ماشین های مهران مدیری بازیگر 51 ساله کشورمان درکنار خودرو شخصی لاکچری اش که یک دستگاه بی ام و می باشد منتشر شده است.

مهران مدیری در ماشینش - ماشین های مهران مدیری

ماشین های مهران مدیری

 در بین بازیگران و سلبریتی ها معروف است که مهران مدیری به ماشین علاقه بیش از اندازه ای دارد. او معمولا هر چند وقت یک بار ماشین خود را عوض می کند و از جدیدترین مدل موجود در بازار استفاده می کند. در دوگانه بنز و بی ام، مهران مدیری ترجیح می دهد از هر دو ماشین استفاده کند!

مهران مدیری با عینک آفتابی - ماشین های مهران مدیری

  بیشتر بخوانید: همه چیز درباره بیوگرافی مهران مدیری اسطوره طنز و همسرش و ماجرای حضورش در جبهه

عکس ماشین های مهران مدیری

چند سال قبل و در مراسم ختم مرحوم عارف لرستانی، مهران مدیری با ماشین گرانقیمت خود در مراسم هفتم عارف لرستانی شرکت کرده بود. این بازیگر و کارگردان معروف با خودرو گرانقیمت خود که یک دستگاه bmw بود به این مراسم آمده بودکه در نهایت همین موضوع حاشیه های زیادی برایش ایجاد کرد.

مهران مدیری با bmw - ماشین های مهران مدیری

یکی از شروط مدیری برای ماشین گرفتن داشتن نقشه و GPS پیشرفته است. مدیری در یکی از برنامه های دورهمی گفته بود در پیدا کردن آدرس بسیار ضعف دارد و با نقشه اتومبیلش آدرس ها را پیدا می کند.

به تازگی ویدئویی لو رفته از واکنش مهران مدیری به له شدن بنز لاکچری اش حسابی در اینستاگرام مورد توجه کاربران قرار گرفته و در حال دست به دست شدن است. مهران مدیری از کمدین های مشهور است. مهران مدیری این شب ها با دورهمی در شبکه نسیم مهمان خانه های مردم است. به تازگی ویدئویی از واکنش این بازیگر به ایده له شدن ماشینش در دوربین مخفی حسابی در اینستاگرام وایرال شده است.

شباهت این خانم بازیگر و همسرش باور نکردنیست

مهران مدیری با پلیس - ماشین های مهران مدیری

نام ماشین های مهران مدیری

مهران مدیری بازیگر و کارگردان مشهور ایرانی همۀ وقت} توانسته هست در کار خود برترین باشد, اخیرا هم برنامه دورهمی وی خانواده هاي ایرانی را شبانه پای تلویزیون می نشاند.مهران مدیری با فرآوری سریال‌ هاي ماندگاری چون پاورچین, شب‌هاي برره, مرد هزار چهره, قهوه تلخ لقب پادشاه طنز ایران را به خود اختصاص داده هست.

وی در دو سال قبل با اجرای برنامه دورهمی مجددا کانون توجهات قرار گرفته و یک تنه توانسته هست مخاطب میلیونی برای تلویزیون جذب کند طوری که علی رغم گفته خود مبنی بر عدم حضور در این برنامه باز هم مدیران شبکه نسیم تاکید به ادامه‌ دار بودن برنامه دورهمی دارند.به همان نسبت که مهران مدیری مهم و تاثیرگذار در رسانه‌ها بوده, حاشیه‌هایي که درمورد وی مطرح می شود هم خبرساز بوده هست.

از اظهارات سیاسی وی در دورهمی و مشارکت نکردن با برادران قاسم‌ خانی تا جایزه نجومی و ساعت و خودروی گران قیمتش از ازدحام‌هاي داغ پیرامون مدیری هست.در این میان حاشیه‌هاي عجیب غریبی راجع به ساعت و خودروی گرانقیمت مهران مدیری در شبکه های مجازی به وجود آمد.در ادامه مروری بر چرایی و چگونگی این حواشی داریم.

مهران مدیری با پیراهن سبز - ماشین های مهران مدیری

ماشین های لوکس مهران مدیری

جایزه نجومی “مهران مدیری” برای دورهمی واقعیت داشت؟مدت ها قبل, خبری عجیب درخصوص جایزه نجومی مهران مدیری برای برنامه “دورهمی” منتشر شد.سایتی خبری مدعی شده بود میزان درآمد و خرج‌هاي دقیق برنامه “دورهمی” برای عموم ناظران مشخص نیست

اما مهران مدیری برای اجرای هر قسمت از برنامه دورهمی 30 میلیون تومان جایزه دریافت می‌کندکه در طول هر ماه معادل 240 میلیون تومان می شود.پس از اعلام این خبر, هاشم رضایت تهیه کننده برنامه تلویزیونی “دورهمی” در خصوص انتشار شایعه درآمد میلیونی مهران مدیری برای اجرا و کارگردانی این برنامه گفته بود:

ماجرای پشیمانی چکامه چمن ماه از حضور در شبکه جم چه بود؟

مبلغ 30 میلیونی که این روز ها نقل به نقل چرخیده هست کذب محض هست و هیچ کدام از افراد گروه بازیگری ما چنین مبلغی را دریافت نمیکنند و هیچ وقت مهران مدیری 30 میلیون تومان دریافت نمی کند و جایزه او کمتر از این حرف‌ها هست.

مهران مدیری در نخستین نشست خبری فیلم جدیدش از ساعت رولکس بهره گیری کرده بودکه با مراجعه به سایت رسمی این برند مشهور مشخص شد این ساعت بین 19 تا 34 هزار دلار هست و با دقت به قیمت دلار دست کم 60 میلیون تومان قیمت این ساعت خواهد بود

مهران مدیری با کت و شلوار - ماشین های مهران مدیری

فیلم ماشین های مهران مدیری

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا