اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زن

ماجرای کرونا گرفتن یکتا ناصر چه بود؟

کرونا یکتا ناصر ؛ بازیگر سریال «دل» و همسر منوچهر هادی، گارگردان سینما و تلویزیون از ابتلای خود به کرونا خبر داد.کرونا یکتا ناصر شدید بود.کرونا یکتا ناصر خوب شده است.

یکتا ناصر با شال مشکی - کرونا یکتا ناصر

کرونا یکتا ناصر

بازیگر سریال «دل» و همسر منوچهر هادی ، گارگردان سینما و تلویزیون از ابتلای خود به کرونا خبر داد و در اینستاگرام نوشت: ممنونم از همه دوستان و عزیزانى که به من لطف دارند و نگران هستند ولى من فعلاً قرنطینه هستم و اصلاً بیماریم وخیم نیست .آرزوى سلامتى ،صبورى و استقامت دارم براى همگى و اى کاش باهم مهربانتر باشیم .همه ما در زندگى زخمهایى داریم که علاجش زخم زبان زدن به دیگران نیست .سپاسگزارم از مهر همه شما بزرگواران.

پ.ن:چون خیلى ها اشاره کرده اند ،همسر من پایین ساختمانمون قبل از سوارشدن ماشین براى رفتن به پزشک فیلم گرفته اند

گفتنی است طی روزهای اخیر منوچهر هادی همسر یکتا ناصر هم از مثبت بودن تست کرونا خود خبر داده بود و در عین حال وضعیت جسمی خود را مناسب توصیف کرده است.

پست اینستاگرامی یکتا ناصر - کرونا یکتا ناصر

  بیشتر بخوانید: کدام بازیگران ایرانی مبتلا به کرونا شده اند؟

یکتا ناصر و منوچهر هادی کرونا

یکتا ناصر، بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار پستی اینستاگرامی به همراه عکسی از جواب منفی تست کرونای خود، از بهبودی‌اش از این بیماری خبر داد و با این حال تاکید کرد هنوز نگران است.

او در پستی موقت نوشت: « سپاسگزارم از تمام عزیزانی که در این مدت جویای احوال ما بودند و با لطف و مهربانی‌شان تحمل این روزهای سخت را آسانتر کردند. حقیقت را بخواهید فکر می‌کردم وقتی بیماریم پایان گیرد و این بهترین جواب منفی زندگیم را دریافت کنم، شوقی عجیب را تجربه کنم، البته که راضیم اما ناراحتی و نگرانی برای اطرافیان و عزیزانم وتمام هموطنان و مردمی که در سراسر دنیا با درد در حال جنگیدن با این دشمن بی‌رحم هستند، مجالی برای شوق باقی نمی‌گذارد.

هادی حجازی فر و همسرش و ماجرای انتخاب او برای نقش احمد متوسلیان

از صمیم قلب برای همه بیماران آرزوی بهبودی دارم و روز شماری می‌کنم برای در آغوش کشیدن عزیزانم که می‌دانم در این روزهای سخت خیلی از ما به آن محتاجیم.»

یکتا ناصر با شال بنفش - کرونا یکتا ناصر

وضعیت کرونا یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است. او در دبیرستان رشته ی تجربی را گذرانده و در دانشگاه رشته ی تحصیلی اش مهندسی محیط زیست بوده، به گفته ی خودش آدم تنبلیه و برای بدست آوردن هر آنچه که دوست می داشت به کمک شانس بدست اورده و به همین خاطر خیلی تلاش برای بازیگری نکرد است.

یکتا ناصر با لباس روشن - کرونا یکتا ناصر

یکتا ناصر به کرونا مبتلا شد

او از سال 74 فعالیت هنری خودش رو آغاز کرد و در سال 75 در حالی که فقط 18 سال داشت برای نخستین بار مقابل دوربین رفت و در کار تلویزیونی گلهای کاغذی ایفای نقش کرد.

یکتا ناصر با شال نقره ای - کرونا یکتا ناصر

یکتا ناصر کرونا گرفته

در سال 76 که مسیر و سلیقه ی سینمای ایران تغییر کرد و به سمت جوانگرایی و جوان پسندی رفت یکتا ناصر که از قبل زمینه ی حضور در سینما را داشت ترجیح داد به درسهای دانشگاه بپردارد!

در این سالها موجی از جوانان به صورت فراگیر وارد سینما شدند و آنهایی که استعداد داشتند خود را نشان دادند و آنهایی هم که استعداد نداشتند این فرصت را بدست آوردند تا در چند پروژه خوب خود را مطرح کنند اما در این میان تنها کارهایی برای یکتا پیش آمد که خیلی باعث مطرح کردن این هنرمند نشد ( از جمله :پدر خوانده – شب چراغ ) این روند کار تا سال 79 ادامه داشت. تا اینکه در سال 79 تغییر سرنوشت یکتا به دست حمید لبخنده با کار تلویزیونی ( با من بمان) رقم خورد.

اکران فیلم سینمایی «اخت الرضا (ع)»

زندگی جای دیگری است فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی پدرام کریمی، منوچهر هادی، بابک کایدان و تهیه کنندگی سید امیر سیدزاده ساخته سال 1392 است. این فیلم در بخش مسابقه سی و دومین جشنواره فیلم فجر پذیرفته شد.

یکی می خواد باهات حرف بزنه فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی، نویسندگی منوچهر هادی و سعید دولت خانی و تهیه کنندگی فرشته مهدی پور ساخته سال 1390 است. داستان این فیلم زنی به نام لیلا است یک هفته فرصت دارد برای امری حیاتی از شوهر سابق اش رضایت بگیرد.

یکتا ناصر مشکی - کرونا یکتا ناصر

کرونا یکتا ناصر و همسرش

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا