اخبار بازیگراناخبار داغ بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زن

علت کرونا شهره لرستانی چه بود؟

کرونا شهره لرستانی با تایید ابتلاء به کرونا، اعلام کرد که همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان (آی سی یو) بستری است.این بازیگر در در حالی که  مساعدی برای صحبت کردن نداشت، اینگونه عنوان کرد: در آی سی یو هستم و به نوع دلتای کرونا مبتلا شده‌ام. کرونا شهره لرستانی ادامه داد: هر دو ریه‌ام درگیر شده و توان صحبت کردن ندارم.

شهره لرستانی با شال مشکی - کرونا شهره لرستانی

کرونا شهره لرستانی

بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون در بیمارستان بستری شده و مراحل مداوای او پیش می‌رود؛ پزشکان اعتقاد دارند باید منتظر بمانند تا وضعیت جسمانی‌اش پایدار شود.

مداوا و درمانِ لرستانی در بخش، تحت نظر پزشکان ادامه دارد؛ پرستاری که این اطلاعات را داده است همچنین گفته که باید حداقل 48 ساعت منتظر بمانیم تا همه وضعیت به پایداری برسند تا ان‌شاءالله دیگر نیازی به بخش مراقبت‌های ویژه نباشد و وضعیت رو به بهبودِ سلامتی ایشان را شاهد باشیم.

این بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون آن‌چنان که خودش در صفحه مجازی‌اش ویدئویی منتشر کرده بود، در پی بالا رفتن فشار و قند خون و پایین آمدن ضربان قلبش به آی‌سی‌یو منتقل شده است.

او خودش در صفحه‌مجازی‌اش اشاره کرده که به نوع کرونای دلتا مبتلا شده است. گفته می‌شود او مشغول بازی در سریال تلویزیونی برای شبکه یک سیما بوده که متأسفانه خودش و بخشی از گروه هم مبتلا شده‌اند.

همان‌طور که در گفت‌وگو با پرستاری در بیمارستان متوجه شدیم، شهره لرستانی بعد از دو روز بستری در بخش مراقبت‌های ویژه به بخش منتقل شده و فعلاً دارو می‌گیرد و باید روند درمان بگذرد تا پزشکان بتوانند درباره اینکه تا چه اندازه در بیمارستان بمانند و بقیه موارد، تشخیصِ دقیق‌تری داشته باشند. اما تحتِ نظر پزشکان‌اند و ان‌شاءالله شرایط پایداری جسمی‌شان ادامه دارد باشد روند رو به بهبود خواهد بود.

معرفی مسابقه پدرخوانده + جزئیاتی از شیوه بازی پدرخوانده

شهره لرستانی متولد 31 خرداد 1345 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر و فوق لیسانس فیلمنامه‌نویسی سینما که فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و سپس وارد تلویزیون و سینما شد.

در سال 1365 وقتی 20 ساله بود با سریال اُغُر بخیر اولین بار وارد قاب تلویزیون شد اما دومین تجربه‌اش با سینما در سال 1370 با فیلم نیاز بود. بازی در سریال آپارتمان در سال 1371 چهره‌اش را شناخته کرد. فعالیت کارگردانی در عرصه تصویری را از سال 1379 با سریال در پوست شیر شروع کرد که تاکنون 6 کار تلویزیونی و یک فیلم سینمایی ساخته است.

شهره لرستانی را بیشتر با فیلم “لیلی با من است”، “زیر درخت هلو” و یا در تلویزیون به سریال‌های “کلاه پهلوی” و “مختارنامه” و دارا و ندار” می‌شناسند.

شهره لرستانی با شال مشکی - کرونا شهره لرستانی

شهره لرستانی کرونا گرفت

شهره لرستانی – بازگیر سینما و تلویزیون – که خود به خاطر ابتلا به کرونا سومین روز را در آی سی یو می‌گذراند، درباره مرگ همکارش علی سلیمانی به خاطر کرونا نوشت:

«صبح امروز که در بخش آی‌سی‌یوی مبتلایان به کرونا چشمم را باز کردم، احساس کردم رنگ آسمان تهران آبی است. بعد از سه روز، کمی صبحانه خوردم و به رسم همیشه، اخبار روز را از موبایلم پی گرفتم. دوست و همکار عزیز و هنرمندم، علی سلیمانی بر اثر کرونا، امروز از میان همین آسمان آبی گذشت و به سمت خالق هستی شتافت.

من زیر اکسیژن هستم و یکی از ریه‌هایم سی درصد و دیگری پنجاه درصد، درگیر کرونای دلتا است. بدن، سر، گردن، گلو و حتی گوش‌هایم (مثل سال‌های دور بچگی) دردناک هستند، حال علی را می‌فهمم. هر جا هست برای او از خداوند مهربان، شادی روح و برای خانواده محترمش و اهالی هنر و هنردوستان صبر آرزو دارم.
بیماری و مرگ، برادران به هم پیوسته‌اند. من از مرگ نمی‌ترسم، اما از ناتمام ماندگی و بی‌سرانجامی و قدرت تاثیرگذاری نداشتن چرا.»

فیلم لحظه واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا و واکنش او

پست اینستاگرامی شهره لرستانی - کرونا شهره لرستانی

  بیشتر بخوانید:واکنش های بازیگران به درگذشت علی سلیمانی 

شهره لرستانی ( متولد ۳۱ خردادماه ۱۳۴۵ در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و کارگردان اهل ایران است. پدرش قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است و یک خواهر و برادر دارد. شهره لرستانی در سال 1364 پس از دیپلم وارد دانشگاه هنر شد. او فارغ التحصیل رشته فیلمنامه نویسی در مقطع فوق لیسانس است.

شهره لرستانی فعالیت خود را از سال ۱۳۶۴ با بازیگری در تئاتر شروع کرده است و در سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم نیاز به سینما راه یافت و در سال 1365 با سریال اغر بخیر اولین بار وارد تلویزیون شد و با سریال آپارتمان شناخته شد.

شهره لرستانی با شال مشکی - کرونا شهره لرستانی

ویدیو کرونا شهره لرستانی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا