اخبار بازیگراناخبار داغ بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مرد
موضوعات داغ

واکنش های بازیگران به درگذشت علی سلیمانی

درگذشت علی سلیمانی امروز صبح اتفاق افتاد.درگذشت علی سلیمانی بر اثر کرونا بود.درگذشت علی سلیمانی خبر تلخی بود.

درگذشت علی سلیمانی

درگذشت علی سلیمانی

علی سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به دلیل ابتلا به کرونا در سن 50 سالگی درگذشت.

سید جواد هاشمی بازیگر و یکی از دوستان این هنرمند با تایید خبر درگذشت اش در بیمارستان به ایسنا گفت: شامگاه گذشته، حال او بد می شود و ساعت ۵ بامداد امروز پنج شنبه ۲۱ مرداد ماه به دلیل ایست قلبی از دنیا می رود.

او ادامه داد: متاسفانه به دلیل عوارض ناشی از کرونا، تلاش پزشکان برای احیای او بی نتیجه می ماند.

سهیلا جوادی، همسر علی سلیمانی که خود نیز درگیر ویروس کروناست، چند روز قبل گفته بود:«خوشبختانه دیشب حالش بهتر شد و اکسیژن خونش بالا آمد ولی از همه دوستان می‌خواهم همچنان دعا کنند تا شرایط علی ثابت بماند . همه امیدمان به خداست و مبارزه علی.علی فعلا همچنان به کمک دستگاه تنفس می‌کند و برای این‌که روند درمان آسان‌تر شود و او آرامش بیشتری داشته باشد، بیهوشی خودخواسته‌ای گرفته است. خوشبختانه داروها تاثیر مثبتی بر او داشته و به‌ویژه یک داروی جدید که از دیروز تزریق آن را آغاز کرده‌ایم، سبب شده حال او بهتر شود. به هر حال همه چیز به این دو سه روز بستگی دارد و امیدوارم همچنان روند بهبود ادامه پیدا کند و شرایطش به ثبات برسد.»

او در پاسخ به این پرسش که آیا همسرش در جریان بازی در پروژه‌ای درگیر کرونا شده است، توضیح داده بود: «علی در این مدت مدام سر کار بود ولی سرعت انتقال این ویروس آن‌چنان بالاست که نمی‌توان گفت هر کسی کجا و در چه موقعیتی درگیر آن شده است. بعد از علی، من و دخترمان هم بیمار شدیم که خوشبختانه ریه صبا درگیر نشده است. با این حال نمی‌توانم کسی را متهم کنم یا جایی را مقصر بدانم و تنها چیزی که خواهان آن هستم، دعای مردم و دوستان است که امیدوارم علی با این دعاها این دو سه روزه را به سلامت بگذارند.»

بیوگرافی هانیه توسلی چپ دست

از جمله آثاری که علی سلیمانی به ایفای نقش پرداخته است می توان به فیلم های سینمایی چون “بی پولی”، “نجات یافتگان”، “قارچ سمی”، “خاله سوسکه” و….. اشاره کرد و از جمله آثار تئاتری اش هم باید از کارگردانی و بازیگریش در دو اثر به نام «مردی در آینه» و «مکعب» نام برد.

علی سلیمانی در تئاتر های “خنکای ختم خاطره” ، “چشم به راه میرغضب”، “عزیز مایی” ، “ترن” ، “شکار روباه” و نمایش اجرا نشده “روز حسین” و… هم به ایفای نقش پرداخته بود.

از جمله مجموعه های تلویزیونی این هنرمند می توان به “وضعیت سفید”، “پایتخت 4″ ،”  و “سقوط یک فرشته”، “داستان یک شهر” و… اشاره کرد.

علی سلیمانی با لباس سبز - درگذشت علی سلیمانی

  بیشتر بخوانید: واکنش بازیگران به طرح صیانت چه بود؟

پیام تسلیت درگذشت علی سلیمانی

حمید نیلی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس درپی درگذشت علی سلیمانی در پیامی نوشت: «انا لله و انا الیه راجعون

عروج ناباورانه هنرمند گرامی و مخلص آستان آل الله (علیهم السلام)، شادروان علی سلیمانی، در شب عزای دردانه اباعبدالله حضرت رقیه (سلام الله علیها)، موجب تاسف و تالم خاطر دوستان و علاقمندان وی را پدید آورد.

بی شک نقش آفرینی ها وحضور ماندگار وی در آثار مهم تاتر ،سینما و تلویزیون، در یادها ثبت خواهد شد.

اینجانب این مصیبت جانکاه را به خانواده محترم و بازماندگان آن فقید سعید،تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای وی علو درجات و هم نشینی با ابرار و نیکان را در بهشت برین آرزومندم.

غفرالله له و لنا»

در همین رابطه پیام تسلیت سیمافیلم را بخوانید: «اولین پنج‌شنبه ماه محرم و در سومین روز از ماه عزای حسینی به سوگ علی سلیمانی هنرمند ارزشمند کشورمان که در خلق آثار ماندگار و خاطره‌ساز برای ما نقش زیادی داشت و یکی از عاشقان اباعبدالله بود، نشستیم. بدون شک این غم دردناک موجب تأثر و اندوه عمیق جامعه هنری و مردم هنرپرور است.

ماجرای شکایت دختر سرطانی از حسام نواب صفوی چه بود؟

علی سلیمانی با لباس جین - درگذشت علی سلیمانی

مراسم خاکسپاری علی سلیمانی

پیکر علی سلیمانی، بازیگر فقید روز جمعه ۲۲ مردادماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده می‌شود.

سیدجواد هاشمی با اعلام این خبر به ایسنا گفت: مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکر علی سلیمانی جمعه و پس از مراسم ارشا اقدسی (هنرمند فقید بدلکار) برگزار می‌شود.

او افزود: خانواده علی (سلیمانی) تاکید کرده و در این شرایط کرونایی از مردم درخواست دارند که برای مراسم به بهشت زهرا نیایند، به همین دلیل از طریق صفحه اینستاگرام شخصی بنده و نیز صفحه تیم هنرمندان مراسم را به صورت زنده پخش خواهیم کرد تا هر کسی که تمایل داشت از دور ببینند و به بهشت زهرا نیاید.

علی سلیمانی با همسر و دخترش - درگذشت علی سلیمانی

واکنش بازیگران به درگذشت علی سلیمانی

 

پست اینستاگرامی میرطاهر مظلومی برای درگذشت علی سلیمانی پست اینستاگرامی نیما کرمی برای درگذشت علی سلیمانی پست اینستاگرامی مونا فرجاد برای درگذشت علی سلیمانی پست اینستاگرامی فقیهه سلطانی برای درگذشت علی سلیمانی پست اینستاگرامی مجید واشقانی برای درگذشت علی سلیمانی پست اینستاگرامی جواد عزتی برای درگذشت علی سلیمانی پست اینستاگرامی کیهان ملکی برای درگذشت علی سلیمانی پست اینستاگرامی احمد مهرانفر برای درگذشت علی سلیمانی پست اینستاگرامی مهران احمدی برای درگذشت علی سلیمانی پست اینستاگرامی امین زندگانی برای درگذشت علی سلیمانی پست اینستاگرامی عباس غزالی برای درگذشت علی سلیمانی پست اینستاگرامی خسرو احمدی برای درگذشت علی سلیمانی پست اینستاگرامی شهره سلطانی برای درگذشت علی سلیمانی پست اینستاگرامی امیرحسین رستمی برای درگذشت علی سلیمانی پست اینستاگرامی حمیدرضا آذرنگ برای درگذشت علی سلیمانی پست اینستاگرامی کامران تفتی برای درگذشت علی سلیمانی پست اینستاگرامی مهدی سلطانی برای درگذشت علی سلیمانی پست اینستاگرامی اشکان خطیبی برای درگذشت علی سلیمانی پست اینستاگرامی دانیال حکیمی برای درگذشت علی سلیمانی پست اینستاگرامی نگار عابدی برای درگذشت علی سلیمانی پست اینستاگرامی حدیث میرامینی برای درگذشت علی سلیمانی پست اینستاگرامی اسدالله یکتا برای درگذشت علی سلیمانی پست اینستاگرامی محسن کیایی برای درگذشت علی سلیمانی پست اینستاگرامی مهراوه شریفی نیا برای درگذشت علی سلیمانی پست اینستاگرامی مجید واشقانی برای درگذشت علی سلیمانی پست اینستاگرامی بهروز شعیبی برای درگذشت علی سلیمانی پست اینستاگرامی سوسن پرور برای درگذشت علی سلیمانی پست اینستاگرامی سید جواد هاشمی برای درگذشت علی سلیمانی پست اینستاگرامی هومن حاجی عبداللهی برای درگذشت علی سلیمانی پست اینستاگرامی افسانه چهره آزاد برای درگذشت علی سلیمانی پست اینستاگرامی مریم بوبانی برای درگذشت علی سلیمانی
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا