بازیگران ایرانیاخبار بازیگران

بازیگران زن استقلالی را بشناسید + عکس و فیلم هواداری

 طرفداری بازیگر زن از تیم استقلال یکی از سوژه‌های جذابی است که در رسانه بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. طرفداری از یک تیم در هرجای دنیا امری متداول برای چهره هاست اما در ایران بسیاری از بازیگران سعی می کنند آنرا بروز نداده و یا تاکیدی روی آن در محافل عمومی نداشته باشند، با این حال خیلی از آنها نیز آزادانه آنرا بیان می کنند، در این مطلب بازیگران زن استقلالی که از این تیم هواداری کرده‌اند مشاهده می‌کنید.

پرستو صالحی استقلالی است یا پرسپولیسی؟

پرستو صالحی از بازیگران استقلالی دو آتیشه است.

سحر قریشی استقلالی است یا پرسپولیسی؟

سحر قریشی از بازیگران استقلالی است.

مریم معصومی استقلالی است یا پرسپولیسی؟

مریم معصومی از بازیگران استقلالی است.

فریبا نادری استقلالی است یا پرسپولیسی؟

فریبا نادری از بازیگران استقلالی است.

فوتبال، از جمله ورزش هایی است که می توان گفت قشر عظیمی از جامعه آن را دنبال می کنند و بدان علاقه دارند.

جدا از اینکه خیلی ها خودشان به انجام این ورزش می پردازند، افراد زیادی هم هستند که مسابقه میان تیم های مختلف ورزشی را پیگیری می کنند و نتیجه را پیش بینی می کنند.

بازی فوتبال به قدری اهمیت دارد که هنگامی که مسابقه ای آغاز می شود، طی ساعاتی که فوتبالیست ها به بازی مشغولند، خیابان‌های پرترافیک خلوت شده و همگان یا در استادیوم فوتبال و یا در منزل خود به تماشای این بازی می پردازند.

هنرمندان هم از این قاعده مستثنی نبوده و آنها هم به تماشای بازی های فوتبال می پردازند. اتفاقا هر کسی هم دوست دارد بداند که هنرمند مورد علاقه‌اش از چه تیمی حمایت می‌کند و بازیگران زن استقلالی چه کسانی هستند؟

نوید محمدزاده تهیه کنندگی را تجربه میکند

اغلب طرفداران هنرمندان و ستاره های مشهور دوست دارن که بدانند فرد مورد علاقه آنها طرفدار کدام تیم بوده و یا به اصطلاح قرمز هست یا آبی؟در این گزارش طرفداران استقلالی پایتخت را در میان شخصیت های ورزش و سینما جستجو می کنیم.

نگاهی بر اسامی همه بازیگران زن استقلالی

در زیر لیستی از بازیگران زن که از طرفداری تیم استقلال حرف زده اند آوردیم:

عکس بازیگران زن استقلالی و بیوگرافی مختصری از آنها

فریبا نادری

فریبا نادری یکی از سلبریتی های استقلالی است. او پس از شهرآورد 84 و پیروزی استقلال در مقابل پرسپولیس در اینستاگرام خود نوشت: “عمر خوشی هاتون به شیرینیِ بُردِ استقلال همیشگی باشه و زیبا”

به این دیگه باید فحش داد!

وی در اعتراض به عملکرد داور بازی استقلال و العین نوشت:به این دیگه باید فحش داد چه توی آزادی چه توی خونت چه زن باشی چه مرد چه استقلالی باشی چه تیمهای دیگر…بیشعوری هم حدی داره

اعتراض فریبا نادری به عملکرد داور بازی استقلال و العین

فریبا نادری با بادکنک استقلالیهنرمندان زن استقلالی

فریبا نادری در جمع دوستان استقلالی اش‫کل کل استقلالی پرسپولیسی علی ضیا و فریبا نادری

فریبا نادری که در برنامه فرمول یک با اجرای علی ضیا حضور داشت با این مجری کل کل فوتبالی کرد. علی ضیا پرسپولیسی است و فریبا نادری هم استقلالی.

بیوگرافی اویکو کارایل بازیگر معروف به مگان فاکس ترکیه

ستاره های ایرانی طرفدار استقلال

پانته آ بهرام در حال طرفداری از تیم محبوبش

پرستو صالحی

گریه ی پرستو صالحی بعد باخت در مقابل پرسپولیس

شاید پرستو صالحی را بتوان به درستی متعصب ترین سلبریتی زن استقلالی دانست. از گریه اش بعد باخت در مقابل پرسپولیس گرفته تا واکنشهایش پس از پیروزی سال قبل استقلال، همه و همه او را تبدیل به یکی از متعصب ترین و فعال ترین بازیگران زن استقلالی می‌کند.

او از آن دخترهایی است که همه جوره فوتبال را دنبال می‌کند. چه خارجی چه داخلی. اما اگر درباره فوتبال داخلی از او نظر بخواهی متوجه می‌شوید که دارید با یک طرفدار سینه چاک استقلال حرف می‌زنید. هیچ ابایی هم ندارد که عنوان کند عاشق فوتبال است و استقلالی است. خوراکش کل کل کردن با پرسپولیسی‌ها است.

پرستو صالحی با پرچم تیم محبوبش

پرستو صالحی با پرچم تیم محبوبش

پرستو صالحی در حال طرفداری از تیم استقلال

پانته آ بهرام

پانته آ بهرام، بازیگر خوب سینما و تلویزیون یکی دیگر از هنرمندان خانم استقلالی است. او پست زیر را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و نوشت:آبی به رنگ آب و آسمان #استقلال

آبی به رنگ آب و آسمان #استقلال

پرچم استقلال بالا نیست خود آسمونه

هواداری پانته ا بهرام از استقلال

سحر قریشی

سحر قریشی یک استقلالی تمام عیار است. البته او بعد از یکی از شهرآوردهایی که در آن استقلال شکست خورد، به طرفداران پرسپولیس تبریک گفت.

عکسی که سحر قریشی در پی برد استقلال منتشر کرد

سحر قریشی با پرچم استقلال

سحر قریشی اینگونه همکاران استقلالی خود را به هوادارانش معرفی کرد. او خودش را هم یک استقلالی می داند

سحر قریشی و نام دوستان استقلالیش

مريم معصومی

مريم معصومي هم از هواداران استقلالیست.وی با انتشار اين عکس در اينستاگرامش نوشت: تبريک به همه  آبيا و خسته نباشيد فراوان به تيم استقلال

پ ن: کيف کرديم.

عکسی که مریم معصومی در اینستاگرامش در پی برد استقلال منتشر کرد

وی در مصاحبه ای گفته است:

فوتبالی نبودم ، اما بنابرمسائلی چون تمام اقوام پرسپولیسی بودند سر لج و لج بازی گفتم که استقلالی هستم ولی در مورد هر دو تیم تحقیق کردم هم استقلال و هم پرسپولیس تیم هایی عالی هستند اما من الکی آبی نشدم بیشتر در این قضیه ریز شدم جز به جز را مطالعه کردم ، تعداد قهرمانی ها، تعداد گل ها و بازی هایی که استقلال داشته است که در نهایت به این نتیجه رسیدم که این تیم پر محتوا تربوده است،بسیار در مورد استقلال اطلاعات دارم و بسیار نیز بر آن تعصب دارم و هنگامی که اولین بار تصویری از استقلال در اینستاگرام به اشتراک گذاشتم و دیدم که این موضوع مورد توجه قرار گرفت توجه ام را بیشتر کردم تا اینکه برای دیدن بازی استقلال به دربی دعوت شدم، تنها استقلالی جمع بودم که حضور داشت، خیلی سخت بود اما با شهامت درمقابل پرسپولیسی ها سرود پیروزی استقلال را سر دادم

همه چیز در مورد سپند امیرسلیمانی چپ دست

مریم معصومی با تیپ استقلالی اش عکس تمام قد مریم معصومی و هواداری از استقلال

کری خوانی بازیگران استقلالی و پرسپولیسی

کری خوانی مریم معصومی و هواداری از استقلال

باران کوثری

وی هم از بازیگران استقلالی است.کوثری در مصاحبه ای در مورد طرفداری اش از استقلال عنوان کرده است:من فقط یه نگاه کردم دیدم کیا استقلالین کیا پرسپولیسی که تصمیم گرفتم با اونایی باشم که استقلالین.
باران کوثری در آستانه دربی عکسی از دوران بازیگری پدرش مربوط به یکی از دربی ها را منتشر کرد که در آن جهانگیر کوثری با لباس تاج سابق دیده می شد و برای این عکس نوشته بود هافبک آهنین در حالیکه جهانگیر کوثری اساسا هافبک نبوده و سالها در راه آهن و تاج سابق به عنوان دفاع بازی می کرد.
باران کوثری در آستانه دربی عکسی از دوران بازیگری پدرش مربوط به یکی از دربی ها را منتشر کرد

تیکه سنگین باران کوثری به پرسپولیسی ها

تیکه سنگین باران کوثری به پرسپولیسی ها در روزنامه (هدف)

نیکی کریمی

حضور نیکی کریمی در تمرین استقلال باعث تعجب تماشاگران و خبرنگاران رسانه‌های گروهی شد. کریمی که به همراه گروهش برای تهیه یک برنامه مستند فوتبالی به محل تمرین آبی‌پوشان آمده بود با استقبال چشمگیر عکاسان روبرو شد و مجبور شد به گوشه‌ای از زمین برود و به دور از چشم نمایندگان اصحاب رسانه به تهیه گزارش بپردازد.
نیکی کریمی با دوستان استقلالی اش
حضور نیکی کریمی در تمرین استقلال
البته در مصاحبه ای آتیلا حجازی که در فیلم سینمایی شیفت شب به کارگردانی نیکی کریمی، نقش همسر او را ایفا می کند گفته است: من فکر می کنم ایشان پرسپولیسی و قرمز هستند.

لاله اسکندری

بازیگران زن طرفدار استقلال به استادیوم رفتند

 از آن دسته از خانم‌های استقلالی است. به قول خودش که در مصاحبه‌ای گفته: «شدیدا استقلالی هستم.»او حتی در روز بازی تاریخی ایران و بحرین از تماشاگران ویژه بازی در استادیوم هم بود.

بخشی از مصاحبه ی وی در مورد فوتبالی بودنش را میخوانید:

بیوگرافی سحر قریشی

:: جایی خواندیم كه حسابی اهل فوتبال هستید؟

اسكندری: همیشه از تماشای فوتبال لذت برده و می‌‌برم چرا كه ورزش پرهیجانی است و همین هیجان باعث جذب آدم‌ها به آن می‌‌شود.

:: استقلالی هستید یا پرسپولیسی؟

اسكندری: استقلالی ۲ آتیشه هستم

:: از بین بازیكنان استقلال، بازی چه كسی را دوست ‌‌داشتید؟

اسكندری: از بین قدیمی‌ها بازی زرینچه و نامجومطلق را دوست دارم، آنها بازیكنان بااخلاق و خوش‌تكنیكی بودند.

:: شما جزء اولین خانم‌هایی محسوب می‌‌شوید كه تجربه حضور در ورزشگاه را داشتید. از آن روز برایمان بگویید از بازیهای ایران در مقدماتی جام جهانی 2006؟

اسكندری: خب تماشای بازی (ایران، بحرین) در ورزشگاه، اولین تجربه من محسوب می‌‌شد و به همین دلیل جو ورزشگاه روی من تاثیر زیادی گذاشته بود، چون فاصله جایگاه تا زمین زیاد بود بازیكنان را خیلی كوچك می‌‌دیدیم و به همین دلیل توجهم بیشتر به صفحه نمایشگر ورزشگاه بود، از آن طرف من به تماشای فوتبال بدون گزارشگر عادت نداشتم ولی جدا از همه این حرف‌ها، آن روز برای من خاطره خوب و فراموش‌نشدنی به شمار می‌‌رفت.

لاله اسکندری با لباس آبی استقلالی

شیلا خداداد

شیلا خداداد هم از آن دسته بازیگران استقلالی است.وی در مصاحبه ای با مهران مدیری در دورهمی هم این مطلب را بیان کرد.
در پی برد پرسپولیس نیز پست زیر را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و این برد را به همسرش تبریک گفت.
شیلا خداداد زیر عکس نوشت: امشب من هم که استقلالی هستم از همت و غیرتتون لذت بردم. تبریک به تمام ایرانی ها و تمام پرسپولیسی‌ها. تبریک ویژه نیز به همسر عزیزم فرزین که پرسپولیسی دو آتیشه است.
تبریک شیلا خداداد به همسر پرسپولیسی اش
شیلا خداداد با لباس آبی استقلالی

شراره رخام

شراره رخام یکی از استقلالی‌ترین هنرمندان کشور است. این بازیگر توانا این روز‌ها اخبار تیم محبوبش را مو به مو دنبال می‌کند و نگران نقل و انتقالات استقلال است.سال گذشته هم در مصاحبه ای گفت: به نظرم فرهاد بهترین تصمیم را گرفت که سرمربی نشد، چون ممکن بود تجربه تلخ منصوریان برایش تکرار شود. در حال حاضر زمان مناسبی برای سرمربیگری مجیدی در استقلال نبود.

مهران مدیری چه ماشین هایی سوار میشه؟

شراره رخام با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: برد شیرین استقلال را به همه هواداران و دوستان نازنینم تبریک میگم. ممنون از همه بازیکنان خوبمون بخصوص محسن کریمی ستاره و هت تریک دیدنیش و دروازه بانی فوق العاده حسین حسینی نازنین.

شراره رخام با دوستان استقلالی اش

شراره رخام با دوستان استقلالی اش

شراره رخام با دوستان استقلالی اش

  بیشتر بخوانید:با خوانندگان استقلالی بیشتر آشنا بشید

بازیگران زن استقلالی پایتختشراره رخام با دوستان استقلالی اش

مهناز افشار

مهناز افشار هم از بازیگران زن استقلالیست.او با انتشار پیامی در اینستاگرامش به تمجید از کاپیتان استقلال پرداخته است.

وی همچنین سابقه ی بازی در فیلم مستند آبی به رنگ آسمان را دارد.این فیلم مستند سینمایی بر اساس طرح، پژوهش، تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیر رفیعی است که به تاریخ باشگاه فوتبال استقلال تهران از زمان تأسیس تا پایان فصل ۱۳۹۸–۱۳۹۷ می‌پردازد.
مهناز افشار و لباس آبی استقلالی اش
در ادامه تصاویر دیگر بازیگران استقلالی را با هم میبینیم

نفیسه روشن

نفیسه روشن با لباس آبی در حال طرفداری از تیم استقلال

نرگس محمدی

نرگس محمدی با لباس آبی در حال طرفداری از تیم استقلال

آزاده نامداری

مجری سابق تلویزیون هم استقلالیه دو آتیشه است.بخشی از مصاحبه ی وی را در زیر میخوانید:

اوضاع و احوال تیم محبوب‌تان چطور است؟
واقعیت این است که استقلال شرایط فوق‌العاده‌ای ندارد و توقع از استراماچونی بسیار بالاست. به نظرم رفته‌رفته اوضاع بهتر می‌شود و تیم محبوبم می‌تواند نتایج بهتری بگیرد. از نظر من استقلال بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذارد، ولی بدشانسی در بعضی از بازی‌ها باعث می‌شود نتواند سه امتیاز را بگیرد.

فکر می‌کنید استقلال در این فصل می‌تواند قهرمان شود؟
هنوز تا پایان لیگ زمان زیادی باقی مانده، ولی با توجه به جدول بعید می‌دانم استقلال در این فصل بتواند عنوان قهرمانی را به دست بیاورد، ولی حتی اگر در این فصل هم نتیجه نگرفت نباید استراماچونی را عوض کرد و باید به او زمان کافی را بدهند تا بتواند موفق شود. به قول ناصرخان؛ «تو کوچه ما هم عروسی می‌شود.»

بیوگرافی شیلا خداداد چپ دست

وقتی تیم محبوب‌تان دو شهرآورد آخر را باخت، چه حالی داشتید؟
خب طبیعی است خیلی ناراحت بودم، ولی باید اعتراف کنم در شهرآورد قبلی فکر می‌کردم با اختلاف گل بالا به پرسپولیس ببازیم.

اهل کری خواندن هم هستید؟
بله، خیلی زیاد. به خصوص هنگام برگزاری شهرآورد برای دوستان پرسپولیسی و خواهرم که به شدت قرمز است کری می‌خوانم. در واقع دست خودم نیست عاشق کری خواندن هستم و از این کار لذت می‌برم. فرزند و همسرم هم قطعاً استقلالی هستند وگرنه با آن‌ها هم دچار مشکل می‌شدم (با خنده)

همچنین وی نسبت به باخت استقلال، تیم مورد علاقه خود، در اینستاگرام واکنش نشان داد.
او در پستی كه منتشر كرده، خطاب به پرسپولیسی ها نوشت: واقعا حس شادی دارید؟ مثلا با یک پنالتی پیروز شدید؟ ما با علی آقای منصوریان و با همین بازیکنان سه گل به شما تقدیم کردیم. و تا این اندازه هم ذوق زده نبودیم. آرام باشید به دلیل اینکه می دانم به تیم مهمی گل زدید.

کری خوانی آزاده نامداری

آزاده نامداری و استقلال

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین با لباس آبی در حال طرفداری از تیم استقلال

مریلا زارعی

مریلا زارعی با لباس آبی در حال طرفداری از تیم استقلال

الهام حمیدی

الهام حمیدی با لباس آبی در کنار دوستان استقلالی اش

پریناز ایزدیار

کری خوانی پریناز ایزدیار و حسین مهری برای پرسپولیس و استقلال

  بیشتر بخوانید: بازیگران استقلالی فیلم و کری خوانی هاشون با پرسپولیسی ها
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

8 دیدگاه

    1. من هم یک استقلالی هستم .
      اما سعی کنیم احترام همدیگر را بگذاریم و به علایق طرفداران پرسپولیس احترام بگذاریم.
      ولی انصافا در این 10سالی که بازی های هر دو تیم را نگاه می کردم چند تا از بازی های استقلال خیلی زیبا بود .اما برعکس پرسپولیس اقتصادی بازی می کنه و خیلی تو بازی هاش گل زیادی دیده نمیشه مثلا شما یک نگاه به بازی های استقلال در سال 98 نگاه کنید تو نیم فصل اول که 4تا به تراکتور زدیم .اون هم تو ورزشگاه خودشون یعنی یادگار امام تبریز 5تا به صنعت نفت ابادان زدیم.یا شما یه نگاه به سال 97 بکنید 3تا3تا به تیم های ذوب اهن فولاد خوزستان وحتی باز هم تو نیم فصل اول سال 97 3تا به تراکتور تو ورزشگاه ازادی زدیم .
      اما این را هم قبول دارم که استقلال هر چی بدبختی داره به خاطر خط دفاعیشه به خاطر همین هم پرسپولیس توانسته قهرمانی لیگ را چند بار پشت سر هم قهرمان شده. به دلیل اینکه ان ها واقعا دفاع عالیی دارند.یه نگاه به خط دفاعی پرسپولیس بکنید خودتان متوجه می شوید بازیکنان خط دفاعی پرسپولیس مثل سیدجلال حسینی که من دوست داشتم یکی مثل اون تو خط دفاع ما باشه وشجاع خلیل زاده وکنعانی زادگان و وحید امیری .
      استقلال اگه بخواد مثل سال های 90و91و گذشته قهرمانی لیگ را بگیرد حتما باید خط دفاعیشو تقویت کنه و البته بازیکنان هم وفادار باشند و به محض اینکه درخشیدن با پول های هنگفت به تیم های عربی نرن حداقل برای سه سال تو تیم بمانند بهد بروند نه مثل مامه تیام که یه نیم فصل تو استقلال موند و بعدش هم استقلال را به پول های عربی فروخت.اما توپرسپولیس کمتر دیده میشه که کسی وفادار به تیم نباشه مثل سید جلال حسینی که فکر کنم بیش از 4سال تو قلب خط دفاعی پرسپولیس مونده .
      خلاصه خدایی هر چی استقلال بدبختی دارد به خاطر بازیکنان نالایق و تیم فروش هستش که امیدوارم که سریعتر حل بشه تا استقلال واقعی را ببینیم .
      خداحافظ شما.ممنون که پای صحبت های من نشستید .

  1. دقت کردین ادم حسابیا استقلالین…نوید محمد زاده پیمان معادی ساسی محسن تنابنده رضا عطاران سعید اقاخانی احمد مهرانفر
    سام درخشانی
    همایون شجریان
    هومن حاجی عبداللهی پری ایزدیار متین ستوده سحر قریشی شیلا خداداد امیر جعفری ریما رامین فر داریوش ارجمند علی صادقی اکبر عبدی باران کوثری بهرام افشاری پرسپولیسیای درست درمون کمتر از20تان

  2. اشکال نداره.سیروان خسروی هم استقلالی هست.من برای همیشه طرفدار دو آتیشه ی باران کوثری و سیروان خسروی هستم…

  3. جواب من به sajjad:
    من دیگه از این به بعد هم استقلالیم هم پرسپولیس
    عاشقتم باران جووووووووون تا ابد ?❤???

  4. اشکال نداره
    سیروان خسروی هم استقلالیه
    من برای همیشه و تا ابد طرفدار باران هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا