اخبار بازیگراناخبار داغ بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مرد
موضوعات داغ

واکنش بازیگران به درگذشت ارشا اقدسی

دیشب ارشا اقدسی درگذشت.در بیمارستانی در لبنان ارشا اقدسی درگذشت.طی یک حادثه ارشا اقدسی درگذشت.در یک صحنه بدلکاری ارشا اقدسی درگذشت

ارشا اقدسی درگذشت

ارشا اقدسی که چند روز قبل سر صحنه یک فیلم خارجی در لبنان دچار سانحه‌ای جدی شد، غروب چهارشنبه، ۱۳ مردادماه در بیمارستانی در بیروت درگذشت.

این خبر را مهنوش مرادی از همکاران او که در لبنان به سر می‌برد در صفحه اینستاگرام خود تایید کرده است.

این بازیگر و بدلکار ایرانی در روزهای گذشته در بیمارستان بیروت بستری بود ‌وپزشکان لبنانی امید به زنده ماندن او را تنها یک درصد اعلام کرده بودند.

او برای یک عمل جراحی به خواب مصنوعی برده شد اما شرایط جسمی اجازه جراحی نداد تا اینکه یک تیم پزشکی ایرانی پرونده او را بررسی ‌و اعلام کردند اگر وضعیت او کمی بهتر شود برای جراحی به لبنان می‌روند.‌

این‌ها در حالی بود که دو شب قبل نزدیکی‌های بامداد خبر درگذشت ارشا اقدسی منتشر و در چند ساعت بعد از طرف دوستانش در فضای مجازی تکذیب شد.

آن طور که مسئول بدلکاران سینما گفته قرار است پیکر ارشا اقدسی در قطعه هنرمندان و کنار دوست و یار دیرینش پیمان ابدی به خاک سپرده شود.

ارشا اقدسی با لباس مشکی - ارشا اقدسی درگذشت

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی باران کوثری به همراه تصاویر و نکات خواندنی زندگی او

چرا ارشا اقدسی درگذشت

این بدلکار در جریان همکاری با یک فیلم سینمایی خارجی در لبنان در روز چهارشنبه ۶ مرداد دچار حادثه شد. خودروی ارشا اقدسی که به‌عنوان بدلکار در این فیلم حضور داشت، در حین فیلم‌برداری صحنه‌ای مربوط به چپ شدن ماشین، واژگون شد. وی روزهای گذشته در بیمارستان بیروت بستری بود و پزشکان امید به زنده ماندن او را تنها یک درصد اعلام کرده بودند.

شرح زندگی نیما شاهرخ شاهی از کودکی تا امروز + ماجرای بازیگری اتفاقی او

ارشا اقدسی وصیت کرده است اگر دچار مرگ مغزی شد، اعضای بدنش را اهدا کنند.

ارشا اقدسی با لباس مشکی - ارشا اقدسی درگذشت

علت مرگ ارشا اقدسی

ارشا اقدسی ۱۴ اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمد. او از کودکی به ورزش علاقه داشت و آن را دنبال می‌کرد. ارشا رشته ورزشی آی کی دو (هنر رزمی ژاپنی) را فراگرفت و توانست مربی‌گری این رشته را هم کسب کند. در سال ۸۴ در رشته تربیت‌بدنی، بورسیه تحصیلی ایتالیا را گرفت ولی با دیدن آگهی دوره‌های بدلکاری با مرحوم پیمان ابدی آشنا شد،

از دانشگاه انصراف داد و کار بدلکاری را شروع کرد. اقدسی با ادامه دادن بدلکاری توانست سرمربی کلاس‌های بدلکاری پیمان ابدی شود و به دنبال آن سکوی بانجی جامپینگ احداث کرد و عنوان اولین مربی بانجی جامپینگ و تونل باد صبا در ایران را از آن خود کرد. ارشا اقدسی سرانجام در ۱۳ بهمن ۱۳۸۵ گروه بدلکاران ۱۳ را تأسیس نمود و فعالیت‌های خود را در ایران و عرصه بین‌الملل گسترش داد و با پروژه‌های فیلم‌سازی مشغول همکاری شد.

ارشا اقدسی یکی از برترین بدلکاران جهان است که جوایز زیادی را کسب کرده است. وی در فیلم‌های بسیاری به‌عنوان بدلکار حضورداشته و با کارگردانان و فیلم‌سازان مشهور دنیا و همچنین کمپانی‌های بزرگ فیلم‌سازی همکاری داشته است. او در سال ۸۴ با حضور در سریال «نشانی» به کارگردانی رامبد جوان، اولین تجربه بدلکاری هنری خود را با گروه پیمان ابدی به دست آورد، بعدازآن نیز در سال ۸۷ در سریال «روزهای زیبا» بدلکار بود.

او بعد از فوت استادش پیمان ابدی، در کمتر از سه سال به مرد اول بدلکار ی ایران تبدیل شد. وی در چندین تیزر تبلیغاتی هم حضورداشته است. از معروف‌ترین فیلم‌هایی که ارشا اقدسی در آن‌ها هنرنمایی کرده می‌توان به اشک‌ها و لبخندها، عملیات ۱۲۵، ساخت ایران، سقوط آزاد، رالی ایرانی، شوق پرواز، هوش سیاه ۲، خط ویژه، متروپل، بمب، به وقت شام، شبی که ماه کامل شد، هزارپا، بارکد، گشت ارشاد ۲، پایتخت، شکارچی ساخت ایران و آلمان، مرگ روشنایی ساخت آمریکا، کنگ فو یوگا ساخت چین و …اشاره کرد.

سیر تا پیاز زندگی هدایت هاشمی از فوتبال تا بازیگری و مُخ زنی او از همسرش

درخشش وی با فیلم خارجی «شکارچی» در سال ۱۳۸۹ شروع و با فیلم هالیوودی جیمز باند در سال ۱۳۹۱ به اوج خود رسید. این بدلکار ایرانی اولین همایش رسمی بدلکاران تلویزیون و سینما را در سال ۱۳۹۷ برگزار کرد.

اولین تجربه فیلم‌سازی ارشا، فیلم کوتاهی به اسم «جمشید آریا» است. این فیلم برای تجلیل از بازیگر اکشن ایرانی جمشید هاشم‌پور و تنها در یک روز ساخته‌شد و در جشن حافظ به نمایش درآمد. فیلم او در جشنواره بین‌المللی فیلم جیپور دیپلم افتخار گرفت.

اقدسی مجری مسابقه آب‌وآتش در شبکه نسیم نیز بوده است. ارشا همچنین در رشته‌های زیادی ازجمله کاراته، مربیگری رشته رزمی آیکیدو، کمانگیر روی اسب، اسب‌سواری، چتربازی و سقوط آزاد، بیس جامپینگ، کار با طناب، پارکور و ورزش‌های رزمی سینمایی، پینت بال، تیروکمان، کارتینگ، سنگ‌نوردی و پاراگلایدر فعالیت دارد و شاگردان زیادی نیز در برخی از این رشته‌ها تربیت‌کرده است. همچنین ارشا اقدسی در ویژه‌برنامه اعلام نتایج فینال عصر جدید به احترام شهدای آتش‌نشان اجرایی متفاوت از خود به نمایش گذاشت.

ارشا اقدسی با کت مشکی - ارشا اقدسی درگذشت

واکنش بازیگران به درگذشت ارشا اقدسی

پست اینستاگرامی پوریا پورسرخ - ارشا اقدسی درگذشت پست اینستاگرامی آناهیتا همتی - ارشا اقدسی درگذشت پست اینستاگرامی شبنم قلی خانی - ارشا اقدسی درگذشتپست اینستاگرامی سامان گوران - ارشا اقدسی درگذشت پست اینستاگرامی علیرام نورایی - ارشا اقدسی درگذشت پست اینستاگرامی فرزاد فرزین - ارشا اقدسی درگذشت پست اینستاگرامی نادر سلیمانی - ارشا اقدسی درگذشت پست اینستاگرامی کامران تفتی - ارشا اقدسی درگذشت پست اینستاگرامی سعید آقاخانی - ارشا اقدسی درگذشت پست اینستاگرامی ساره بیات - ارشا اقدسی درگذشت پست اینستاگرامی هوتن شکیبا - ارشا اقدسی درگذشت پست اینستاگرامی مهران غفوریان - ارشا اقدسی درگذشت پست اینستاگرامی برزو ارجمند - ارشا اقدسی درگذشت پست اینستاگرامی احسان کرمی - ارشا اقدسی درگذشت

ویدیو درگذشت ارشا اقدسی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا