اخبار بازیگراناخبار داغ بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران مرد
موضوعات داغ

ارشا اقدسی به کما رفت

کما ارشا اقدسی بر اثر سانحه تصادف برای بازی در فیلم سینمایی در شهر بیروت کشور لبنان مشغول فیلبرداری بوده است.کما ارشا اقدسی در لبنان اتفاق افتاده.کما ارشا اقدسی در هنگام فیلمبرداری اتفاق افتا.کما ارشا اقدسی در حال بدلکاری اتفاق افتاد.

کما ارشا اقدسی

 ارشا اقدسی بدلکار ایرانی که برای بازی در فیلم سینمایی در شهر بیروت کشور لبنان مشغول فیلبرداری بوده است، درگیر سانحه‌ رانندگی و در پی آن به بیمارستان منتقل می‌شود.

برای پیگیری آخرین وضعیت این بدلکار جوان سینمای ایران با علیرضا فتحی نایب رییس انجمن بازیگران بدلکاران سینمای ایراندر این باره توضیح داد: ارشا اقدسی که در پروژه‌ای مربوط به کشور تونس در بیروت مشغول بازی بوده است چهارشنبه هفته گذشته یعنی ۶ مردادماه به دلیل چپ کردن ماشین دچار سانحه می‌شود.

به گفته وی، پس از این اتفاق او دچار بیهوشی می‌شود.

او تاکید کرد: ارشا اقدسی همچنان در حالت بیهوشی در بیمارستان است و طبق آخرین خبری که نسرین تیموری یکی از بدلکاران تیم من و همکار سابق ارشا از مادرش گرفته، این است که طی برنامه‌ریزی‌های پزشکان، دوشنبه این هفته جراحی می‌شود.

فتحی در پایان درباره اخبار ضد و نقیض درباره به کما رفتن این بدلکار تصریح کرد: به کما رفتن ارشا اقدسی تایید شده است و همچنان در همان حالت قرار دارد. جراحی این بدلکار نیز طبق تشخیص پزشکان است و ما هم به درستی از آن باخبر نیستیم چراکه خبرهایی است که دورادور می‌شنویم.

ارشا اقسدسی با کت و شلوار مشکی - کما ارشا اقدسی

حادثه ارشا اقدسی

علیرضا فتحی به عنوان نائب رئیس انجمن بدلکاران سینما و مسئول کل بدلکاران سینمای ایران تأکید کرد: آخرین خبری که ما از این اتفاق گرفته‌ایم متأسفانه ارشا اقدسی را بعد از چپ شدنِ ماشین، بیهوش از ماشین بیرون می‌آورند که تا همین لحظه هم به هوش نیامده است. او الان در کما به سر می‌برد و از مردم عزیز کشورمان می‌خواهم که برای این بدلکار خوب و حرفه‌ای سینمای ایران دعا کنند تا زودتر سلامتی‌اش را به دست آورد.

ماجرای کرونا دنیا مدنی چه بود؟

فتحی را با آثاری همچون سریال “مختارنامه” و “روز صفر” و خیلی از آثار تلویزیونی و سینمایی می‌شناسیم و این روزها به عنوان طراح بدلکاران در سریال “سلمان فارسی” داود میرباقری حضور دارد.

گفته می‌شود ارشا اقدسی دچار سانحه مغزی شده و حال خوبی ندارد.

این در حالی است که عرب روابط عمومی ارشا اقدسی شایعه به کما رفتن این بدلکار را تکذیب کرد.

ماهی عرب روابط عمومی آثار ارشا اقدسی گفت: خبر کما رفتن ارشا اقدسی را تکذیب می‌کنم، روز اول در بیمارستان هوشیاری داشته است و با داروی بیهوشی او را بیهوش کردند تا بتوانند عمل کنند.

وی ادامه داد: ارشا اقدسی در کما نیست و این موضوع در صفحه‌های مجازی انتشار پیدا کرده و کذب است.

وی تاکید کرد: متاسفانه این اخبار خانواده و نزدیکان اقدسی را نگران می‌کند.

گفتنی است ارشا اقدسی در صحنه بدلکاری برای یک فیلم سینمایی در لبنان دچار حادثه شدو روز دوشنبه عمل جراحی می‌شود.

ارشا اقسدسی با کت و شلوار مشکی - کما ارشا اقدسی

تصادف ارشا اقدسی

ارشا اقدسی از کودکی ورزش را دنبال می‌کرد و به دنبال فعالیت‌های ورزشی اش، آی کیدو را فرا گرفت و مربی آن شد، در سال ۸۴ به دنبال موفقیتش در کسب بورسیهٔ تحصیلی در رشتهٔ تربیت بدنی، عازم ایتالیا بود که از طریق یک آگهی برای دوره‌های بدلکاری با پیمان ابدی آشنا شد و به پیشنهاد مرحوم پیمان ابدی بورسیه را رها کرد و در ایران ماند سپس سکوی بانجی جامپینگ احداث کرد و مدرک مربی گری بانجی را گرفت او را می توان از اولین نفرات که پایه بانجی جامپینگ را در ایران پایه گذاری کرد به شمار آورد.

همه چیز درباره ی نیکلاس کیج بازیگر فیلم رنفیلد 2023

ارشا اقسدسی با لباس مشکی - کما ارشا اقدسی

سرانجام ارشا اقدسی در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۸۵ گروه بدلکاران ۱۳ را تأسیس نمود و فعالیت‌های خود را با گروهش در ایران و عرصهٔ بین‌الملل ادامه داد. او برای برگزاری مسابقه آب و آتش، مجری شبکه نسیم شده‌ بود. اولین تجربهٔ فیلم‌سازی اقدسی، فیلم کوتاهی است با عنوان «جمشید آریا» که برای تجلیل بازیگر اکشن ایرانی جمشید هاشم پور با حضور قهرمانانی همچون یوسف کرمی، احسان روزبهانی و حامد پورطالب در یک روز ساخته شده و در جشن حافظ به نمایش درآمد، همچنین فیلم او در جشنواره بین‌المللی فیلم جیپور دیپلم افتخار گرفت.

فیلم تصادف ارشا اقدسی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا