اخبار بازیگراناخبار داغ بازیگران
موضوعات داغ

واکنش محسن کیایی به بازگشت ناهید کیانی از المپیک و حواشی آن

دلنوشته هایی از واکنش محسن کیایی به بازگشت ناهید کیانی از المپیک حواشی بسیاری ایجاد کرد.

واکنش محسن کیایی به بازگشت ناهید کیانی

محسن کیایی (بازیگر) در صفحه اینستاگرامش برای ناهید کیانی نوشت:

امروز ،تهران ،فرودگاه امام خمینی سر صحنه فیلمبرداری بی گناه

این دختر که می بینید به همراه خانواده اش یکی از قهرمانهای المپیکی ماست،ناهید کیانی ،باورم نمیشد این کسی که انقدر غریبانه و تنها داره از فرودگاه خارج میشه همون قهرمانیه که چند روز پیش تو المپیک برای ایران میجنگید قهرمانی که رویارویش با هموطنش کیمیا علیزاده انقدر حاشیه داشت انقدر سیاسی شد و انقدر از یک مسابقه ورزش خارج شد که دیگه فقط یه مسابقه نبود ،و این وسط همه کیمیا رو دیدن و ناهید کیانی که تمام تلاشش و برای رسیدن به المپیک کرده بود کمتر دیده شد.

حالا هم در برگشت از المپیک هیچکس در کنارش نیست جز خانواده اش همین بی مهریها باعث رفتن خیلی از قهرمانهای ما شد ،باید مراقب امثال کیمیا ها و کیانی ها بود اینهمه غریب و تنها بودن برای یک قهرمان انصاف نیست ،اون گلم تو دستش میبینید گروه ما بهش داده، نه فدراسیون و نه هیچ کس دیگه.

پست اینستاگرامی محسن کیایی به بازگشت ناهید کیانی

اما این اتفاق که باعث ایجاد واکنش هایی در فضای مجازی شد؛ در حالی افتاد که ساعاتی بعد و با انتشار عکس های از مراسم استقبال مشخص شد که اتفاق تا آنطور که آقای بازیگر مطرح کرده نبوده و برای واکنش نشان دادن به این اتفاق کمی عجله و البته قضاوت کرده که باعث ایجاد حاشیه هایی در فضای مجازی شد!

نماینده ایران در اسکار 2023 کدام فیلم است؟

در عکس های منتشر شده بعدی مشخص شد که اتفاقا بعضی مسئولان کمیته المپیک اتفاقا به استقبال ورزشکاران رفته و به آنها دست گل هم داده اند.

دسته گل المپیکی ها - واکنش محسن کیایی به بازگشت ناهید کیانی پست اینستاگرامی المپیک ایران - واکنش محسن کیایی به بازگشت ناهید کیانی

تصاویر واکنش محسن کیایی به بازگشت ناهید کیانی

بعد از پست انتقادی محسن کیایی، بازیگر سینما و تلویزیون درباره عدم استقبال از ناهید کیانی، بانوی تکواندوکار کشورمان در هنگام ورود به ایران، تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد اعضای کمیته ملی المپیک در فرودگاه حاضر شدند و به پیشواز ستارگان المپیکی ایران رفتند. کمااینکه کمیته ملی المپیک هم ادعای محسن کیایی را رد کرد و گفت؛ ما به استقبال تمام ورزشکاران رفتیم.

محسن کیایی، در واکنش به رد ادعایش در خصوص عدم استقبال اعضای کمیته ملی المپیک از ناهید کیانی در فرودگاه امام خمینی(ره) در گفت و گو با جام جم آنلاین بیان کرد: دیروز همراه با دیگران همکارانم در سریال «بی گناه» در پارکینگ فرودگاه امام خمینی(ره) مشغول فیلمبرداری بودیم که خیلی اتفاقی خانم ناهید کیانی، تکواندوکار ملی پوش کشورمان را در بازگشت از بازی های المپیک توکیو دیدیم.

کسی که به المپیک توکیو رفته بود تا برای نام و پرچم ایران بجنگد. او را دیدیم که در بازگشت به وطن خیلی مغموم و ناراحت بود و جز خانواده شان کسی همراهشان نبود.

بنابراین به حکم سپاس و قدرشناسی از طرف تمام همکارانمان در این سریال دسته گلی تهیه کردیم و با او عکس گرفتیم و صحبت کردیم. حالا اینکه در سالن داخلی فرودگاه چه گذشته و چه کسی یا چه هیاتی برای استقبال از ایشان یا به نیت استقبال از یک گروه ورزشی دیگر آمده بودند و اتفاقی با ایشان مواجه شدند را نمی دانم! راستش را بخواهید بنده اصلا هیچ هیات همراهی برای استقبال از ناهید کیانی در فرودگاه ندیدم.

بازیگران گیاه خوار ایرانی که گوشت نمی خورند کدامند؟

بازیگر فیلم هایی چون «ضد گلوله»، «عصر یخبندان» و «خط ویژه» تاکید کرد: در المپیک توکیو در حق ناهید کیانی (که بنده هیچ شناخت قبلی روی ایشان نداشتم) کوتاهی شد و بنابراین من نه تنها برای حمایت از او بلکه برای حمایت از تمام کسانیکه برای عزت و سرافرازی این کشور می کوشند، پستی در اینستاگرام منتشر کردم. چرا که امروز باید حواسمان به ناهید کیانی و ناهید کیانی ها باشد، نه اینکه 4 سال دیگر در آستانه المپیک دنبال شان بگردیم که کجا هستند تا برای افتخار کشورمان بجنگند.

کیایی در پایان خاطرنشان کرد: خانم کیانی در جو رسانه ای سیاسی و متشنجی که پیرو یک رویارویی ورزشی ایجاد شده بود، تمریناتش را انجام داد و پا به میدان مسابقه گذاشت. با مسابقه ای که از ایشان در روز یکشنبه دیدم، مطمئنم که اگر در چنین مسابقه ای با چنین جو استرس زایی مبارزه نمی کرد خیلی شانس داشت.

فشارها و فضای موجود در آن مسابقه به شدت روی ایشان و روحیه شان تاثیر گذاشت و ظاهرا کسی هم حواسش به او نبود. در حالیکه باید تمام حواس و توجه مان معطوف به افتخارآفرینان مان باشد. مگر ما چند ورزشکار خانم داریم که تمام زندگی شان را از سنین جوانی روی ورزش و افتخارآفرینی برای کشورمان گذاشتند؟
آنها در بهترین سالهای عمرشان انواع و اقسام ورزش های سنگین، رژیم های سخت، داروهای مکمل و… را از سر می گذرانند تا به المپیک راه پیدا کنند و بعد اگر در المپیک موفق نشوند، هیچ! موارد مثل ایشان زیاد است. چرا ورزشکار ما باید پنهانی از استخر یخ برزیل استفاده کند؟ جز این است که به قدر کافی امکانات و توجه و بها به آنها نمی دهیم. رها کردن قهرمانان، نخبه گان و افتخارآفرینان کشورمان هیچ چیز جز ضرر برای کشورمان ندارد. همین و بس.
پست اینستاگرامی محسن کیایی - واکنش محسن کیایی به بازگشت ناهید کیانی

فیلم واکنش محسن کیایی به بازگشت ناهید کیانی

معرفی ریچارد مدن بازیگر معروف سریال بازی تاج و تخت
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا