اخبار بازیگران

واکنش بازیگران به برد کیمیا علیزاده در المپیک

اما در بین واکنش هایی که شاهد بودیم واکنش بازیگران به برد کیمیا علیزاده در المپیک جالب بود. بهاره کیان افشار نیز در این باره نوشت و من فقط اشک میریزم

واکنش بازیگران به برد کیمیا علیزاده در المپیک

پیروزی کیمیا علیزاده برابر ناهید کیانی با واکنش های متفاوتی همراه بود. اما در بین واکنش هایی که امروز شاهد بودیم واکنش هنرمندان به برد کیمیا علیزاده جالب بود.

واکنش بازیگران احسان کرمی به برد کیمیا علیزاده در المپیک

احسان کرمی با انتشار یک استوری نوشته چه کیمیا چه ناهید می‌بردند ایران از پیش این مسابقه را باخته بود ایران تنها کشوری است که در تیم پناهندگان برنده مدال المپیک دارد برای کیمیا علیزاده آرزوی مدال طلا می کنم

استوری اینستاگرامی احسان کرمی - واکنش بازیگران به برد کیمیا علیزاده در المپیک

  بیشتر بخوانید: نوید محمدزاده و فرشته حسینی ازدواج کردند

واکنش بازیگران بهاره افشاری به برد کیمیا علیزاده در المپیک

بهاره افشاری با انتشار سلسله استوری هایی در این باره نوشت یادمه وقتی اومدی برای فیلمبرداری تیزرهای سریک دفتر ما یک دختر پر انرژی بود که وقتی ساعت ۹ شب به من رسیدی هنوز لباس تمرین تنت بود بهت گفتم خسته نیستی گفتی نه من بعد تمرین تازه انرژی میگیرم ازم پرسیدی باید راجع به چی حرف بزنم گفتم.

تیزر قسمت شما راجع به اینکه ما نمی‌گذاریم قهرمان هامون پیشرفت کنن گفتی باید چی بگم گفتم توی دوربین نگاه کن فکر کن بردی اما انگار باختی بعد بگو ما قهرمانانمونو می‌کشیم اما اونا رو دلسرد میکنیم کمی نگاه کردی فهمیدم که درک این جمله ان روز برای دختر خیلی جوان ، قهرمان و با انگیزه‌ای مثل تو دور از ذهن بود.گفتی من میشم و ادامه میدم بعد از کمی مکث و تأمل و شاید به حرمت من اون ویدئورو لطف کردی و برام بازی کرد اون روزها پر از عشق و تمرین بودی شاید برای این المپیک عجیب امید داشتی که قطعا اونقدر سخت تلاش می‌کردی.

سیر تا پیاز زندگی السا فیروزآذر خواهرزاده تهمینه میلانی و بازیگری او از 7سالگی

کمتر از یک سال بعد که خبر مهاجرتت رو خوندم متاثر شدم که چطور در عرض چند ماه این اتفاق در ذهن و قلب تو اتفاق افتاد و جسارت تو عجیب بود تو فقط دنبال رویاهات رفتی مثل هر دختر جوانی اما امروز بعد از بردت که همه ما می فهمیم چقدر برات سخت بود تو دختری رو خواهرانه و دوستانه در آغوش کشیدی که روزی جای او بودی و این تلخ ترین تصویر المپیک خواهد بود تو و ناهید هر دو دخترکان عزیز این مردم هستید.

استوری اینستاگرامی بهاره افشاری - واکنش بازیگران به برد کیمیا علیزاده در المپیک استوری اینستاگرامی بهاره افشاری - واکنش بازیگران به برد کیمیا علیزاده در المپیک استوری اینستاگرامی بهاره افشاری - واکنش بازیگران به برد کیمیا علیزاده در المپیکاستوری اینستاگرامی بهاره افشاری - واکنش بازیگران به برد کیمیا علیزاده در المپیک

واکنش بازیگران الناز شاکردوست به برد کیمیا علیزاده در المپیک

الناز شاکردوست در این باره نوشت به کجا رسیدیم که دختری که روزی برای این سرزمین مدال‌ آورد حالا باید در قالب تیم پناهجو (من میگم بی‌پناه) مقابل پرچم این کشور بجنگه و چه خوب شد که بردی تو کیمیای این خاکی تا ابد عزیر من

استوری اینستاگرامی الناز شاکردوست - واکنش بازیگران به برد کیمیا علیزاده در المپیک

واکنش بازیگران بهاره کیان افشار به برد کیمیا علیزاده در المپیک

بهاره کیان افشار نیز در این باره نوشت و من فقط اشک میریزم

استوری اینستاگرامی بهاره کیان افشار - واکنش بازیگران به برد کیمیا علیزاده در المپیک

واکنش بازیگران حبیب رضایی به برد کیمیا علیزاده در المپیک

حبیب رضایی نیز با انتشار این تصویر شاید می خواست حرفه‌ای بقیه را تکرار کند

استوری اینستاگرامی حبیب رضایی - واکنش بازیگران به برد کیمیا علیزاده در المپیک

واکنش بازیگران فلور نظری به برد کیمیا علیزاده در المپیک

فلور نظری درباره این مسابقه در یک استوری نوشته کیمیا جان تو همیشه قهرمانی ایران به وجودت افتخار می کند هر جا باشی

استوری اینستاگرامی فلور نظری - واکنش بازیگران به برد کیمیا علیزاده در المپیک

کیمیا علیزاده صبح دوم مرداد در دور نخست رقابت‌های تکواندوی بازی‌های المپیک به مصاف ناهید کیانی نماینده ایران رفت و پیروز شد.

ساعت ۵.۳۰ دقیقه صبح امروز سوم مرداد ماه،ناهید کیانی از ایران در وزن ۵۷- کیلوگرم به مصاف کیمیا علیزاده از تیم پناهندگان المپیک رفت اما در نهایت کیمیا علیزاده با نتیجه ۱۸ بر ۹ کیانی را شکست داد.

سیر تا پیاز زندگی پرویز پرستویی طلای 21 عیار سینمای ایران

در ابتدا اختلاف تنها دو امتیاز بود و حتی به یک اختلاف نیز رسید، اما در ادامه بازی عملکرد بهتر علیزاده و اخطارهای کیانی باعث شد نتیجه به سود علیزاده رقم بخورد.

نکته جالب این مسابقه این بود که دو تکواندوکار ایرانی به مصاف هم رفته بودند. دو فردی که یکی با پرچم پناهندگان مسابقات توکیو شرکت کرده و دیگری با پرچم ایران. به عبارتی دو تکواندوکار ایرانی به مصاف هم رفتند که نتیجه به نفع کیمیا علیزاده تمام شد.

 پس از پایان مبارزه، کیمیا علیزاده به سراغ مهرو کمرانی مربی سابق خود و مربی ناهید کیانی رفت و او را در آغوش گرفت. دو ورزشکار پس از مسابقه هیچ‌کدام حاضر به گفت‌وگو با رسانه‌ها نشدند.

پیش از این هم بسیاری می‌گفتند ناهید کیانی شانس چندانی برای پیروزی در این دیدار ندارد. زیرا او شرایط چندان خوبی در رنکینگ جهانی ندارد و به همین دلیل در میان همه نفرات حاضر در این وزن در رده آخر قرار گرفته است.

ناهید کیانی پیش از این برنده مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی و مدال برنز بازی‌های آسیایی بوده است و تنها زنی است که توانسته سهمیه بازی‌های المپیک را کسب کند.

اما کیمیا علیزاده در مسابقات ریو ۲۰۱۶ برنده مدال برنز شد. او تنها مدال تاریخ ورزش زنان ایران را کسب کرده است اما امسال از تیم پناهجویان در این مسابقات شرکت کرده بود.

واکنش مجری صدا و سیما به برد کیمیا علیزاده در المپیک

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا