اخبار بازیگران

عکس افسانه بایگان قبل از انقلاب

بیوگرافی زندگی شخصی افسانه بایگان , عکس همسر و پسرش , دوران جوانی وی , حاشیه های سیاسی , عکس افسانه بایگان قبل از انقلاب را مشاهده میکنید.

 

 

عکس افسانه بایگان قبل از انقلاب

افسانه بایگان در سال 1340 در شهر تهران به دنیا آمد.در سن 11 سالگی و در سال 51 برای اولین بار به کار هنری روی آورد و در فیلم کوتاه بوق به کارگردانی علی علیزاده نقش افرینی کرد.

عکس افسانه بایگان قبل از انقلاب بی حجاب

  بیشتر بخوانید: عکس بازیگران زمان شاه به همراه زندگینامه آن ها

اما شروع کار بازیگری بایگان به صورت حرفه ای و کامل در سال 1363 با مجموعه تلویزیونی سربداران کاری از محمد علی نجفی به وقوع پیوست.او در ادامه این مسیر حدود یک سال بعد در فیلم گمشده کاری از مهدی صباغ زاده به ایفای نقش پرداخت در این سالها بایگان یکی از پرکارترین بازیگران زن در کشورمان بود .مشوق وی در راه بازیگری عمویش فضل الله بایگان است که یکی از کارگردانان تئاتر است.

عکس افسانه بایگان قبل از انقلاب در کلاس اول

تصاویر افسانه بایگان قبل از انقلاب

حاصل ازدواج بایگان و شایسته یک پسر به نام امیرعلی شایسته است که در کشور آمریکا و در ایالت میشیگان زندگی می کند .

لقب دختر شایسنه ایران به افسانه بایگان

قبل از انقلاب معمولا دخترانی که در مسابقات دختر شایسته مقام کسب می کردند می توانستن به راحتی وارد دنیای هنر بشوند . خانم بایگان قبل از معروفیتش شانس خود را در مسابقات دختر شایسته محک زد.

وی سن شانزده سالگی در مسابقات دختر شایسته سال شرکت کرد و به فینال این مسابقات راه یافت اما در فینال در رقابت با جلوه پالیزبان دختر کرمانشاهی به مقام دوم دست یافت و به عنوان نفر دوم مسابقات دختر شایسته سال انتخاب شد.عکس افسانه بایگان قبل از انقلاب در میان دختران شایسته

آیا شقایق دهقان واقعا چادری شده است ؟

عکس فوق مربوط به جلوه پالیزبان دختر شایسته ایرانی که توانست افسانه بایگان را شکست دهد و مقام اولی را دختر شایسته را کسب کند .

فرزند افسانه بایگان

کافیست یک سرچی در گوگل با موضوع پسر افسانه بایگان بزنید بیشتر سایتها عکس نیما فلاح را نشان می دهند به عنوان پسر خانم بایگان اما در واقعیت اینطور نیست .

بارها خانم بایگان اعلام کرده است آقای نیما فلاح پسر من نیست . پسر من امیر علی 32 ساله است که در حال حاضر ایران نیست و ساکن آمریکاست .

ورود  افسانه بایگان به شورای شهر تهران

وی در سال به عنوان کاندیدای شورای شهر تهران ثبت نام کرد. بسیاری بر این باور بودند که در آن زمان از سمت نهاد ریاست جمهوری پیشنهاد کاندیداتوری شورای شهر تهران به وی پیشنهاد شده است . اما خانم بایگان یان موضوع را رد کرد

یک هفته مانده به تایید صلاحیت شایعه انصراف افسانه بایگان منتشر شد اما در حد یک شایعه بیش نبود . پس از کلی کش و قوص خانم بایگان رد صلاحیت شد و پرونده انتخابات ایشان بسته شد .

پس از این خبر بایگان اعلام کرد که هدفش از این ثبت نام فقط خدمت بوده و هیچ علاقه ای به سیاست نداشته است .

فیلم ها و عکس های افسانه بایگان قبل از انقلاب

بایگان سه بار برای بازی در فیلم های کافه ستاره ، دو فیلم بایک بلیط و خواهران غریب نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر شد که در هیچ یک از این بارها موفق نشد جایزه را کسب کند و فقط برای بازی در فیلم خواهران غریب دیپلم افتخار دریافت کرد.

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ؛ اثر طنز تازه‌ای از پیمان قاسم خانی

در یک برحه زمانی بایگان از سینما و تلویزیون فاصله طولانی مدتی گرفت و در مصاحبه ای دلیل این کار را اینطور اظهار کرد که فراموش شدن را بهتر از ماندن به هر قیمتی میدانم .

بایگان علاوه بر بازیگری طراحی صحنه را نیز در کارنامه هنری خود دارد و در فیلم شکوه بازگشت طراحی صحنه و لباس را تجربه کرده است.

آخرین حضور افسانه بایگان در تلویزیون در سریال پیامک از دیار باقی بود و آخرین کار سینمایی وی بازی در فیلم سینمایی خبرخاصی نیست در سال 1393 بود . ظاهرا خانم بایگان دوباره استراحت را پیشه کرده است و کمتر وی را جلوی دوربین می بینیم .

ازدواج افسانه بایگان

افسانه بایگان با بازیگر سینما و تلویزیون مصطفی شایسته ازدواج کرد .

شایسته متولد سال 1337  در تهران است و از سال 1367 به عنوان بازیگر در فیلم روز باشکوه کاری از کیانوش عیاری به ایفای نقش پرداخت و پس از آن در فیلم زیبای مادر از علی حاتمی بازی کرد.

عکس افسانه بایگان قبل از انقلاب در میان دختران شایسته

زیبایی در 55 سالگی افسانه بایگان

افسانه بایگان در حال حاضر 55 سال سن دارد اما همیشه چهره جوانی داشت و اکثر مردم در پی راز جوانی وی بودند . در 2 سال اخیر چهره خانم بایگان بسیار شکسته و پیر شده است مطمعنا سالهای بسیار سختی را در حال سپری کردند است . هیچگاه طرفدارانش وی را با این چهره پیر و درهم شکسته ندیده بودند .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا