اخبار بازیگران

همه چیز در مورد حدیث میرامینی و همسرش

بیوگرافی حدیث میرامینی و همسرش مجتبی رجبی با عکس های حدیث میرامینی بازیگر و داستان شروع تا شهرت او را در این مطلب می خوانید

حدیث میرامینی

 

حدیث میرامینی و همسرش

حدیث میرامینی متولد 19 بهمن 1367 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.بیوگرافی حدیث میرامینی و همسرش مجتبی رجبی + زندگینامه

بیوگرافی حدیث میرامینی و همسرش مجتبی رجبی + زندگینامه

بیوگرافی حدیث میرامینی و همسرش

بازیگری را با حمایت پدرش و حضور در کلاس های حمید سمندریان شروع کرد و اولین بار بصورت حرفه ای در سال 1384 وقتی 17 ساله بود با سریال هویت ، جلوی دوربین رفت.

خانم میرامینی در سال 1386 با فیلم حورا وارد پرده سینما شد.

او در سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1388 چهره اش شناخته و با مجموعه ساختمان پزشکان در سال 1390 تبدیل به یک چهره مشهور شد.

حدیث میرامینی و همسرش در رستوران

ازدواج موفق حدیث میرامینی و همسرش

بیوگرافی کوتاه و عکس های مجتبی رجبی

مجتبی رجبی بازیگر تلویزیون ایران که در چندین سریال مختلف از جمله عملیات 125 ایفای نقش نموده است که با حدیث میرامینی نیز ازدواج کرده است. مجتبی رجبی معمار متولد 13 تیر ماه 1362 در تهران است.تئاتر خوانده و پدرش مجید رجبی معمار مدیر سابق شبکه تهران است

سریال آمستردام عاشقانه ای متفاوت

مجتبی رجبی معمار متولد 13 تیر ماه 1362 در تهران است.تئاتر خوانده, پدرش مجید رجبی معمار مدیر سابق شبکه تهران و مدیر فعلی شبکه جام جم است,یک خواهر کوچکتر از خودش دارد.او ابتدا در سریال فرزند صبح به عنوان دستیار کارگردان حضور داشت و از آن به بعد پایش به دنیای بازیگری باز شده است.

حدیث میرامینی و همسرش با کاپشن طوسی

عکس حدیث میرامینی و همسرش مجتبی رجبی

 حدیث میر امینی با مجتبی رجبی یکی از بازیگران سینما و مدیر فعلی شبکه جام جم ازدواج کرد  و با انتشار عکسی در مورد همسرش اینگونه نوشت:به مژگان سیه کردی هزاران رخنه در دینم بیا کز چشم بیمارت هزاران درد برچینم ….

تنها فرزند این زوج در مرداد 99 به دنیا آمد.

پدر شوهر خانم میرامینی ، آقای مجید رجبی مدیر سابق شبکه تهران و جام جم است.

حدیث میرامینی و همسرش و پسرشون

 

علاقمندی های حدیث میرامینی و همسرش

حدیث میر امینی در گفتگویی در باره علاقه اش به کتابخوانی وگلایه از این که چرا به جای استفاده از ویترین ظروف از کتابخانه در خانه ها استفاده نمی شودگفت.

حدیث میر امینی در پاسخ به این پرسش که چه قدر از ابتدای مسیر بازیگری خود دغدغه کلیشه نشدن را دارد،افزود:بسیار تلاش می کنم در نقش خاصی کلیشه نشوم، خوشبختانه در سال های اخیر موقعیت هایی برایم به وجود آمده است که بتوانم نقش های کاملا متفاوتی بازی کنم.
حدیث میر امینی فعالیت در عرصه سینما را بیشتر از بازی در تلویزیون می پسندد و علاقه زیادی به حسین سهیلی زاده و مهران مهام دارد زیرا که معتقد است این دو کارگردان در دیده شدنش تاثیر بسزایی داشته اند.
حدیث میرامینی و همسرش با پیراهن قرمز

عطرخاص حدیث میرامینی و همسرش

رابطه او با عطر

رابطه من با عطر و دنیای عطرهای بسیار خوب است.

معرفی بازیگران سریال شرم و ناگفته ها و حواشی این سریال دیدنی

در 15 سالگی از یک دوست ، عطر هدیه گرفتم و این هدیه برای من احساس بسیار خوشایندی داشت که از آن زمان استفاده از عطر تبدیل به یک عادت برای من شد.

عطر خاص حدیث میرامینی

عطر محبوب من Lanvin Eclat است ، در واقع عطر ثابت من است که همیشه آن را شارژ می کنم ، آشنایی من با این عطر بازهم به شکل هدیه ای از یک دوست عزیز بود.

حدیث میرامینی و همسرش تی شرت طوسی

عکس حدیث میرامینی و همسرش حین ورزش

رابرت دنیرو و شنا

بازیگر مورد علاقه خارجی او رابرت دنیرو است ، تفریح مورد علاقه اش فیلم دیدن و ورزش کردن است و شنا را بیشتر از هر ورزش دیگری دوست دارد.

در حال حاضر هم بیشتر درگیر فعالیت های ورزشی هوازی می باشد.

علاقمند به ورزش

تا جایی که بتوانم سعی می کنم به فکر سلامتم باشم.

تلاش می کنم خوردن تنقلات را کم و از محصولات ارگانیک استفاده کنم ، اگر غذایم خیلی چرب باشد معمولا از خوردن آن صرف نظر می کنم.

حدیث میرامینی و همسرش در شمال

 

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا