اخبار بازیگران

ناگفته های ازدواج بابک حمیدیان و مینا ساداتی

بابک حمیدیان و ساداتی در تلویزیون که اولین حضورشان در تلویزیون عید سال 95 اتفاق افتاد از چگونگی رسانه ای شدن خبر ازدواجشان سخن گفت. در ادامه ناگفته هایی جالب از ازدواج بابک حمیدیان و مینا ساداتی را می خوانید.
بابک حمیدیان و مینا ساداتی با مانتو مشکی

بیوگرافی بابک حمیدیان و مینا ساداتی

بابک حمیدیان در سال 1359 در شهر تهران متولد شد. علاقه وافر حمیدیان به دنیای هنر و پشتیبانی خانواده هنردوست اش سبب شد تا در انتخاب رشته دانشگاهی اش ، در رشته نمایش و گرایش طراحی صحنه مشغول به تحصیل شود.

او در سال 1378 با حضور بر روی صحنه تئاتر، اولین نقش آفرینی اش را تجربه کند. اما اولین حضور بابک حمیدیان در عرصه سینما در سال 1382 و فیلم « قدمگاه » به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور باز می گردد. فیلمی که در جشنواره فیلم فجر موفقیت های خوبی را تجربه کرد و راه را برای حضور فعال تر بابک حمیدیان در عرصه سینما محیا کرد.بابک حمیدیان و مینا ساداتی با مانتو سفید

فعالیت های هنری بابک حمیدیان و مینا ساداتی

بابک حمیدیان و مینا ساداتی در جشن دلتنگی

بابک حمیدیان و مینا ساداتی نوروز سال 95 با حضور در یک برنامه تلویزیونی خبر ازدواجشان را به صورت رسمی اعلام کردند.

بابک حمیدیان و مینا ساداتی فیلم های مشترک زیادی با هم دارند که از جمله آنها میتوان به هیهات ، خرگیوش و سرو زیر آب اشاره کرد اما این زوج هنری سینمای ایران در فیلم جشن دلتنگی نقش زن و شوهر را ایفا کردند.بابک حمیدیان و مینا ساداتی با شال مشکی

جشن دلتنگی به کارگردانی پوریا آذربایجانی، نویسندگی مونا سرتوه و پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی علی قائم مقامی محصول سال 1396 است و مینا ساداتی و بابک حمیدیان در این فیلم نقش زن و شوهر را ایفا کردند.

همه چیز درباره سریال میخواهم زنده بمانم | معجونی از ظواهر دهه 60

بابک حمیدیان و مینا ساداتی و ماجرای ازدواجشان

حمیدیان در این برنامه در گفت و گو با علی ضیاء بیان کرد:اکنون هیجان زده ام. وقتی آدم جزو مهمان های آخر یک برنامه با این کیفیت و تنوع مهمان است نمی داند به چه کسی سلام بدهد و چه کسی را از لیست جا بیندازد.

وی با بیان اینکه سومین بار است در برنامه های ضیاء حضور پیدا می کند درباره ماجرای ازدواج خود با ساداتی اظهار کرد:سونامی دنیای مجازی خوشبختانه یا متاسفانه انسان را می برد. واقعیت این است که اتفاقی که برای من و خانم ساداتی افتاده در شلوغی های تهران و بحران هایی که مردم سرزمین دارند اتفاق ویژه ای نیست. بلکه یک اتفاق آرام در کنار حوادث دیگر است.

بابک حمیدیان و مینا ساداتی با لباس سفید

ازدواج بابک حمیدیان و مینا ساداتی در برنامه زنده

خبر ازدواج بابک حمیدیان بازیگر شناخته شده سینما، تئاتر و تلویزیون با مینا ساداتی که به تازگی در فضای مجازی طنین انداز شده باعث شد بابک حمیدیان که اولین حضور مشترک وی با همسرش مینا ساداتی در تلویزیون را در برنامه یک یک با اجرای علی ضیا تجربه کرد حرفهایی پیرامون این خبر در این برنامه بازگو کند.

ازدواج بابک حمیدیان و مینا ساداتی

سیدعلی ضیاء مجری تلویزیون ویژه برنامه «یک یک» را برای تحویل سال شبکه یک سیما به مدت بیش از 10 ساعت اجرا کرد.بابک حمیدیان و مینا ساداتی با لباس مشکی

یکی از برگ برنده های این برنامه حضور بابک حمیدیان و مینا ساداتی که اینگونه خبر ازدواجشان را به صورت رسمی اعلام می کردند، بود.

 

  بیشتر بخوانید: کدام بازیگران مرد ایرانی با همسرانشان همکار هستند؟

همکاری های بابک حمیدیان و مینا ساداتی

ایفاگر شخصیت اصلی سریال «بیمار استاندارد» تأکید کرد:قرار نیست به مردم بگوییم ما تفاوتهایی با شما داریم و ما همواره از این ماجرا فرار کردیم. اما همانطور که اشاره کردم سیل دنیای مجازی انسان را می برد و ما نفهمیدم چگونه شد که دنیای مجازی از خبر ازدواج ما پر شد.

با خواننده های استقلالی بیشتر آشنا بشید

حمیدیان ادامه داد:حتی همانطور که متوجه شده اید عکسی از آن لحظه باشکوه نیست. من و مینا برای فیلم «هیهات» به کارگردانی هادی مقدم به کربلا مشرف شدیم و در خبرهایی که از ازدواجمان منتشر شد، معمولا از عکس ما در کربلا استفاده کرده اند. ما فکر نمی کردیم بین خبرهای محسن و سام و بنیامین، خبر ازدواج ما هم مهم باشد.

بابک حمیدیان و مینا ساداتی با مانتو سفید

 بابک حمیدیان و مینا ساداتی در سریال بیمار استاندارد

ساداتی نیز ضمن خسته نباشید به عوامل پشت صحنه برنامه، از اینکه پیش از حضور در «یک یک» به تماشای آن نشسته بودند سخن گفت و افزود:ما نمی خواستیم درباره این جریان حرف بزنیم و فکر می کردیم قرار نیست زندگی خصوصی مان رسانه ای شود. اما دیگر این موضوع دست ما نبود.بابک حمیدیان و مینا ساداتی با مانتو مشکی

حمیدیان نیز درباره فضای سریال «بیمار استاندارد» توضیح داد و ترکیب سعید آقاخانی با بهرام توکلی را به شکل گرفتن یک سریال با حال و هوای طنز فانتزی منجر دانست که البته شباهتی به جنس طنزهایی که با بازی امثال حمید لولایی از تلویزیون پخش می شود ندارد.

وی همچنین در پایان حرفهایش آرزو کرد در سال جدید مردم برای یک ربع هم که شده به زندگی هم کار نداشته باشند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا