اخبار بازیگران

بازیگران سریال ملکه گدایان و معرفی ستاره های سینما تا چهره های جوان

در این بخش از بازیگرنیوز عکس و اسامی بازیگران سریال ملکه گدایان را مرور می‌کنیم. ملکه گدایان مجموعهٔ نمایش خانگی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی علی طلوعی، محصول سال ۱۳۹۹ است که توسط شبکهٔ نمایش خانگی پخش می‌شود و بازیگران سینما و چهره های جوان در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

کارگردان سریال ملکه گدایان چه کسی است؟

کارگردان سریال ملکه گدایان حسین سهیلی‌زاده است.

بازیگر نقش ملکه چه کسی است ؟

رویا نونهالی در نقش ملکه در این سریال ظاهر شده است.

آرمان درویش در سریال ملکه گدایان چه نقشی دارد ؟

آرمان درویش در نقش البرز شمس در این سریال حضور دارد.

زمان پخش سریال ملکه گدایان چه روزهایی است ؟

زمان پخش سریال ملکه گدایان در روزهای چهارشنبه است.

بخش‌هایی از این سریال در استانبول ترکیه فیلمبرداری شده‌است. تولید سریال ملکه گدایان از پیش از شیوع کرونا آغاز شد و عمده روزهای تصویربرداری آن در روزهای کرونا ادامه یافت. فصل دوم این مجموعه چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ پخش شد.

داستان سریال ملکه گدایان

امروز تو، می‌تونه فردای من باشه … هیچ‌کس از سرنوشت خبر نداره … حتی شما …
البرز، شیمی‌دان ساکن آلمان است. قرار است در ترکیه با نامزدش ازدواج کند. همه‌چیز برای یک مراسم به‌یادماندنی مهیاست که خبر می‌رسد پدر البرز به کما رفته است. البرز با گذشته‌ای مبهم، از بازگشت به ایران هراس دارد، اما برای آخرین ملاقات با پدر، راهی جز بازگشت به ایران ندارد، ولی به دلیل مشکلاتی او مجبور است که به‌صورت قاچاقی به ایران بیاید. با وجود اصرار فراوان مادرش برای بازنگشتن به ایران، البرز تصمیم خود را گرفته است. وقتی او باز می‌گردد هیچ‌کس او را نمی‌شناسد و او را فرهاد بابایی خطاب می‌کنند و او را چیزی جز یک قاچاقچی به خاطر ندارند…
نام سریال «ملکه گدایان» خیلی‌ها را یاد مجموعه «آوای باران»، کار دیگر سهیلی‌زاده می‌اندازد. آوای باران داستان یک تاجر دارو بود که پس از سال‌ها زندگی در خارج به ایران برمی‌گردد و متوجه می‌شود دخترش بعد از ماجرا‌هایی از میان گروه‌های تکدی‌گری سر درآورده است.
امروزِ تو، می تونه فردای من باشه … هیچ کس از سرنوشت خبر نداره….حتی شما…
تصویری از قسمت اول سریال ملکه گدایان

اسامی بازیگران سریال ملکه گدایان

بازیگران سریال ملکه گدایان عبارتند از :

معرفی کامل فیلم سیسو | جان ویک در جنگ جهانی دوم
بازیگرنقش
باران کوثریافرا بابایی
پانته‌آ بهرامخورشید یکتا
آرمان درویشالبرز شمس (آرش درخشان)
محمدرضا غفاریآریا درخشان
الهام کردامهناز
رضا بهبودیشبیر زارعی
رویا نونهالیلعیا یکتا
فرزاد فرزینپارسا پارسا
عرفان ناصریداریوش محمودی
شبنم قربانیسارا محمودی
یسنا میرطهماسبسهیل
سولماز غنیفریبا رضایی
بهشاد شریفیانشنتیا
علی اوجیسیامک
علی صلاحیخسرو شمس
مریم سرمدیبتول
شیدا یوسفیخورشید یکتا (جوانی)
آرزو افشارتینا
الهام شعبانیدراگ تستر
نورا محققنوشین
میلاد شجره
مریم زارعیملیکا
رومینا کوهزادعسل
فاطمه نیشابوریکوکب
نسیم اکبریلعیا یکتا (جوانی)
فاطمه مرتاضیمادربزرگ البرز
سام درخشانیسام درخشانی
رهام حبیب‌پورکودکی البرز (آرش درخشان)
آرش دهقانکپلک
آیناز آقاسیلیلا
زهرا موسویزینت
حسین حاجیعلیکودک کار (گروه افرا)
مبین موسوی‌لوکودک کار (گروه افرا)
بنیامین هداوندکودک کار (گروه افرا)
رهام کهنکودک کار (گروه افرا)
شایان روان‌آذرکودک کار (گروه افرا)
آدرینا توشهکودک کار (گروه افرا)
امین محمدیکودک کار (گروه افرا)
حسام رجایی‌فرکودک کار (گروه افرا)
سامان غفاریکودک کار (گروه افرا)
پریناز مظفریکودک کار (گروه افرا)
محمد بهرامیکودک کار (گروه افرا)
گندم شیخیکودک کار (گروه افرا)
آیناز کرمانیکودک کار (گروه افرا)
کیانا یعقوبیکودک کار (گروه افرا)
پرهام حبیب‌پورکودک کار (گروه افرا)
سالار قدیمیکودک کار (گروه افرا)
الینا صادقیکودک کار (گروه افرا)
مهرآذین منصوریکودک کار (گروه کوکب)
نوشین طیاریکودک کار (گروه کوکب)
دانیال هداوندکودک کار (گروه کوکب)
آیدا سرمستکودک کار (گروه کوکب)
عرشیا عالی‌زادهکودک کار (گروه کوکب)
دریا بهرامیکودک کار (گروه کوکب)
تصاویر دیدنی هومن حاجی عبداللهی در کودکی و جوانی

اطلاعات بیشتر درباره سریال ملکه گدایان

درباره کارگردان

حسین سهیلی‌زاده که با فرمول بفروشِ «عشق و نابرابری اقتصادی»، «مانکن» را مدتی پربیننده‌ترین سریال نمایش خانگی کرده بود، می‌توانست با ساخت فصل دوم این سریال موفقیتش را تکرار کند. «ملکه گدایان» را تا مدتی همان فصل دوم «مانکن» می‌دانستند؛ بیشتر به این دلیل که بخش زیادی از فرمول قبلی، یعنی فرزاد فرزین، را دوباره به عنوان بازیگر معرفی کرده بود؛ اما با اضافه‌شدن باران کوثری، پانته‌آ بهرام، رؤیا نونهالی، الهام کردا، رضا بهبودی، علی اوجی و چند بازیگر دیگر مشخص شد که سهیلی زاده سریال کاملا جدیدی خواهد ساخت.

سهیلی‌زاده پیشینه‌ای طولانی‌ در ساخت سریال و مجموعه‌های تلویزیونی دارد. او متولد ۱۳۴۳ است و با کار به‌عنوان دستیار کارگردان در «سفر جادویی» ابوالحسن داودی وارد سینما شد. ۲۲ سریال برای تلویزیون ساخته است و فیلم سینمایی «نیلگون» را هم در کارنامه‌اش دارد.

درباره نویسندگان

سریال ملکه گدایان را حامد افضلی و امین محمودی نوشته‌اند. افضلی پیش از ملکه گدایان سه سریال و دو فیلم سریال را نویسندگی کرده بود: سریال‌های از یاد رفته‌ها، زاویه هفتم، یک لحظه دیرتر و فیلم‌های سمفونی نهم و داستان ما قصه تو. او درحال نگارش فیلم‌نامه یک سریال دیگر هم هست؛ «دل خوش» که فضایی شاد دارد، اما کمدی به معنای معمول نیست.

امین محمودی سابقه نویسندگی چندانی ندارد، ولی در سریال دیگر سهیلی‌زاده، «مانکن»، دستیار اول کارگردان بوده و در سه سریال دیگر این کارگردان، یعنی «هست و نیست»، «مرز خوشبختی» و «آوای باران» هم بازی کرده است.

تصویربرداری و مراحل تولید

تصویربرداری سریال «ملکه گدایان» از مرداد امسال شروع شد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه داشت. اولین پیش‌نمایش سریال مهرماه منتشر شد. تصویربرداری بخشی از این سریال در ترکیه انجام شده است. عوامل تولید آبان‌ماه به استانبول رفتند تا سکانس‌هایی را آنجا تصویربرداری کنند. بخش‌های دیگری از «ملکه گدایان» هم در محدوده شهرک غرب تهران ضبط شده است.

حاشیه‌های تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار

سریال «ملکه گدایان محصول نبراس پیکچرز است. اگر تابه حال اسم این کمپانی به گوشتان نخورده یا نامش را جایی ندیده‌اید باید بگوییم ما هم پیش از این از وجود چنین کمپانی‌ای خبر نداشتیم. نبراس پیکچرز یک آکادمی استعدادیابی هم دارد که این‌گونه معرفی‌اش کرده‌اند:
«آموزش و کسب مهارت، اولین قدم برای ورود به هر عرصه‌ای است. استعداد و هنر زمانی در انسان شکوفا می‌شود و ظهور و بروز پیدا می‌کند که علم و مهارت‌های مرتبط با آن را به دست آورده باشد. آکادمی نبراس با علم به این موضوع و با هدف شناسایی و شکوفایی استعداد‌های هنری کشور راه‌اندازی شده است. آکادمی نبراس مکانی برای شکوفایی استعداد‌های هنری کشور است که با تربیت و حمایت خود ورود آن‌ها را به دنیای حرفه‌ای هنر دست یافتنی می‌کند. ما می‌خواهیم در این حرکت نقشی هر چند کوچک داشته باشیم و ماموریت خود می‌دانیم راه را برای ورود نسل جدید در این عرصه هموار سازیم تا استعداد‌های نو امکان درخشش یابند.»
البته نبراکس پیکچرز سرمایه‌گذار «مانکن» هم بوده است. سال ۹۸ روزنامه جام‌جم در گزارشی این کمپانی را دارای ریشه عربی دانست. گویا ارتباطی بین علی طلوعی از سرمایه‌گذاران «ملکه گدایان» و «نبراس پیکچرز» وجود دارد. جام‌جم در همان گزارش درباره طلوعی و پیکچرز نوشته است:
«کار اصلی طلوعی و همکارانش برگزاری نمایشگاه‌های مختلف است. برگزاری نمایشگاه‌های مختلف از نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی تا نمایشگاه آب و برق تا نمایشگاه الکامپ و نمایشگاه ساختمان بغداد و بالاخره نمایشگاه صنعت نمایشگاهی ایران از جمله فعالیت این‌ها بوده است. فارغ از چگونگی واسپاری این حجم اجرای نمایشگاه به این گروه، اینکه این گروه از سال ۹۲ تا ۹۳ به ناگاه به‌لحاظ پرسنل، رشدی ۳۰ برابری را تجربه کرده‌اند، جای سوال است. علی طلوعی با بیزنس شیرینی و آجیل هم بیگانه نیست، چون شیرینی و آجیل «تهران نات» شهرک غرب هم متعلق به برادر همسر طلوعی است.» علی طلوعی پیش از این سرمایه‌گذار فیلم «کشتارگاه» و «…دختر شیرازی» هم بوده است.

زمان پخش سریال ملکه گدایان

ملکه گدایان در ۳۰ قسمت تهیه شده است و چهارشنبه‌ها از فیلیمو پخش می‌شود. این سریال مثل سریال انحصاری نماوا قرار بود آذرماه پخش شود، ولی انتشارش به دلایلی به تعویق افتاد. ملکه گدایان را در جنگ دو شبکه نمایش خانگی رقیب قورباغه می‌دانند. درواقع دو انحصاری نماوا و فیلیمو قرار است سرنخ را به دیگر محصولات شبکه نمایش خانگی برای رقابت دو پلتفرم پخش محتوای تصویری بدهند.

معرفی فیلم کمدی سیاسی «چپ راست»

تصاویر و بیوگرافی بازیگران سریال ملکه گدایان

باران کوثری (افرا)

باران کوثری از بازیگران سریال ملکه گدایان متولد 25 مهر 1364 در تهران ، دیپلم هنرستان سوره را دارد که از 6 سالگی با فیلم بهترین بابای دنیا جلوی دوربین رفت و در سال 77 با سریال آقتاب برآید در قاب تلویزیون حضور داشت.

باران کوثری از بازیگران سریال ملکه گدایان

آرمان درویش (البرز/فرهاد)

آرمان درویش از بازیگران سریال ملکه گدایان متولد 29 مرداد 1364 در تهران ، لیسانس کارگردانی از سوره را دارد که با معرفی شهاب حسینی در سال 1394 با فیلم چهارشنبه بازیگری را شروع کرد

آرمان درویش از بازیگران سریال ملکه گدایان

پانته آ بهرام (خورشید)

پانته آ بهرام از بازیگران سریال ملکه گدایان متولد 13 اسفند 1348 در تهران ، دانش آموخته رشته بازیگریست که سال 69 با تئاتر سپس از سال 1375 با فیلم زشت و زیبا جلوی دوربین رفت و از سال 1379 با سریال مسافران در قاب تلویزیون حضور دارد.

پانته آ بهرام از بازیگران سریال ملکه گدایان

محمدرضا غفاری (آریا)

محمدرضا غفاری از بازیگران سریال ملکه گدایان متولد 6 مرداد 1364 در تهران ، لیسانس گرافیک دارد که از سال 84 با فیلم رویای خیس شروع کرد سپس سال 87 با سریال سرآشپز وارد قاب تلویزیون شد.

محمدرضا غفاری از بازیگران سریال ملکه گدایان

رویا نونهالی (لعیا)

رویا نونهالی از بازیگران سریال ملکه گدایان متولد 24 بهمن 1341 در تهران ، لیسانس نقاشی دارد که از سال 1362 با تئاتر شروع و سال 66 با فیلم یار در خانه وارد سینما شد و با سریال خواب و بیدار در نقش ناتاشا به شهرت رسید.

رویا نونهالی از بازیگران سریال ملکه گدایان

فرزاد فرزین (پارسا)

فرزاد فرزین از بازیگران سریال ملکه گدایان متولد 3 تیر 1360 در تهران ، لیسانس مدیریت صنعتی دارد که از سال 1376 وارد موسیقی شد و سال 83 اولین آلبوم خود بنام شراره را منتشر کرد و از سال 85 با فیلم پسران آجری وارد عرصه بازیگری شد.

نگاهی به فیلم «پرواز ۱۷۵»؛ ادای احترام به شهدای مفقودالاثر

فرزاد فرزین از بازیگران سریال ملکه گدایان

سولماز غنی (فریبا)

سولماز غنی از بازیگران سریال ملکه گدایان متولد 27 مرداد 1356 در تهران می باشد که از سال 1380 با فیلم آتانازی جلوی دوربین رفت و یکسال بعد وارد قاب تلویزیون شد تا اینکه با سریال تب سرد سال 82 مشهور شد

سولماز غنی از بازیگران سریال ملکه گدایان

علی اوجی (سیامک)

علی اوجی از بازیگران سریال ملکه گدایان متولد 17 اسفند 1362 در تهران ، لیسانس کارگردانی دارد که در 14 سالگی ساخت فیلم کوتاه را تجربه کرد سپس بعنوان تهیه کننده موسیقی فعالیت داشت

او با تشویق مهران مدیری از سال 89 بازیگری حرفه ای را با قهوه تلخ شروع کرد.

علی اوجی از بازیگران سریال ملکه گدایان

الهام کردا (مهناز)

الهام کردا از بازیگران سریال ملکه گدایان متولد 18 آذر 1357 در تهران ، لیسانس رشته نمایش دارد که از سال 1381 با تئاتر شروع کرد و با فیلم برف روی کاج ها در سال 89 وارد سینما شد

ایشان سال 1391 هم با سریال حیرانی وارد قاب تلویزیون شد.

الهام کردا از بازیگران سریال ملکه گدایان

 

رضا بهبودی (شبیر)

رضا بهبودی از بازیگران سریال ملکه گدایان متولد 1 شهریور 1350 در رودسر ، لیسانس کارگردانی تئاتر دارد که از سال 76 با تئاتر شروع بکار کرد و سال 86 با فیلم اشکان وارد سینما شد.

سال 1387 با سریال آخرین غزل بازی در قاب تلویزیون را تجربه کرد و حالا تدریس می کند.

رضا بهبودی از بازیگران سریال ملکه گدایان

شبنم قربانی (سارا)

شبنم قربانی از بازیگران سریال ملکه گدایان در نقش سارا متولد دهه ی 60 در تهران است .

شبنم قربانی فعالیت هنریش را ابتدا با تئاتر شروع کرد از جمله نمایش های وی می توان به نمایش سایکوسیس ۴:۴۸ و نمایش یک مساوی چهار را نام برد. شبنم قربانی پس از آن در سال 1396 در سریال لحظه گرگ و میش در نقش مهندس حریرچی وارد قاب تلویزیون شد این سریال اولین تجربه بازیگری جدی وی محسوب می شود. پس از آن نیز در سال 1398 در فیلم کویر امروز بازی کرد وی در این فیلم با شهاب حسینی هم بازی شده بود.

رنگ رژ لب های محبوب بازیگران زن ایرانی کدام است ؟

شبنم قربانی در جدیدترین کارش نیز در سریال نمایش خانگی ملکه گدایان بازی کرده است وی در این سریال در نقش سارا به ایفای نقش پرداخته است

شبنم قربانی از بازیگران سریال ملکه گدایان

یسنا میرطهماسب (سهیل)

یسنا میرطهماسب از بازیگران سریال ملکه گدایان متولد 28 فروردین 1378 در تهران ، تحصیلکرده رشته معماری می باشد که سال 91 با فیلم سیزده جلوی دوربین رفت و سال 94 با لانتوری دیده شد

یسنا میرطهماسب از بازیگران سریال ملکه گدایان

عرفان ناصری (داریوش)

عرفان ناصری از بازیگران مطرح تئاتر و از بازیگران سریال ملکه گدایان است که در تاریخ 4 آذر 1365 در تهران به دنیا آمده است. او دانش آموخته رشته بازیگری است که در کنار تئاتر در چندین فیلم جنجالی و پرفروش نیز بازی کرده است.

عرفان ناصری بازیگر جوان و آینده دار سینمای ایران در سریال ملکه گدایان در نقش داریوش پسرعموی عاشق پیشه و غیرتی سارا با بازی شبنم قربانی به ایفای نقش پرداخته است.

عرفان ناصری از بازیگران سریال ملکه گدایان

بهشاد شریفیان (شنتیا)

بهشاد شریفیان (متولد ۲۱ مرداد ماه ۱۳۴۵، تهران) از بازیگران سریال ملکه گدایان است.نخستین تجربه بازیگری بهشاد شریفیان با مجموعه تلویزیونی روزگار جوانی به کارگردانی اصغر فرهادی در سال 1377 در تلویزیون شکل گرفت و با مجموعه تلویزیونی متهم گریخت به شهرت رسید.

بهشاد شریفیان از بازیگران سریال ملکه گدایان

 

الهام شعبانی (دراگ تستر)

الهام شعبانی از بازیگران سریال ملکه گدایان و طراح لباس ایرانی در سال 1360 در تهران به دنیا آمده است. الهام شعبانی کار خود را از طراحی لباس برای نمایش ها و فیلم های سینمایی آغاز کرد و سپس به دلیل علاقه فراوان به بازیگری وارد این عرصه هنری شد.

ایفای نقش در سریال ملکاوان در نقش سولماز باعث شهرت بیشتر الهام شعبانی شد و با بازی در این سریال معمایی که در شبکه آی فیلم تولید شده بود توانست استعداد و توانایی های خود را به نمایش بگذارد.

حواشی زندگی گلاب آدینه در پی ازدواج مجدد همسرش مهدی هاشمی

الهام شعبانی از بازیگران سریال ملکه گدایان

آرزو افشار (تینا)

آرزو افشار از بازیگران سریال ملکه گدایان متولد 29 مرداد 1357 در تهران ، فوق لیسانس کارگردانی دارد که از سال 64 با سریال آئینه وارد قاب تلویزیون شد و سال 77 در فیلم کمکم کن بازی کرد.

آرزو افشار از بازیگران سریال ملکه گدایان

علی صلاحی (خسرو)

علی صلاحی از بازیگران سریال ملکه گدایان متولد سال ١٣۴٧ و دانش آموخته بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است. صلاحی علاوه بر بازیگری در زمینه بازیگردانی، نویسندگی فیلمنامه، کارگردانی، فیلمسازی و تدریس بازیگری نیز فعالیت های بسیاری داشته است.

از جمله آثار تلویزیونی که علی صلاحی در آنها ایفای نقش کرده است می توان به بازی در تئاترهای تلویزیونی «وُل» ، به کارگردانی سید اشرف طباطبایی در سال ۶۹، «قشلاق آخر» به کارگردانی زهرا سعیدی در سال ۱۳۷۱، فیلم داستانی «دویدن تا رسیدن »، به کارگردانی مجید افشاریان ، ١٣٧١، سریال «شیخ مفید»به کارگردانی سیروس مقدم ، ١٣٧۴، بازی در آیتم‌های طنز تلویزیونی ، به کارگردانی یعقوب یادعلی ، ١٣٧٨ اشاره کرد.

علی صلاحی از بازیگران سریال ملکه گدایان

آرش دهقان(کپلک)

آرش خالصه دهقان متولد 4 آبان 1392 در تهران از بازیگران سریال ملکه گدایان و تئاتر وسینما و تلویزیون ایران است.بیوگرافی آرش خالصه دهقان(کپلک ملکه گدایان) و خانواده اشاو یک برادر کوچکتر از خود به نام سیاوش دارد علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری در حرفه مدلینگ نیز حضور دارد.

آرش دهقان از بازیگران سریال ملکه گدایان

فاطمه نیشابوری (کوکب)

فاطمه نیشابوری از بازیگران سریال ملکه گدایان متولد دهه 60 است او زنی جوان و بدون حاشیه است که مانند بسیاری از همکارانش بازیگری را از تئاتر شروع کرده و دانش اموخته هنر نیز هست.
فاطمه نیشابوری از بازی در نقش‌های منفی هیچ هراسی ندارد و تجربه کردن را دوست دارد. بهترین نمونه برای تایید این ادعا نقش او در سریال ملکه گدایان است. او بازیگر نقش کوکب است. زنی بداخلاق و بدجنس که از کودکان بهره‌کشی می کند.

معرفی فیلم ترسناک رنفیلد 2023

فاطمه نیشابوری پیش از این در فیلم های «سه کام حبس»، « زنونه» و «اورکا» بازی کرده است و یکی از بازیگران سریال «ملکاوان» بوده است. اولین تجربه او در سریال خانگی ملکه گدایان است که یکی از نقش های کلیدی آن را برعهده دارد.

فاطمه نیشابوری از بازیگران سریال ملکه گدایان

شیدا یوسفی (جوانی خورشید)

شیدا یوسفی از بازیگران سریال ملکه گدایان متولد 20 آذر 1365 در تهران ، لیسانس کارگردانی دارد که سال 85 با فیلم یک قدم تا خدا بعنوان دستیار فعالیت خود را شروع کرد.

بعد از تجربه منشی گری و دستیاری از سال 88 با فیلم پوست موز وارد بازیگری شد و سال 97 هم با سریال بچه مهندس در قاب تلویزیون حضور داشت.

شیدا یوسفی از بازیگران سریال ملکه گدایان

رومینا کوهزاد (عسل)

رومینا کوهزاد از بازیگران سریال ملکه گدایان بازیگر دهه هفتادی کشورمان که در عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر فعال می باشد و بازیگری را در موسسه کارنامه آموخته است و علاوه بر بازیگری، دستیار لباس نیز هست.

رومینا کوهزاد نیز مانند بسیاری از دیگر بازیگران سرشناس، در تئاتر رشد کرده است و در آثاری همچون:هر کسی ، یا روز می میرد یا شب ، شبانه روز ، آشوتیس زنان بازی کرده است.

رومینا کوهزاد از بازیگران سریال ملکه گدایان

 

عوامل پشت صحنه سریال ملکه گدایان

  • مدیر فیلمبرداری: رضا شیبانی
  • مدیر تولید: علیرضا محمدی
  • طراح صحنه: سهیل میرسپاسی
  • طراح گریم: علی بهرامی فر
  • طراح لباس: الهام شعبانی
  • مدیر برنامه ریزی: مسعود میمی
  • دستیار اول کارگردان: امین محمودی
  • منشی صحنه: زهرا مهدوی
  • مدیر تدارکات: سجاد نوری
  • عکاس: هلیا رضایی
  • تصویربردار پشت صحنه : امیرژوبین
  • مشاور رسانه ای: آیدین نادری

خواننده ی تیتراژ سریال ملکه گدایان

تیتراژ «ملکه گدایان» را روزبه بمانی خوانده است. این خواننده و ترانه‌سرا پیش از این، تیتراژ فیلم‌های سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضا» ساخته وحید جلیلوند و «لاتاری» محمد حسین مهدویان را خوانده بود و ملکه گدایان اولین تجربه‌اش در خواندن تیتراژ یک سریال شبکه نمایش خانگی است.

سرنوشت پردیس افکاری از بازیگری در ایران تا پیوستن به جم تی وی

قطعات موسیقی

 
نام قطعهخوانندهترانه‌سراآهنگسازتنظیم‌کنندهتوضیحات
گل به خودیروزبه بمانیروزبه بمانیامین قبادسعید زمانیتیتراژ ابتدایی
علاجروزبه بمانیروزبه بمانیمیلاد پرقوهسعید زمانیتیتراژ انتهایی
اشکام آبرومهمحمدرضا غفاریکارن موسویصادق زینحامد برادران
آرش نوایی
استفاده شده در قسمت های ۴ و ۱۵
صفر تا صدمحمدرضا غفاریندا طالبیصادق زینحامد برادران
آرش نوایی
استفاده شده در قسمت ۶
نور و شمعمحمدرضا غفاریندا طالبیصادق زینحامد برادران
آرش نوایی
استفاده شده در قسمت ۱۸
شهر حسودعلیزندوکیلیحسینقیاسیاشکان آریااستفاده شده در قسمت ۲۱

نظرات مخاطبان به قسمت اول «ملکه گدایان»

آنچه از واکنش مخاطبان به سریال برمی‌آید این است که بیشترشان از کیفیت تصویری و داستانی سریال متعجب شده‌اند و اصلا توقع نداشته‌اند یک تیم ایرانی به چنین نتیجه‌ای در یک سریال برسد. کاربری نوشته است:

«با ترکیب بازیگرا (فرزاد فرزین) سریال ملکه گدایان توقع داشتم پنج دقیقه سریال رو ببینم و دیگه نتونم تحمل کنم، اما ۶۰ دقیقه سریالو دیدم. فقط می‌خواستم ببینم این اصلاح رنگ و نور بی‌نظیر رو کی انجام داده، ولی با یه قصه فوق‌العاده هم طرف شدم. اصلا توقع نداشتم و باید اقرار کرد که به هوچی‌بازی نیست.»

مخاطبی دیگر نوشته است: «با دیدن سریال ملکه گدایان سه تا نظریه به وجود اومد برام: ۱. یعنی دنیا موازیه؟ یعنی نولان ساخته اینو؟ یعنی سریال ایرانی نیست؟» این را هم بین واکنش‌ها می‌بینیم: «ملکه گدیان یه ذره از سهیلی‌زاده بعید نبود؟»
مخاطبانی هم بوده‌اند که ابهام داستان آن‌ها را گرفته است: «شاتر آیلند چیه؟ ما خودمون ملکه گدایان داریم.» بعضی‌ها هم از سریال اصلا راضی نبوده‌اند: «ملکه گدایان همون سریال دله. فقط عواملش تغییر کردن.» یک مخاطب دیگر ملکه گدایان را با سریال ترکی مقایسه کرده: «ملکه گدایان دیگه چه سمّیه؟ اینا رسما دارن سریال ترکی می‌سازن برامون دیگه.»

تریلر سریال ملکه گدایان

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا