اخبار بازیگران

بازیگران سریال سیاوش از ترلان پروانه تا میلاد کی مرام | عکس،بیوگرافی و خلاصه داستان

در این بخش از بازیگرنیوز عکس و اسامی بازیگران سریال سیاوش را مرور می‌کنیم. سریال سیاوش جدید ترین محصول نمایش خانگی اسـت و از شبکه نماوا پخش می‌شود، این سریال در واقع یک ملودرام اجتماعی اسـت کـه بازیگران زن و مرد محبوب و پرطرفداری در آن ایفای نقش داشته اند. پخش سریال نماوا از بهمن 1399 آغاز شده و هر هفته 1 قسمت از این سریال پخش می‌شود. در ادامه همه ی چیز درباره سریال سیاوش را مرور می‌کنیم.

کارگردان سریال سیاوش کیست ؟

کارگردان سریال سیاوش سروش محمدزاده است.

نقش اصلی سریال سیاوش کیست؟

نقش اصلی سریال سیاوش میلاد کی مرام در نقش سیاوش است.

ترلان پروانه در سریال سیاوش در نقش چه کسی است ؟

ترلان پروانه در سریال سیاوش در نقش مارال خالقی است.

چه کسی در نقش نامزد سیاوش نقش آفرینی کرده است ؟

مرجان اتفاقیان در نقش مرجان نامزد سیاوش نقش آفرینی کرده است.

نگاهی بر داستان سریال سیاوش (مجموعه نمایش خانگی)

سریالی ملودرام با رگه‌هاي تند نقد اجتماعی اسـت کـه درکف جنوب شهر تهران تولید شده. نساء کـه دختری از طبقه پایین جامعه می‌باشد، برای خود یک هویت جعلی می سازد و عروس یک خانواده مرفه میشود. خانواده اي کـه نساء بـه میان آن ها می‌رود یک خانواده متیدن اسـت و باعث بـه دردسر افتادن تمامی کسانی کـه دراین حیله دست داشته اند میشود…

در خلاصه داستان سریال سیاوش آمده است :

خانواده همه چیه ، خط قرمزمه. اگه لازم باشه ازش دفاع کنم چشم و رو همه چی میبندم….

پوستر قسمت اول سریال سیاوش

لیستی از اسامی بازیگران سریال سیاوش

بازیگران سریال سیاوش عبارتند از :

عکس هایی از الهام پاوه نژاد با چادر
بازیگرنقشتوضیحات
میلاد کی مرامسیاوش ساقیکشتی گیر ، نامزد مرجان ، پسر کمال ، برادر صابر و سیمین و فروغ
رضا کیانیاننصرت خالقیپدر مارال
مجید صالحیصابر ساقیپسر کمال ، برادر سیاوش و سیمین و فروغ
ترلان پروانهمارال خالقیعاشق سیاوش و دختر نصرت و دختر عمه ی سینا
خسرو شهرازکمال ساقیپدر سیاوش و صابر و سیمین و فروغ
گیتی قاسمیسیمین ساقیدختر کمال ، خواهر سیاوش و صابر و فروغ
سوگل خلیقجیرانخواهر جلال
علیرضا جعفریجلالدوست سیاوش ، برادر جیران
محمد ولی زادگانسینادوست سیاوش
مهدی حسینی نیاوحیددوست سیاوش
محمدرضا صولتیمعیندوست صابر و ابی
علی عامل هاشمیابیشوهر فروغ ، دوست صابر و معین
مرجان اتفاقیانمرجاننامزد سیاوش
مهدخت مولاییفروغ ساقیزن ابی ، دختر کمال ، خواهر سیاوش و صابر و سیمین
الهام جدی
رویا جاویدنیاهمسر نصرت ، مادر مارال ، عمه ی سینا
ناهید مسلمیمادر جلال و جیران
مرجان قمریمادر مرجان
محمدرضا هاشمی
یدالله شادمانیپدر جلال و جیران

 

سبک مونتاژ سریال سیاوش

سریال سیاوش بـه‌ سبک بلاک ‌باسترهای هالیوودی مونتاژ شده، جدی ‌ترین گزینه برای پخش عنقریب در شبکه نمایش خانگی اسـت. در ابتدا قرار بود تا نیما اقلیما کارگردانی این سریال را بر عهده داشته باشد اما پس ازآن سروش محمد زاده بعنوان یکی از سینماگران بـه پروژه اضافه شد و ساخت اثر را بر عهده گرفت. این سریال در شهر مشهد و تهران فیلم برداری شده و نیکی کریمی از همکاری با این سریال انصراف داد.

ماجرای ورود مهسا طهماسبی با پارتی به تلویزیون!

زمان پخش سریال سیاوش

زمستان سال ۹۸ بود که سیاوش در سکوت خبری و در آن زمان به کارگردانی نیما اقلیما کلید خورد ولی با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی موقتی پروژه، ادامه تصویربرداری آن به اردیبهشت سال ۹۹ موکول شد و پس از آن نیز خبرهای مبنی بر تغییراتی در تیم این سریال منتشر شد. در نهایت سروش محمدزاده کارگردانی این سریال را بر عهده گرفت و در اوایل پاییز امسال نیز کار را به پایان رسانید.

سیاوش عنوان سریال جدید سرو رسانه ي پارسیان بـه کارگردانی سروش محمدزاده اسـت. تولید سریال از پیش از شیوع کرونا آغاز شد و عمده روزهای تصویربرداری آن در روزهای کرونا ادامه یافت. سریال سیاوش هر جمعه ساعت ۱۲ از نماوا پخش میشود.

پوستر قسمت سیزدهم سریال سیاوش

نکات جالب درباره بازیگران سریال سیاوش

اولین نکته درباره این سریال شاید حضور مجید صالحی و آن هم با گریمی عجیب و غریب باشد. وی برخلاف بیشتر آثار خود که بیننده عادت داشت از وی یک نقش کمدی را ببیند، این بار در این ظاهر و سیما و در یک سریال جدی حضور دارد. سریال سیاوش از کمپانی سرورسانه پارسیان پخش می شود.

مجید صالحی در سریال سیاوش

شرکتی که در گذشته نیز تولید و پخش سریال های ممنوعه و سپس کرگدن را در کارنامه خود دارد و از این جهت مخاطب باید با این فضای فکری و پیشینه به سیاوش نگاه کند. با توجه به دیده ها و شنیده هایی که تاکنون منتشر شده است نیز این سریال به نوعی شبیه به ممنوعه و یا حداقل در آن سبک و سیاق است.

رضا کیانیان در سریال سیاوش بعنوان هنرپیشه اصلی سریال حضور دارد و نقش نصرت را بر عهده دارد. یکی از متفاوت ترین نقش هایي اسـت کـه رضا کیانیان درسال هاي اخیر بازی کرده و چهارمین نقش آفرینی وی محسوب میشود. رضا کیانیان در شبکه نمایش خانگی در شاهگوش، قلب یخی و شهرزاد حضور یافته بود. رضا کیانیان بیش از ۱.۲ میلیون دنبال کننده دارد.

معرفی نامزدهای جوایز اسکار 2023 + تاریخ برگزاری، اخبار و حواشی

رضا کیانیان در سریال سیاوش

ترلان پروانه و میلاد کی مرام در مجموعه سیاوش

ترلان پروانه نیز مثل میلاد کی مرام از بازیگران سریال سیاوش اسـت کـه احتمالا اینستاگرامش مثل دیگر هنرپیشه هاي مطرح این مجموعه شبکه نمایش خانگی، در زمان پخش در نیمه دوم زمستان امسال با کامنت هاي موافقان و مخالفان نقشش همراه شود.

ترلان پروانه در سریال سیاوش

میلاد کی مرام در سریال سیاوش، ۲.۴ میلیون دنبال کننده دارد. او حدود ۱۰۰۰ پست بـه اشتراک گذاشته اسـت. مجید صالحی کـه بازیگر نقش اصلی سریال سیاوش اسـت و با برنامه «ام شو» و گفتگوی جنجالی با اکبر عبدی، خبرساز شده بود، حدود ۹۲۰ هزار دنبال کننده دارد.

میلاد کی مرام در سریال سیاوش

آشنایی با بازیگران سریال سیاوش

امیر جعفری از بازیگران سریال سیاوش

امیر جعفری بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر متولد ۱۰ شهریور ماه سال ۱۳۵۳ در تهران می باشد. ریما رامین فر و امیر جعفری پسری به نام آیین دارند.

امیر جعفری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی دارای لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی است. جعفری بازیگری را در یک دوره دو ساله زیر نظر حمید سمندریان آموخت. او تا به حال پنج بار از جشنواره تئاتر فجر برنده جایزه شده است. وی بازی در سینما را در سال ۱۳۸۰ و با بازی در فیلم «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» آغاز کرد و با بازی در قارچ سمی ادامه داد. وی تجربه متفاوتی در سیاوش را تجربه کرده است.

امیر جعفری از بازیگران سریال سیاوش

ترلان پروانه از بازیگران سریال سیاوش در نقش مارال

ترلان پروانه متولد ۱۳۷۷ در شیراز است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم چپ دست آغاز کرد. .پروانه در فیلم های سینمایی بساری همچون فراری، گشت ۲، زندگی مشترک آقای محمودی و بانو، مردن به وقت شهریور، بی خداحافظی و به خاطر پونه نقش آفرینی داشته است.

سریال مامور شب (The Night Agent 2023) | نابودی یک ملت توسط مقامات

ترلان پروانه در صحفه اینستاگرامش نوشته است که متفاوت ترین نقش در طول دوران کاری اش را در سریال سیاوش در نقش مارال ایفا می کند.

ترلان پروانه از بازیگران سریال سیاوش

 

میلاد کی مرام از بازیگران سریال سیاوش

میلاد کی مرام متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۵ در بندرانزلی، بازیگر است. او فوق دیپلم الکترونیک دارد. وی در سال های (۱۳۹۱) دوازدهمین جشنواره فیلم مقاومت بهترین بازیگر مرد ملکه (۱۳۹۲) سی و دومین جشنواره فیلم فجر بهترین بازیگر نقش مکمل مرد خط ویژه (۱۳۹۳) شانزدهمین جشن خانه سینما بهترین بازیگر مرد ملکه دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و دومین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «خط ویژه» که به بیمارستان محک تقدیم شد.

همچنین دارندهٔ جایزهٔ ۳ سال بهترین بازیگر نقش اصلی سینمای ایران از جشن خانهٔ سینما در سال ۱۳۹۳ که هیچوقت در سینمای ایران تکرار نشده. وی نقش متقاوتی در سیاوش ایفا کرده است.

میلاد کی‌مرام بعد از موفقیت در سریال«ممنوعه» برای بار دوم در یک سریال برای پخش در شبکه خانگی نقش‌آفرینی کرده است.

میلاد کی مرام از بازیگران سریال سیاوش

مجید صالحی از بازیگران سریال سیاوش

سید مجید صالحی متولد ۳ اسفند ۱۳۶۲ در تهران، بازیگر و کارگردان است، او دانش آموخته دانشگاه فرهنگ و هنر در رشته فیلمسازی است.

او همچنین سال ها در حوزه تاتر مدارس و آزاد فعالیت داشت و بعدها زیر نظر پرویز سنگ سهیل در جشنواره آیین سنتی در نمایش لیلی و مجنون خوش درخشید و در سال ۱۳۹۳ با چشمان برزخی به کارگردانی کیاوش زارع طلب ادامه کار داد .

مجید صاحی از بازیگران سریال سیاوش

رضا کیانیان از بازیگران سریال سیاوش

متولد ۱۳۳۰ در تهران. فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران. آغاز فعالیت هنری از سال ۱۳۴۵ با حضور در عرصه تئاتر. فعالیت در سینما از سال ۱۳۶۸ با حضور در «تمام وسوسه های زمین» ساخته حمید سمندریان.

نکات خواندنی بیوگرافی یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی

رضا کیانیان تجربه بازی در سریال های نمایش خانگی چون قلب یخی، شاهگوش و شهرزاد را در کارنامه هنری اش دارد و سیاوش جدیدترین سریال نمایش خانگی او محسوب می شود.

«نصرت» جدیدترین نقش رضا کیانیان در سریال« سیاوش» است که یکی از متفاوت ترین کارهای او در سال های اخیر به حساب می آید.

رضا کیانیان از بازیگران سریال سیاوش

خسرو شهراز از بازیگران سریال سیاوش

خسرو شهراز زاده ۱۳۳۰ در شهر کرمانشاه می باشد، وی تحصیلات خود را در رشته کارشناسی برق و الکترونیک از دانشگاه شریف در سال ۱۳۶۳ به پایان رسانیده است.

خسرو شهراز سال ۱۳۷۸ در فیلم «چریکه هورام» به کارگردانی فرهاد مهران فر حضور یافت و پس از آِن در« خیابان هشتم» ساخته علی رضا امینی بازی کرده است.

خسرو شهراز درباره نقش خود در سریال «سیاوش» اذعان کرد: در این سریال نقش بسیار سختی را ایفا می کنم، در سریال سیاوش نقش پدری را بازی می‌کنم که درگیر بیماری آلزایمر است و همین اتفاق چالشهای فراوانی را برای وی و خانواده اش به همراه می آورد.

خسرو شهراز از بازیگران سریال سیاوش

گیتی قاسمی از بازیگران سریال سیاوش

گیتی قاسمی متولد ۱۳۵۵ در ملایر، بازیگر ایرانی است. او مدرک کارشناسی کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران (۱۳۸۱) را دارد.

وی با انتشار عکسی از خود در سریال سیاوش نوشت : در خلاصه داستان «سیاوش» این‌طور آمده: «خانواده همه چیه، خط قرمزمه. اگه لازم باشه ازش دفاع کنم چشم و رو همه چی میبندم».

گیتی قاسمی از بازیگران سریال سیاوش

 

سوگل خلیق از بازیگران سریال سیاوش

سوگل خلیق زادهٔ ۱۶ آبان ۱٣۶۷ است.سوگل خلیق بازیگر ایرانی است و فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی تئاتر است. او فارغ‌التحصیل از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر تهران است. این بازیگر جوان در سال ۱۳۹۸ با ایفای نقش «رونا» در سریال دلدار به شهرت رسید.

همه چیز درباره ی خانواده هنری ملیکا شریفی نیا و ازدواج نافرجامش

سوگل خلیق از بازیگران سریال سیاوش

مرجان اتفاقیان از بازیگران سریال سیاوش

مرجان اتفاقیان متولد ۱۳۶۶ در تهران، بازیگر ایرانی است. او بازیگری را تئاتر آغاز کرد. او دوره‌ های بازیگری را در زیرنظر هومن سیدی گذرانده است و اولین بار با فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» به کارگردانی هومن سیدی در سال ۱۳۹۵، بازیگری در سینما را تجربه کرد.

مرجان اتفاقیان از بازیگران سریال سیاوش

علیرضا جعفری از بازیگران سریال سیاوش

علیرضا جعفری بازیگر جوان متولد سال ۱۳۷۲ می باشد. او برادر زاده ی امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. علیرضا برادرزاده امیر جعفری بازیگر مشهور کشورمان است.

وی بازیگری را با حضور در مجموعه دیوار کاهگلی شروع نمود . پس از آن در مجموعه های زیادی به ایفای نقش پرداخت که می توان به مهمان مامان, بازگشت به گذشته و یک دزد و چهاربچه و مجموعه های جزیره جادویی, لبه تاریکی، آیینه عبرت، متهم گریخت، بچههای خیابان و همین چندی پیش در سریال شاهگوش به کارگردانی میرباقری اشاره نمود.

علیرضا جعفری از بازیگران سریال سیاوش

محمدرضا هاشمی از بازیگران سریال سیاوش

سید محمدرضا هاشمی بازیگر تئاتر سینما وتلویزیون می باشد او در ۲۴ مرداد ماه سال ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمد .محمدرضا هاشمی فارغ التحصیل رشته عمران در مقطع لیسانس و فوق لیسانس سد‌ سازی می باشد . محمدرضا هاشمی تنها یک برادر به نام رامین دارد که وی در زمینه خوانندگی فعالیت می کند.

محمدرضا هاشمی از بازیگران سریال سیاوش

علی هاشمی از بازیگران سریال سیاوش

علی عامل هاشمی در سریال «سیاوش» در نقش ابی همسر فروغ (مهدخت مولایی) خواهر سیاوش ایفای نقش می کند. وی متولد ۲ شهریور ۱۳۶۵ در سبزوار، بازیگر است. او دارای مدرک فوق دیپلم نویسندگی از دانشگاه فردوس مشهد است و لیسانس بازیگری خود را هم از دانشگاه آزاد اراک دریافت کرده است. در خرداد ماه ۱۳۹۳ و در سن ۲۸ سالگی با خانوم پگاه ترکی، طراح لباس ازدواج کرد که حالا بازیگر تئاتر شده است.

ماجرای خروج گلشیفته از ایران و انتشار تصاویر جنجالی او چه بود؟

علی هاشمی از بازیگران سریال سیاوش

مرجان قمری از بازیگران سریال سیاوش

مرجان قمری بازیگر و کارگردان سینما ، تئاتر و تلویزیون در سال ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمده و دارای مدرک تحصیلی دیپلم تجربی می باشد. وی یکی از بازیگران با سابقه و با تجربه تئاتری می باشد که بعد از ایفای نقش و بازی در چندین نمایش وارد آثار سینمایی و سریال های تلویزیونی شده است. قمری در مقام کارگردان؛ چند نمایش را نیز کارگردانی کرده است.

مرجان قمری از بازیگران سریال سیاوش

فعالیت سریال سیاوش در اینستاگرام

اینستاگرام رسمی سریال سیاوش siyavashseries@ قرار دارد کـه رضا کیانیان نیز آنرا دنبال کرده اسـت. بنظر میرسد برای اطلاع از متن و حاشیه سریال سیاوش و مشاهده پشت صحنه سریال و اطلاع از نظرات مخاطبانش در زمان هاي پخش این ملودرام معمایی، اینستاگرامش محفل خوبی برای تبادل نظر و اطلاع از نظرات دیگران باشد.

صفحه رسمی سریال سیاوش در اینستاگرام

عوامل پشت صحنه سریال سیاوش

  • کارگردان : سروش محمدزاده
  • تهیه کننده : مهدی یاری
  • نویسنده : پویا سعیدی ، علی امیر ریاحی و امیررضا رشتی
  • طرح فیلمنامه : موسسه سرو رسانه پارسیان
  • بازیگردان : میلاد کی مرام
  • مشاور کارگردان : مهدی یاری
  • مدیر فیلمبرداری : مهران ممدوح
  • تدوین : سیامک مهماندوست
  • موسیقی : مسعود سخاوت دوست
  • خواننده : پرواز همای
  • طراح چهره پردازی : ایمان امیدواری
  • مدیر صدابرداری : امیر نوبخت (AMPS)
  • طراح صحنه : سحر شهامت
  • مدیربرنامه ریزی و سرپرست گروه کارگردانی : سید علی هاشمی
  • مدیر تولید : وحید مرادی
  • طراح لباس : پگاه ترکی
  • منشی صحنه : فروغ غیاثوند
  • عکاس : علی حمدخدا

تیزر محبوب سریال سیاوش

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا