اخبار بازیگرانبازیگران زن

جذاب ترین سلبریتی های زن چشم رنگی سینما و تلویزیون

بازیگران از جمله مشهورترین افراد جامعه هستند که طرفداران زیادی دارند و حالا اگر از جذابیت ظاهری بیشتری هم برخوردار باشند به آمار این هواداران اضافه میشود. در این مطلب از بازیگرنیوز بازیگران زن چشم رنگی را میبینیم.

چشمان نفیسه روشن چه رنگی است ؟

رنگ چشمان نفیسه روشن سبز است.

چشمان مهتاب کرامتی چه رنگی است ؟

رنگ چشمان مهتاب کرامتی آبی است.

چشمان مریم کاویانی چه رنگی است ؟

رنگ چشمان مریم کاویانی آبی است

چشمان نیکی کریمی چه رنگی است ؟

رنگ چشمان نیکی کریمی سبز است.

یکی از ملاک های زیبایی برای بسیاری از افراد داشتن چشم های رنگی است که باعث زیباتر شدن فرد میشود. در سینمای ایران هم بازیگرانی هستند که با داشتن چشم های رنگی و جذابیت های ظاهری طرفداران زیادی دارند.

اگر برایتان جالب است که تصاویری جذاب از بازیگران زن چشم رنگی سینمای ایران را ببینید ادامه این مطلب از بازیگرنیوز را از دست ندهید.

تصاویری از بازیگران زن چشم رنگی

کتایون ریاحی

کتایون ریاحی (زاده ۱۰ دی ۱۳۴۰) هنرپیشه سینما و تلویزیون است.

کتایون ریاحی از بازیگران زن چشم رنگی سینمای ایران

فریبا متخصص

فریبا متخصص از بازیگران زن چشم رنگی (زاده ۱ مرداد ۱۳۴۰ در بروجرد) است. وی در رادیو نیز به عنوان گوینده نمایش‌های رادیویی و دوبلور فعالیت می‌کند.

فریبا متخصص در ۱ مردادماه سال ۱۳۴۰ در بروجرد متولد شد. وی ۵ خواهر و برادر و یک پسر به نام پوریا پوربهرامی دارد. وی کار هنری خود را از سال ۱۳۶۰ با تئاتر آغاز کرد. او فعالیت خود را در تلویزیون و رادیو به‌ترتیب از سال‌های ۱۳۶۲ و ۱۳۶۸ آغاز کرد و در سال ۱۳۷۰ به عرصه سینما راه یافت. وی در سال ۱۳۷۰ موفق به اخذ مدرک کارشناسی در رشته جامعه‌شناسی شد.

ناگفته های زندگی کوروش تهامی از طلاق از شبنم طلوعی تا ازدواج دوم + بررسی فیلم ها

فریبا متخصص بازیگر زن سینمای ایران با چشمانی رنگی

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی از بازیگران زن چشم رنگی (زاده ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ – تهران) است.

لیلا اوتادی دانش‌آموختهٔ کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است. او کار خود را با فیلم سینمایی چشمان سیاه، ساختهٔ ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال «مهر و ماه» به کارگردانی «سید فیاض موسوی» دیده شد.

لیلا اوتادی از بازیگران زن چشم رنگی

لیلا اوتادی بازیگر چشم رنگی سینما

نفیسه روشن

نفیسه روشن از بازیگرانزن چشم رنگی (متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران) است. او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده و دارای مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی است.پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم اکنون مهندس پرواز می باشد. وی یکی از پرکارترین بازیگران زن سینمای ایران است.

نفیسه روشن از همان بچگی به بازیگری علاقمند بود و آرزویش این بود که روزی بتوانن بازیگر شود، و زمانی که خواست وارد دنیای بازیگری شود نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه او را بسیار تشویق کردند.

عکسی از چشم های رنگی نفیسه روشن

مهسا کرامتی

مهسا کرامتی از بازیگران زن چشم رنگی سال ۱۳۶۰ در تهران متولد شد. وی دانش‌آموخته مدیریت بازرگانی است. وی بازیگری را در سال ۱۳۶۵ با بازی در فیلم «خانه ابری» آغاز کرد. این بازیگر با بازی در سریال خط قرمز به شهرت رسید. مهسا کرامتی همسر راما قویدل و عروس امیر قویدل می‌باشد.

مهسا کرامتی بازیگر زن سینمای ایران با چشمانی رنگی

مریم کاویانی

مریم کاویانی (زاده ۱ تیر ۱۳۴۹ در اهواز؛ اصالتا مازندرانی) از بازیگران زن چشم رنگی است.

وی فارغ‌التحصیل رشته پرستاری است و فعالیت هنری خود را در مقام بازیگر از سال ۱۳۸۳ با فیلم اسپاگتی در هشت دقیقه آغاز کرد.مریم کاویانی، زاده اهواز است به سال ۱۳۴۹، پدر و مادر وی مازندرانی و اهل بابل، پدرش کارگر کارخانه نیشکر و کاغذ پارس و مادر وی خانه‌دار. هر دو هم اهل مطالعه، اما نه علاقه‌مند و پیگیر هنرند.

اعتراض سید جواد هاشمی به واکنش های زخم کاری

مریم کاویانی بازیگر چشم رنگی سینما و تلویزیون

فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی (زادهٔ ۲۹ مرداد ۱۳۵۳ در همدان)از بازیگران زن چشم رنگی است.

فقیهه سلطانی بازیگر زن سینمای ایران با چشمانی رنگی

نیکی کریمی

نیکی کریمی (زادهٔ ۱۹ آبان ۱۳۵۰) از بازیگران زن چشم رنگی و فیلم‌ساز ایرانی است. او یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان سینما پس از انقلاب ایران است که در فیلم‌های مهمی نقش آفرینی کرده و با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی، از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی نیز به‌شمار می‌رود.

عکسی از نیکی کریمی با چشم های رنگی

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی (زادهٔ ۲۵ مهر ۱۳۴۹) از بازیگران زن چشم رنگی ، تهیه‌کنندهٔ فیلم، کنشگر حقوق کودکان-زنان و مدیر هنری اهل ایران است. وی از ۱۰ شهریور ۱۳۸۵ سفیر حسن نیّت و صلحِ یونیسف است.

مهتاب کرامتی دانش‌آموختهٔ میکروبیولوژی و دوره‌دیدهٔ بازیگری در سال ۱۳۷۵ نزد امین تارخ است. او از ۱۳۷۶ با بازی در مردان آنجلس در نقش بانو هلن به همراه جعفر دهقان در نقش ماکسیمیلیانوس به تلویزیون رفت و شناخته شد، مردی از جنس بلور (۱۳۷۷) نخستین حضورش در سینما بود.

مهتاب کرامتی بانوی هنرمند سینما با چشم های رنگی

تینا آخوندتبار

تینا آخوندتبار (زاده ۵ خرداد ۱۳۶۸) از بازیگران زن چشم رنگی اهل ایران است.

تینا آخوندتبار بازیگر زن سینمای ایران با چشمانی رنگی

مرجان محتشم

مریم محتشمی با نام هنری مرجان محتشم (زاده ۱۳ اسفند ۱۳۴۸) از بازیگران زن چشم رنگی سینما و تلویزیون است. عمده شهرت او، به دلیل ایفای نقش در سریال پس از باران و در نقش شهربانو بوده‌است.

محتشم برای اولین بار و به‌طور حرفه‌ای سال ۱۳۷۶ با سریال «بهشت گمشده» به کارگردانی کامران قدکچیان وارد عرصه هنر شد. اولین تجربه تلویزیونی‌ وی حضور در سریال حقیقت آیینه به کارگردانی اسماعیل میهن‌دوست بود.

مرجان محتشم بازیگر چشم رنگی سینما

رویا نونهالی

رؤیا نونهالی (زاده ۲۴ بهمن ۱۳۴۱ در تهران) از بازیگران زن چشم رنگی و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی اصالتاً مازندرانی است و اصلیت وی به روستای تاکر از توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران می‌رسد. رؤیا نونهالی در سال ۱۳۹۵ جزو داوران سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر بود و اکنون هم جزو داوران برنامه عصر جدید است.

بیوگرافی شیلا خداداد چپ دست

رویا نونهالی بازیگر زن سینمای ایران با چشمانی رنگی

 

بهاره رهنما

بهاره رهنما (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲) از بازیگران زن چشم رنگی است.

بهاره رهنما از بازیگران زن چشم رنگی

لعیا زنگنه

لعیا زنگنه (زادهٔ ۱ مهر ۱۳۴۴ در تهران) از بازیگران زن چشم رنگی سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است.

زنگنه بازی در نمایش‌های حرفه‌ای را از سال ۱۳۷۱ و بازی در سینما را از سال ۱۳۷۵ با راز مینا کاری از عباس رافعی آغاز کرد. لعیا زنگنه که دارای مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگاه هنر تهران است و یک دوره کلاس آموزش نقاشی را نیز گذرانده‌است. استعداد هنری وی توسط امین تارخ در سال ۱۳۷۱ کشف و با هدایت هنری و مشاوره محمدعلی کشاورز و ثریا قاسمی وارد عرصه تلویزیون و سینما شد.

 لعیا زنگنه از بازیگران زن چشم رنگی

حدیث فولادوند

حدیث فولادوند (زاده ۲۰ دی ۱۳۵۶ در تهران) از بازیگران زن چشم رنگی سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.

حدیث فولادوند بازیگر زن چشم رنگی سینما

کتایون امیرابراهیمی

کتایون امیر ابراهیمی در سال 1318 از پدری ایرانی و مادری روسی در سنندج متولد شد. او در کودکی به دلیل شغل پدرش، در شهرهای مختلفی زندگی کرد. او در سن 17 سالگی با یکی از فامیل‌هایشان ازدواج کرد و دختری به نام نیلوفر دارد. پدر وی با حضور او در سینما مخالف بود و عقیده داشت که محیط سینما، سالم و درست نیست.

او به دلیل چهره‌ی زیبایش و آشنایی که با بازیگران و هنرمندان داشت، درخواست‌های زیادی برای بازیگری داشت اما کتایون امیرابراهیمی علاقه داشت تا کار بازیگری خودش را با کارهای تبلیغاتی و کوچک شروع کند تا به فضای فیلمبرداری عادت کند و درنهایت از سال 1342 فعالیت خود را در حوزه تلویزیون و سینما آغاز کرد. پدر کتایون امیرابراهیمی با صادق هدایت، دوست صمیمی بودند.

دانلود رایگان سریال آنتن ؛ حضوری دیگر از پژمان جمشیدی در شبکه نمایش خانگی

کتایون امیرابراهیمی از بازیگران زن چشم رنگی

هلیا امامی

هلیا امامی (زاده ۲۱ مرداد ۱۳۶۸ – تهران) از بازیگران زن چشم رنگی سینما و تلویزیون اهل ایران است.

هلیا امامی در مرداد ۱۳۶۸ در تهران متولد شد کم کم فعالیت خودش را با حضور در کلاس های بازیگری مرحوم حمید سمندریان آغاز نمود وی پس از چندین سال ایفای نقش در تئاتر، بازیگری در ۲ تله فیلم بنام‌هاي (غزل و بزرگراه) (سینمایی شیرین) و (ساکن کلبه چوبی) در ۲۴ سالگی برای اولین بار فعالیت در سینما را تجربه کرد.

هلیا امامی بازیگر زن چشم رنگی سینما

سارا رسول زاده

سارا رسول زاده متولد 17 شهریور 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. سارا رسول زاده مجری و بازیگر خوب کشورمان اصالتاً تبریزی است. سارا رسول زاده دارای مدرک مدیریت صنعتی از دانشگاه تهران است و البته او بعداً در راستای علاقه خود در زمینه کارگردانی نیز تحصیل کرد.

سارا رسول زاده بازیگر زن چشم رنگی

ساناز سعیدی

ساناز سعیدی متولد سال 1368 و فروردین ماهی می باشد. او زاده شهر تهران و دارای مدرک لیسانس معماری است. ساناز سعیدی جزو معدود بازیگرانی است که در اولین تجربه خود، در نقش اول بازی کرده است.ساناز سعیدی فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و در ادامه فعالیت خود ، دوره های بازیگری را در آموزشگاه بازیگری امین تارخ گذراند.

ساناز سعیدی از بازیگران زن چشم رنگی

 

یکتا ناصر

یکتا ناصر (زاده ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران) از بازیگران زن چشم رنگی سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در شهر تهران متولد شد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه‌دار است. وی در ۱۹ سالگی به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرده و در تست انتخاب بازیگر شرکت نمود به‌طوریکه در نهایت برای بازی در سریال گلهای کاغذی انتخاب شد.

عکس الناز شاکردوست در خارج

عکسی از یکتا ناصر بازیگر زن چشم رنگی سینمای ایران

صبا کمالی

صبا کمالی (زاده ۲۴ بهمن ۱۳۵۵ در ساری) از بازیگران زن چشم رنگی تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است.

او در سال ۱۳۷۸ مدرک کارشناسی خود را از دانشکده سینما و تئاتر دریافت کرد و همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی می‌باشد. آغاز فعالیت‌های او در تئاتر به سال ۱۳۷۶ و در تلویزیون به سال ۱۳۷۸ بر می‌گردد. همچنین وی در سال ۷۸ با فیلم «متولد ماه مهر» ساخته احمدرضا درویش، نخستین بار سینما را تجربه کرد

صبا کمالی بازیگر زن چشم رنگی سینمای ایران

ثریا قاسمی

ثریا قاسمی در 28 آذر سال 1319 در تهران متولد شد. او دختر مرحومه حمیده خیرآبادی بازیگر معروف ایرانی است. او اوایل دهه 1340 با گویندگی رادیو کار حرفه ای خود را شروع کرد و سپس به تئاتر رو آورد. در همان سال ها به دوبله هم پرداخت و در سریال پرهوادار «بالاتر از خطر» صحبت کرد. در نمایش هایی مثل «آنتیگون» و «از پشت شیشه ها» (رکن الدین خسروی) و «آندورا» (حمید سمندریان) روی صحنه رفت. گذشته از فیلم کوتاه «تلفن» با ایفای یکی از نقش های اصلی «آرامش در حضور دیگران» عرصه جدی سینما را آزموده و آنقدر قدرتمند ظاهر شد که پس از گذشت این همه سال ـ همچون عزت الله انتظامی ـ با اولین فیلم بلندش به یاد آورده می شود.

ثریا قاسمی از بازیگران زن چشم رنگی

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو (متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران) از بازیگران زن چشم رنگی سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.

در اواخر اردیبهشت ۱۳۹۵، افسانه پاکرو در صفحهٔ اینستاگرام خود عکسی از خودش در چین منتشر کرد. چند روز بعد اعلام شد کیارستمی یک فیلم در چین می‌سازد که تنها بازیگر ایرانی آن، افسانه پاکرو است. خبر ساخت فیلم «راهبه‌ها» در چین، از یک سال پیش مطرح بود. اما با مرگ کیارستمی سرنوشت فیلم نیز نامعلوم ماند.

ناگفته های زندگی شخصی فاطمه گودرزی و عکس های خانوادگی اش

افسانه پاکرو بازیگر زن سینما باچشم های رنگی

النازشاکردوست

الناز شاکردوست از بازیگران زن چشم رنگی (زاده ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران) است.

او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد.

النازشاکردوست از بازیگران زن چشم رنگی

الناز شاکردوست بازیگر زن سینمای ایران با چشمانی رنگی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا