اخبار بازیگران

هنرمندانی که به خارج مهاجرت کردند، از گلشیفته فراهانی تا مهناز افشار

رفتن از میهن و مهاجرت به کشوری دیگر فی‌نفسه کار بدی نیست و نمی‌توان کسی را به این دلیل سرزنش کرد. منتها شیوه رفتن و چرایی مهاجرت چیزی است که معمولا محل بحث است.در این مطلب با بازیگران سینما که از ایران رفته اند بیشتر آشنا میشویم.

آیا مینا لاکانی در ایران است ؟

خیر مینا لاکانی از بازیگرانی است که از ایران رفته اند.

مانی کسرائیان در کدام کشور ساکن است ؟

در حال حاضر مانی کسرائیان در استانبول ساکن است.

کامران ملک‌ مطیعی در چه سالی تصمیم به مهاجرت گرفت؟

کامران ملک‌ مطیعی در اوایل دهه هشتاد مهاجرت کرد.

مرتضی عقیلی در چه سالی از ایران خارج شد ؟

مرتضی عقیلی بعد از انقلاب ۱۳۵۷ از ایران خارج شد.

چند ماه قبل از انقلاب بود که مهاجرت یا به قولی فرار بعضی هنرمندان و آدم‌های مشهور از کشور کلید خورد. بعد از انقلاب و در دهه ۶۰ هم عده‌ای دیگر به این جماعت اضافه شدند که حالا از آن‌ها به عنوان لس‌آنجلس‌نشین یاد می‌شود.

افرادی که بعضی از آن‌ها در مصاحبه‌های اخیرشان به شرایط اسفبار سال‌های اول مهاجرت اشاره می‌کنند و بعضی هنوز که هنوز است رویای زندگی مرفه‌شان در ایران را دارند. بعد از این موج، تا سال‌ها دیگر خبر خاصی از جلای وطن و مهاجرت گروهی چهره‌های مشهور شنیده نمی‌شد. هر چند سال یک بار، اما خبر می‌رسید فلانی از ایران رفته و حالا در فلان شبکه رادیو یا تلویزیونی خارجی مشغول است. چهره‌هایی که بعضا در خود ایران هم خیلی شناخته‌شده نبودند و حالا بعد از گذشت سال‌ها از خاطره خیلی‌ها پاک شده‌اند.

اسامی بازیگران سینما که از ایران رفته اند

شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی یکی از استعداد های درخشان در زمینه ی آهنگسازی و نوازندگی است که ترانه هم می سرایدو تجربه ی بازیگری هم دارد و البته خواننده نیز هست اما در آهنگ سازی و نواختن ساز است که می توانیم از او به عنوان یک هنرمند درجه ی یک نام ببریم.
وی در سال ۱۳۷۶ از هنرستان موسیقی به اتفاق یک گروه به واحد موسیقی صداوسیما رفت. فؤاد حجازی هم جزو آن گروه بود. در همان‌جا بود که با خشایار اعتمادی و علیرضا عصار آشنا شد و اولین آلبوم بدون کلام او به نام «بهار من» که تنظیمی جدید از قطعات قدیمی بود مورد استقبال قرار گرفت و هم‌زمان همکاری خود را با صداوسیما آغاز کرد و انتشار آلبوم «دهاتی» آغازگر موجی نو در موسیقی پاپ بعد از انقلاب شد. این آلبوم همچنان رکورد پرفروشترین آلبوم موسیقی را با بیش از دو و نیم میلیون نسخه فروش در اختیار دارد.
آخرین فعالیت شادمهر در ایران حضور در فیلم سینمایی پرفروش «پر پرواز» بودکه نقش خواننده‌ای که مجوز انتشار آثارش صادر نمی‌شود و قصد مهاجرت به خارج از کشور دارد را بازی کرد که تصویری نزدیک به زندگی خود وی بود با پایانی متفاوت.
شادمهر در سال ۱۳۸۰ قبل از اکران فیلم «شب برهنه » ایران را ترک کرد و فعالیت‌هایش را در کانادا و سپس آمریکا ادامه داد و علاوه براجرای ترانه های جدید و حضور در ویدئوکلیپ هایی که نشان می داد، دیگر قصد بازگشت به مارکتینگ وطنی ندارد، با خوانندگان صاحب نامی چون مهستی و ابی در ساخت آلبوم هایشان همکاری کرد. گرچه استقبال از شادمهر عقیلی در لس آنجلس بسیار خوب بود اما وی کم کم جایگاه خود را از دست داد ودر حال حاضر بیشتر در زمینه ی آهنگ سازی موفق است تا به عنوان یک خواننده ی پرطرفداربا کنسرت های پر استقبال.

پرده برداری فریبا نادری از راز بزرگش

شادمهر عقیلی از بازیگران سینما که از ایران رفته اند

 

چکامه چمن ماه

چکامه چمن‌ماه از بازیگران سینما که از ایران رفته اند (زاده ۱۴ آبان ۱۳۵۹ شیراز) است.

چکامه دختر هنگامه فرازمند منشی صحنه و بازیگر سینما ایران است.

وی که با دیپلم مجسمه‌سازی از هنرستان علامه طباطبایی فارغ‌التحصیل شده‌است، بازیگری در سینما را از سال ۱۳۷۷ با فیلم «بودن یا نبودن» به کارگردانی کیانوش عیاری آغاز کرد.

وی در حال حاضر از کشور مهاجرت کرده و مدتی در شبکهٔ فارسی‌زبان خارجی GEM TV، مشغول بازیگری بود.

چکامه چمن ماه بازیگران سینما که از ایران رفته اند

انتشار عکس بدون پوشش متعارف در ایران از چکامه چمن ماه در شبکه های مجازی روشن کرد صحبت هایی که درباره خروج او از ایران شنیده می شود، چندان دور از واقعیت نیست تا اینکه به فاصله کوتاهی عکس هایی از حضور او مقابل دوبین در ترکیه منتشر شد و سپس تیزرهای فیلم تلویزیونی «آبی عشق» انتشار پیدا کرد. «اوتوپیا» و «ماگنولیا» از دیگر کارهایی هستند که چمن ماه در آن ها نقش آفرینی کرده است.

چمن ماه در فیلم «آبی عشق» و «منو تنها نذار»که به عنوان فیلم جنایی و عاشقانه معرفی می شود با مانی کسرائیان همبازی شده بود و این حضور اثبات وداع دو بازیگر جوان با سینما و تلویزیون ایران بود؛ دو بازیگری که البته در سال های اخیر چندان فعال نبودند.
چمن ماه در سال های اخیر در فیلم هایی چون «پایان نامه» و «گیرنده» ظاهر شده بود و «بودن یا نبودن»، «سهراب»، «بانوی کوچک»، «جایی دیگر»، «شکلات»، «گهواره ای برای مادر» و «اعترافات ذهن خطرناک من» را در ایران بازی کرده بود. مانی کسرائیان نیز «بانوی اردیبهشت»، «عشق طاهر»، «هفت پرده»، «مانی و ندا» و «داستان یک شهر» را در کارنامه داشت بعد از 10 سال دوری از سینما در سال 1392 در فیلم «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی ظاهر شده بود. او در فیلم «سال های عاشقی» محسن ربیعی نیز بازی می کند.

مرتضی عقیلی

مرتضی عقیلی (زادهٔ ۲۱ شهریور ۱۳۲۰ در تهران) از بازیگران سینما که از ایران رفته اند و کارگردان ایرانی است.

مرتضی عقیلی، بازیگر و کارگردان قدیمی ایران، در سال ۱۳۲۰ در تهران به دنیا آمد. فعالیت هنری را در سال ۱۳۴۱ با بازی در نمایش‌های گروه تئاتر شاهین سرکیسیان آغاز کرد. وی سینمای حرفه‌ای را در سال ۱۳۵۰ با بازی در فیلم کاکو به کارگردانی شاپور قریب تجربه کرد. مرتضی عقیلی بعد از انقلاب ۱۳۵۷ از ایران خارج شد و هم‌اکنون ساکن شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا است و در برخی از سریال‌های شبکهٔ جم هم ایفای نقش می‌کند.

مرتضی عقیلی از بازیگران سینما که از ایران رفته اند

شهره آغداشلو

شهره آغداشلو از نسل اول بازیگران سینما که از ایران رفته اند بعد از انقلاب است. او که با سه فیلم «شطرنج باد» ساخته محمدرضا اصلانی، «گزارش» ساخته عباس کیارستمی و «سوته دلان» ساخته علی حاتمی توانسته بود در جریان سینمای موج نوی ایران جایی برای خود دست وپا کند، در بحبوحه انقلاب اسلامی از ایران خارج شد.

آغداشلو مدت ها در نمایش های ایرانی در آمریکا ظاهر می شد و کم کم می رفت که به فراموشی سپرده شود. بااینکه او در سال ۲۰۰۰ در فیلم «راز بهشت» توانست موقعیتی به دست آورد تا دوباره به سینما بازگردد، اما «خانه ای از شن و مه» نقطه عطف کاری آغداشلو در سینمای هالیوود بود.

آغداشلو با ایفای نقش در این فیلم، نامزد جایزه اسکار شد و همین موفقیت آغداشلو را به نقش های مکمل دیگری در سینمای هالیوود رساند. حضور در «مردان ایکس»، «زندگی عجیب تیموتی گرین» و «آخرین شوالیه ها» از فیلم های مهمی است که آغداشلو در آن ها حضورداشته است.

محمدرضا فروتن با فیلم فصل ماهی سفید در سینماها

به علاوه، آغداشلو توانست به فضای سریال سازی آمریکا نیز راه پیدا کند و با ایفای نقش در سریال «خانه صدام» جایزه معتبر امی را کسب کند.

شهره آغداشلو از بازیگران سینما که از ایران رفته اند

سوسن تسلیمی

سوسن تسلیمی از بازیگران سینما که از ایران رفته اند است که برجسته ترین نقش آفرینی را با بازی‌ در چهار فیلم «بهرام بیضایی» یعنی «چریکه تارا»، «مرگ یزدگرد»، «باشو غریبه کوچک »و «شاید وقتی دیگر» ارائه کرده‌است و از مکرّرترین بازیگران بیضایی به‌شمار می‌رود. تسلیمی در سوئد اقامت دارد و در کارگردانی و بازیگری تئاتر و سینما فعالیت می‌کند. او در سال ۲۰۰۲ جایزه شخصیت ممتاز فرهنگی و هنری کشور سوئد را گرفت. سوسن تسلیمی همسر سابق «داریوش فرهنگ»، یکی از برترین بازیگران زن تاریخ سینمای ایران و اولین زن صاحب سبک بازیگری در ایران محسوب می‌شود.
تسلیمی قبل از سینما به عنوان بازیگر تئاتر فعال بود و با گروه «بازیگران شهر»، «تئاتر پیاده» و «تئاتر چهار سو» و کارگردانانی چون داریوش فرهنگ، هرمز هدایت، مهدی هاشمی، بیژن مفید و بهرام بیضایی همکاری می‌کرد.
وی در سال ۱۳۶۳ در مجموعه «سربداران» ساخته محمدعلی نجفی بازی کرد وبا درخشش در آن مورد توجه ویژه ای قرار گرفت. تسلیمی، در این مجموعه نقش «فاطمه» را بازی کرد که زن پرقدرتی بود. او مردپوشی می‌کرد و سوار اسب می‌شد و رهبر گروهی از جنگجویان بود. در سال ۱۳۶۴، در گیرودار جنگ تحمیلی ایران و عراق، تسلیمی ایده فیلم باشو غریبه کوچک را در طرح کوتاهی، با بیضایی در میان می‌گذارد و او هم که در آن زمان در اندیشه ساخت فیلمی دربارهٔ بچه‌ها بوده، آن را می‌پذیرد و پرورش می‌دهد. باشو غریبه کوچک، در سال ۱۳۶۹ و در زمانی که سوسن تسلیمی در سوئد به سر می‌برد، پس از پنج سال توقیف، اکران شد.
سوسن تسلیمی تسلیمی در سال ۱۳۶۶ به سوئد مهاجرت کرد. اولین فیلمی که در سوئد بازی کرد فیلم «مرز» به کارگردانی رضا پارسا بود.

سوسن تسلیمی بازیگران سینما که از ایران رفته اند

بنیامین احمدی

حضور یکی از بازیگران فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در شبکه جم نیز از دیگر اخباری بود که در رسانه ها به صورت گسترده مورد توجه قرار گرفت.بنیامین احمدی هم از بازیگران سینما که از ایران رفته اند است.

این بار نام بنیامین احمدی به میان آمده بود؛ بازیگری که در فیلم سینمایی «چ» با حاتمی کیا همکاری کرده بود و حالا برای آنکه مقابل دوربین مظلومی قرار بگیرد و با چکامه چمن ماه و رابعه اسکویی همبازی شود به ترکیه رفته بود. او در فیلم تلویزیونی «پیاده روهای خالی» نقش آفرینی کرد و از بازیگران «ماگنولیا» ست.

بنیامین احمدی از بازیگران سینما که از ایران رفته اند

مهناز افشار

در بیوگرافی مهناز افشار آمده است که وی (زادهٔ ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران) هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.

او بازیگری را با مجموعهٔ تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه‌حاتمی به سینما نیز راه یافت. افشار در سال ۱۳۸۹ برای ایفای نقش در فیلم سعادت‌آباد، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فجر به دست آورد.

مهناز افشار از سال ۱۳۹۸ در خارج از ایران زندگی می‌کند و از بازیگران سینما که از ایران رفته اند است.

مهناز افشار از بازیگران ایرانی مهاجرت کرده

 

مهناز افشار و دخترش لیانا در آغوش هم

رامسین کبریتی

رامسین کبریتی از بازیگران سینما که از ایران رفته اند (زادهٔ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۴۸ در تهران) است.

اولین سریال که او با آن دیده شد، شاید سریال ولایت عشق را بتوان نام برد، در مدار صفر درجه هم حضور موفقی داشت، اما اصلی‌ترین سریالی که باعث دیده شدنش شد سریال ستایش بود. تحصیلات عالیه در رشته بازیگری دارد و به گفته خودش شغلش بازیگری است و به خاطر همین از ابتدا کارش را با عشق شروع می‌کند و هنوز هم عاشق بازیگری است و برای ایفای یک نقش استرس خاص خودش را دارد.

معرفی فیلم سینمایی خاطرات بند باز

رامسین کبریتی از بازیگران سینما که از ایران رفته اند

رامسین کبریتی که در سال های اخیر به واسطه بازی در مجموعه تلویزیونی «ستایش» بیشتر شناخته شد، یکی دیگر از بازیگرانی بود که راهی شبکه جم شد. «ولایت عشق»، «تنهاترین سردار»، «شب دهم» و «مدار صفر درجه» از دیگر سریال هایی بودند که کبریتی در آن ها نقشی ایفا کرده بود. این بازیگر اواخر دهه 70 و به واسطه بازی در فیلم هایی که محبوب جوانان آن سال ها بود چون «شب های تهران»، «پس کوچه های شمرون» و «آواز قو» وارد سینما شد.

مدتی بعد از خروج کبریتی از کشور، فریبا نادری همبازی او در سریال «ستایش» اعلام کرد کبریتی به دلیل مشکلات مالی و نبود درآمد برای بازیگران در ایران، کشور را ترک کرده است. کبریتی در «ملاقات در مه» به کارگردانی احمد گرشاسبی بازی کرده است.

شقایق نوروزی

شقایق نوروزی با نام اصلی مرضیه نوروزی متولد سال 1363 در شهر شیراز بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

شقایق نوروزی در رشته کارگردانی از دانشگاه سوره فارغ التحصیل می‌باشد. شقایق دهقانی در خانواده‌ای هنری بزرگ شده است و شقایق دهقانی با بازی در نقش ترنگ به دنیای سینما پا گزاشت.

شقایق نوروزی بازیگری که بیشتر با نقش ترنگ در سریال بیداری او را به یاد داریم در حال حاضر در فرانسه زندگی می‌کند و عکسی‌هایی بدون حجاب در صفحه مجازی منتشر کرده است.

نام او نیز سه سال است که در کنار بازیگران سینما که از ایران رفته اند می آید.

شقایق نوروزی در اسفند ۹۶ در مصاحبه در شبکه‌های ماهواره‌ای گفت در ۱۲ سالی که فعالیت هنری می‌کرده و مخصوصا در کار ابتدایی خود مورد آزار جنسی توسط مردان در عرصه هنر می‌شده و از یک باند سازمان یافته در این زمینه در عرصه هنر سخن گفت.

این بازیگر پس از تایید اقامت اش در اسفند ۹۸ خود را یکی از قربانیان خشونت علیه زنان معرفی کرد که در سال‌های فعالیت خود در ایران تحت فشار بوده است.

او می‌گوید به عمد جلوی فعالیت‌های او گرفته شده است.

کارگردان سریال بیداری (بهرام عظیم پور) در واکنش به اتهامات آزار جنسی شقایق نوروزی گقت: هر کس دیگری به جای شما بود بعد از آن نقش یگانه به بالاترین جایگاه پرتاب می‌شد. می‌خواهید ماجرای طلاقتان و نابودی و رها کردن همسرتان را گردن کارگردان‌ها بیاندازید!

خانم بازیگر حالا در آنسوی آب خود را یک فعال حامی حقوق زنان معرفی می‌کند و تلاش می‌کند بتواند با آگاه سازی مشکلات زنان را به حداقل برساند.

عکس بی حجاب شقایق نوروزی پشت لپ تاب با تیشرت راه راه

در نهایت بعد از سال‌ها بازیگری ، خانم نوروزی در سال 96 وقتی 33 ساله بود بار سفر بست و برای همیشه ایران را به مقصد بارسلونای اسپانیا ترک کرد.

بهارک صالح نیا

بهارک صالح‌نیا (زادهٔ ۱۳۶۴) از بازیگران سینما که از ایران رفته اند است. وی در حال حاضر در شبکه جم در ترکیه مشغول به کار است

در ادامه جریان خروج بازیگران از ایران، یکی از بازیگران «یتیم خانه ایران» تازه ترین ساخته ابوالقاسم طالبی هم راهی ترکیه شد. بهارک صالح نیا که بعد از رسیدن به ترکیه خود را استعداد کشف نشده ای در ایران نامید، دلیل این سفر را رسیدن به رویاهای خود عنوان کرد؛ رویاهایی که رسیدن به آن ها حق مسلم اوست. شاید بازی در «ماگنولیا» و «شهرقشنگ» به کارگردانی مهدی مظلومی و «اتوپیا» او را به این حق رسانده باشد.

چهره نچرال هدیه تهرانی در گذر زمان

بهارک صالح نیا بازیگر زن ایرانی که ماه هاست کشف حجاب کرده و در ترکیه مشغول بازی در سریال های شبکه جم است؛ در اقدامی عجیب از بازیگران محجبه داخل ایران خواست که قدر حجابشان را بدانند.صالح نیا در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی باحجاب از خودش نوشت: قبلنها که هنوز مزین به روسری مقدس بودم زندگی یک جور دیگر بود.یادمه سر کار همیشه یکی از عذاب های عالم، تار مو و مچ بند و لباس گشاد و مقنعه حجاب و دیگر موانع بود! فکر می کردیم خارجی ها که درگیر این چیزها نیستند چقدر راحتند و می توانند مانور بدهند.

گلزار چه عمل های زیبایی انجام داده است؟

بهارک صالح‌نیا از بازیگران سینما که از ایران رفته اند

خلاصه ایام گذشت و ما هم کشف کردیم گویا… اما خانمها، همکاران محترم، عزیزان دل؛ قدر این چادر و مقنعه رو حداقل توی مدیوم سینما و تلویزیون ایران بدونید.نمی دونید بعدِ حذفش، تازه چه چیزهایی برای عدم تمرکز کشف میشه! وای چاق نباشم، زیادی لاغر نباشم، غبغبم، شکمم، موهام فره، صافه، کم پشته؟…

و دیگه خودتون تا آخرشو برید.تیکه شنیدن از تماشاگران و دوستان همیشه در صحنه هم که دیگه نگو… حتی در مورد لاک ناخن هم استرس داری که خوششون نیاد!

در حالی که صالح نیا در مسیر رویاهای خود قدم برمی داشت در این سو طالبی تصمیم گرفت نقش مربوط به او را از فیلم خود حذف کند. این بازیگر همچنین در نقشی فرعی در فیلم «محمدرسول الله» مجید مجیدی هم نقش آفرینی کرده بود. او بازیگری را به واسطه همکاری با مهدی فخیم زاه در سریال «بی صدا فریاد کن» در سال 1385 آغاز کرده بود.

 تیپ مشکی بهارک صالح نیا از بازیگران ایرانی شبکه جم

صدف طاهریان

صدف طاهریان (زادهٔ ۳۰ تیر ۱۳۶۷) از بازیگران سینما که از ایران رفته اند ، مجری و مدل اهل ایران است. وی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۹۰ با فیلم هیچ‌کجا هیچ‌کس آغاز کرد

شامگاه روز چهارشنبه مورخ ۲۹ مهر ماه ۹۴ بود که هواداران صدف طاهریان عکس های دیده نشده رو در صفحه شخصی اینستاگرام این بازیگر نه چندان معروف دیدن اند که باورش برایشان سخت بود ابتدا تصور بر این بود که صفحه اینستاگرام صدف طاهریان هک شده است

” سلام خواستم همینجا اعلام کنم، که پیج من به هیچ عنوان هک نشده، مرسی از این همه توجه و نگرانی دوستون دارم شب تون بخیر ” خط بطلانی بر شایعه هک شدن اینستاگرام اش کشید و به طور غیر مستقیم اشاره کرد که این عکس ها رو خودش منتشر کرده است !

صدف طاهریان از بازیگران سینما که از ایران رفته اند

صدف طاهریان را هم می توان جزو نخستین گروه بازیگران مهاجر ایرانی به جم دانست. او تقریبا همزمان با اسکویی از ایران خارج شد و تاکنون بیش از آنکه کاری با بازی او به نمایش درآمده باشد، عکس های او در خارج از کشور در شبکه های مجازی انتشار یافته است.

صدف طاهریان از بازیگران ایرانی شبکه جم

از او به عنوان بازیگر «زمین ناهموار» به کارگردانی راوندی یاد شده است. بازی در فیلم های سینمایی «عصر یخبندان»، «هیچ کجا، هیچ کس» و «پس کوچه های شمرون» از جمله حضورهای طاهریان در سینمای ایران محسوب می شوند.

هرمز سیرتی

هرمز سیرتی از بازیگران سینما که از ایران رفته اند متولد (۱۳۱۹ در بابل) است.
در حالی جمعیت بازیگران مهاجر ایرانی به ترکیه اغلب جوانان هستند، اما در میان آنان می توان به بازیگری چون هرمز سیرتی هم برخورد که در آستانه 77 سالگی ایران را ترک کرده است.

معرفی فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) جدیدترین فیلم کریستوفر نولان

در سال ۱۳۱۹ در شهر بابل متولد شد. از دهه چهل کار خود را آغاز کرده بود و بعدتر در کنار بازیگری در سینما و تلویزیون به بازیگری در رادیو هم پرداخت آغاز کار او در سینما از سال ۱۳۶۵ با «هشت و نیم شب» کاری از «اسماعیل رحیم زاده» بود. وی همچنان در تلاش بود تا بتواند همه عرصه‌های هنری را به نوعی تجربه کند و سال ۱۳۷۵ با همین هدف وارد رادیو شد تا بتواند به نوعی بازیگری رادیو را هم تجربه کند

او از سال 1338 کار هنری خود را آغاز کرده بود و سال 1340 به استخدام وزارت ارشاد درآمده بود. از جمله مجموعه های تلویزیونی که با بازی او روی آنتن رفته اند می توان به «باغ گیلاس» و «سمک عیار»، «رنج و سرمستی» و فیلم های «سازمان4»، «قانون» و «نقش عشق» اشاره کرد. او بعد از ترک ایران در سریال «شهر قشنگ» به کارگردانی مظلومی مقابل دوربین رفت.محمد نجفی(بازیگر فیلم 4باندی به کارگردانی محمدجعفر باقری نیا) نیز در «شهر قشنگ» حضور دارد.

هرمز سیرتی از بازیگران ایرانی شبکه جم

بهناز سلیمانی

بهناز سلیمانی از بازیگران سینما که از ایران رفته اند پیش از آنکه به شبکه جم بپیوندد ایران را ترک کرده بود. او در حالی که مدتی در خارج از کشور به سر می برد تصمیم گرفت با این شبکه وارد همکاری شود و در در «روزی روزگاری آنتالیا» به کارگردانی آتیلا پاک نهاد مقابل دوربین برود.

بهناز سلیمانی از بازیگران زن ایرانی شبکه جم

سپیده ذاکری

از سپیده ذاکری به عنوان بازیگر سریال «روزگار قریب» یاد می شود، بازیگری که در این مجموعه نقش دختر دکتر قریب را بازی کرده بود. حالا ذاکری هم در جمع مهاجران قرار گرفته است و از بازیگران سینما که از ایران رفته اند است و گویا قصد دارد در «سال های عاشقی» به کارگردانی محسن ربیعی بازی کند.

سپیده ذاکری از بازیگران ایرانی شبکه جم

آن طور که در رسانه ها اعلام شده «سال های عاشقی» درباره زندگی ورزشکار جوانی است که به دلایلی به زندان افتاده و به اعدام محکوم می شود و همسرش از او جدا شده و به ترکیه مهاجرت کرده و با مرد ثروتمندی ازدواج می کند.میثم لهاک (بازیگر فیلم های بازگشت و رازهای یک خانه) و پوریا ایرایی (بازیگر سریال در حاشیه) از دیگر بازیگران مهاجرت کرده هستند که در «سال های عاشقی» حضور دارند.

ساناز زرین مهر

چندی پیش خبرهایی درباره پیوستن ساناز زرین مهر بازیگر مجموعه تلویزیونی «ساختمان پزشکان» به شبکه جم انتشار پیدا کرد. آنچه که شایعه حضور او در این شبکه را جدی تر جلوه داد عکس مشترکی بود که از او در کنار مانی کسرائیان در فیلم «سال های عاشقی» محسن ربیعی انتشار یافت.

به این ترتیب او را هم می توان در جمع بازیگران سینما که از ایران رفته اند و از بازیگران ایرانی شبکه ی جم دانست. بازی در سریال «ساختمان 85» به کارگردانی مهدی فخیم زاده نخستین کار تصویری زرین مهر محسوب می شود. سریال «تلاقی» عباس رافعی، سریال «هشت بهشت» به کارگردانی حسین تبریزی و سعید عالم زاده، فیلم های «فرشتگان قصاب» سهیل سلیمی، «فرزند چهارم» وحید موساییان و مجموعه «ساخت ایران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی از دیگر کارهای این بازیگر محسوب می شوند.

ساناز زرین مهر از بازیگران ایرانی شبکه جم

ملیسا مهربان

ملیسا مهربان (۲۵ سپتامبر ۱۹۸۴)از بازیگران سینما که از ایران رفته اند ، متولد کشور دانمارک می‌باشد. وی فارغ‌التحصیل رشته هنرهای نمایشی از دانشگاه کپنهاگ دانمارک است. فیلم سینمایی «شکار روباه» نخستین تجربهٔ بازیگری او در سینمای ایران است. ملیسا مهربان جایزهٔ بهترین بازیگر زن از دوازدهمین جشنوارهٔ فیلم‌های پلیسی مسکو و جایزه جشنواره امی از کشور آمریکا برای بازی در سریال «محافظ» را در کارنامه دارد. وی در سال ۱۳۹۵ از ایران برای همیشه به ترکیه مهاجرت کرد و در شبکه تلویزیونی جم مشغول به کار شد. بازی در «ماگنولیا» را می‌توان نخستین حضور او در مقابل دوربین خارج از کشور محسوب کرد. همچنین او در «سیندخت» هم بازی می‌کند.

امین حیایی و امیر جعفری با کمدی هاوایی به سینماها می‌آیند

ملیسا مهربان هم از بازیگرانی است که با وجود بازی در فیلم هایی چون «بشارت به یک شهروند هزاره سوم»،«آدم باش» و «شکار روباه» تصمیم گرفت ایران را به مقصد ترکیه ترک کند. او هم در جمع بازیگران ایرانی که به شبکه جم پیوسته اند ظاهر شده است. بازی در «ماگنولیا» را می توان نخستین حضور او در مقابل دوربین خارج از کشور محسوب کرد. او در «سیندخت» هم بازی می کند.

پوشش جنجالی بازیگران ایرانی در روزهای مختلف جشنواره فیلم کن

ملیسا مهربان از بازیگران ایرانی شبکه جم

سارا باهنر

سارا باهنر (۱۹ شهریور۱۳۶۳)از بازیگران سینما که از ایران رفته اند  است.او در حال حاضر در شبکه شبکه جم ترکیه فعالیت می‌کند. وی دارای مدرک لیسانس بازیگری است. او در مجموعه تلویزیونی زمانه، فیلم سینمایی شکاف در ایران بازی کرده‌است. در شبکهٔ جم نیز در فیلم «ملاقات در مه» ایفای نقش کرده‌است.

سارا باهنر از بازیگران ایرانی شبکه جم

کسرا رئوفی

کسرا رئوفی از بازیگران سینما که از ایران رفته اند متولد 21 خرداد 1356 در تهران، است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران مرکز است او اصالتا آذری است و از موسیقی های در ریتم داریوش و ابی بسیار لذت می برد

من با مهران غفوریان هم دانشگاهی بودم و همین اتفاق زمینه همکاری من با مجموعه «زیر آسمان شهر» را فراهم کرد او نیز در رشته نقاشی تحصیل میکرد و این تشابه رشته تحصیلی باعث آشنایی ما شد

هیچ وقت فراموش نمی کنم، نخستین تجربه من در آن کار با استاد «کیومرث ملک مطیعی» بود. بازی کنار آن مرد بزرگ و استفاده از تجربهی ایشان، خیلی به کیفیت ایفای نقش من در آن سریال کمک کرد

کسری رئوفی از بازیگران ایرانی شبکه جم
کسری رئوفی که این روزها به عنوان بازیگر سریال «کالری ممنوع» و «شهرقشنگ» با شبکه جم همکاری می کند پیش از این به عنوان یکی از بازیگران مهمان در سریال تلویزیونی «زیر آسمان شهر2» مقابل دوربین رفته بود.

آیتک جاویدنژاد

آیتک جاویدنژاد در اواخر مرداد 1399 با پایان یافتن پخش سریال هم گناه از شبکه نمایش خانگی ویدئویی در اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می داد کشف حجاب کرده و به شبکه ماهواره ای دی دی تیوی پیوسته است.​او به شبکه‌ای پیوسته که صدف طاهریان در آن برنامه اجرا می‌کند. او نیز به جمع بازیگران سینما که از ایران رفته اند پیوست.

آیتک جاویدنژاد متولد 9 مهر در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است که حالا در خارج از کشور فعالیت می کند.

او که تجربه چندانی در بازیگری و سینما ندارد و آثار شاخصی نیز درکارنامه اش دیده نمی‌شود، اکنون خبر کشف حجاب و پیوستن او به یک شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان به صدر اخبار رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی تبدیل شده است.

آیتک جاوید نژاد از معدود بازیگرانی است که به خارج از کشور مهاجرت کرده در صورتی که فیلم‌ها و آثار او به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد. او بیشتر با بازی در سریال خانگی هم گناه شناخته شد.

پدرش معمار و طراح دکوراسیون است. جاوید نژاد به زبان انگلیسی مسلط است. آیتک جاوید نژاد متولد تهران است که در سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت داشت. او از سال ۱۳۹۴ فعالیت‌های حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم «یک دزدی عاشقانه» به کارگردانی امیر شهاب رضویان آغاز کرد؛ و امسال نیز سریال «هم گناه» را به روی آنتن داشت. البته به‌جز این دو فیلم اثر شاخصی در کارنامه او دیده نمی‌شود.

معرفی مهدی حسینی‌ نیا بازیگر نقش بهرام در سریال رهایم کن

عکس بی حجاب آیتک جاوید نژاد و عکس با حجابش با کاپشن و کلاه خز دار

عکس آیتک جاویدنژاد با عینک دودی در فیلم همگناه

پردیس افکاری

پردیس افکاری (۶ اردیبهشت ۱۳۴۷ در تهران) از بازیگران سینما که از ایران رفته اند است.

او تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی رشته بازیگری و کارگردانی ادامه داد. او در سن ۱۶ سالگی به مدرسه هنرپیشگی آناهیتا راه یافت و دوره دو ساله بازیگری را در آن مرکز گذراند. پس از آن فعالیت هنری خود را ابتدا در عرصه تئاتر و پس از آن در سینما و تلویزیون شروع کرد. او در مدت حضور خود در تلویزیون علاوه بر بازی در سریال‌های «فکر پلید» و «طریق عشق»، در برنامه‌های عروسکی «بزبز قندی» و «هادی و هدی» به عنوان بازیگر عروسکی نیز به فعالیت پرداخت.
پردیس افکاری از تئاتر وارد سینما و تلویزیون شده بود و در سال های اخیر در فیلم هایی «شیرین قناری بود» و «گیرنده» ایفای نقش کرده بود. مسیر بازیگری افکاری در سینما با افت و خیزهایی همراه بود، از جمله اینکه او به مدت 14 سال از سال 1374 تا 1388 در هیچ فیلمی حاضر نشد.

 پردیس افکاری از بازیگران ایرانی شبکه جم

نتیجه این شرایط نیز خروج او از ایران و پیوستن به شبکه جم بود. «در مسیر زاینده رود»، «فکر پلید» و «پنج کیلومتر تا بهشت» از سریال هایی بودند که او در آن ها بازی کرده بود. «شهر قشنگ» به کارگرانی مظلومی از کارهایی است که گفته می شود افکاری در آن حضور دارد.

الهه فرشچی

در مرداد سال 99 الهه فرشچی بازیگر نقش بیتا در سریال همه چیز آنجاست که مدتی است در کشور دبی زندگی می کند عکس هایی بدون حجاب از مدل شدنش را در فضای مجازی منتشر کرد.

الهه فرشچی با شال و لباس هندی

با درد از اعماق وجودم ،ناباورانه ناباورانه عشقم را ، تمام انگیزه ام براى ادامه ى زندگى، ( بازیگرى ) را رها مى کنم. الهه فرشچی

عکس بی حجاب الهه فرشچی با لباس سفید در ماشین

ساناز طاری

ساناز طاری متولد 15 اردیبهشت 1373 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر است.

ساناز طاری در تاریخ 12 مرداد 1399 با انتشار پستی در اینستاگرام از مهاجرتش به خارج از کشور خبر داد.

او با پیوستن به جمع بازیگران سینما که از ایران رفته اند و انتشار عکس بدون حجابش نوشت:

عکس بی حجاب ساناز طاری با تاب سفید در بالکن ویلای ساحلی

بعضی رویا ها هست که برای بعضی دست نیافتنیه ، حالا به هر دلیلی! من یک بار به دنیا اومدم و میخوام این یکبار را ازادانه و شاد زندگی کنم. خداحافظ رویای کودکی خداحافظ بازیگری شاید روزی در جایی بهتر و ازادانه تر دوباره به سراغت بیام. این عکس مهر تایٔیدی است برای تصمیمی که مدت هاست گرفته ام ساناز طاری

 

عکس ساناز طاری در مترو با کاپشن طوسی و شال

فائزه علوی

فائزه علوی متولد 8 اسفند 1364 در قزوین ، بازیگر است.

فائزه علوی در سینما و تلویزیون به شهرت رسید. او در رشته کارگردانی تئاتر وکارگردانی عروسی دردانشگاه سوره تحصیل کرده است.پدر او سید رضا علوی شاعر معاصر ایرانی است.

عکس هنری فائزه علوی با لباس سفید و جوراب و جلیقه قرمز

علوی بعد از دوران نه چندان موفقی که نتوانست منجر به شهرت اش شود در سال 1396 وقتی 32 ساله بود از ایران خارج و راهی کشور استرالیا شد.این بازیگر زن کشف حجاب کرده و در خارج از کشور عکس های نامتعارف با بدن برهنه از خود منتشر کرد.

افشاگری فقیهه سلطانی از فساد در سینمای ایران

او در متنی که در اینستاگرامش منتشر کرده نوشته :

خودم را زیر سی سال کفش و کتاب و بدن های برهنه دفن کردم و آمدم.اگر یک روز بیشتر می ماندم نمی دانم چندمین نبودنم را باید می مردم! فائزه علوی

روناک یونسی

روناک یونسی متولد 9 دی سال 1359 در تهران از بازیگران سینما که از ایران رفته اند میباشد.

به مانند اکثر بازیگرا به پیشنهاد دوستش درتست یک فیلم، علارغم میلش عکس میفرستند سپس با اینکه هیچ انتظاری نداشت فردای اون روز با او تماس می گیرند و در روز تست بعنوان بازیگر فیلم گرگ و میش در سال 1385 بعنوان نقش اصلی انتخاب میشود همین درخشش او بود که برای بازی در سریال رستگاران سال 88 بعنوان نفر اول انتخاب شد که وی را به شهرت رسانید.

عکس بی حجاب روناک یونسی به همراه همسرش

او و همسرش محسن میری سالهاست که در کانادا زندگی می کنند.

او در سال نو 99 به بازیگران زن کشف حجاب کرده پیوست و عکس هایی بی حجاب از خود در اینستاگرامش منتشر کرد.

سمیرا سیاح

سمیرا سیاح متولد 24 آذر 1352 در تهران از بازیگران سینما که از ایران رفته اند است.

شاید نام سمیرا سیاح را از یاد برده باشید اما اگر به چهره این بازیگر نگاه کنید او را مطمئنا بخاطر می آورید.

وی بازیگر سابق کشورمان که این روزها در آمریکا زندگی می کند اقدام به کشف حجاب کرده است.

عکس بی حجاب و با حجاب سمیرا سیاح

کشف حجاب سمیرا سیاح با انتشار عکس سمیرا سیاح و همسرش و همچنین عکس های بی حجاب سمیرا سیاح در صفحه اینستاگرام سمیرا سیاح رونمایی شد .

حنانه شهشهانی

حنانه شهشهانی ، متولد 4 اسفند 1368 است. وی در رشته موسیقی تحصیل کرده است. ویولن ساز تخصصی اوست. اولین بار در 4 سالگی در سریال ”شلیک نهایی” بازی کرده و بعد از آن چند کار کودک با آقای شاپور قریب داشته است.

بعد از این فعالیت ها چند سالی برای ادامه تحصیل به آمریکا رفته و در سن 16 سالگی به ایران بازگشته و اولین کارش فیلم سینمایی زاگرس بود.

حنانه شهشهانی دختری که از سن چهار سالگی حرفه بازیگری را تجربه کرد اینک با تازه ترین تصاویر برهنه، عریان و کشف حجاب کرده از خود پس از مهاجرت به آمریکا مدلینگ بودنش را به گوش طرفدارانش رساند

Hannah Shahshahshani Dhtchteri, who has been in the profession since her four years of age, is now listening to her fans with the latest naked, naked and hijab discovery after emigration to the United States

عکس بی حجاب حنانه شهشهانی و عکس وی با چادر و مقنعه آبی

خیلی‌ها دورترین تصویری که از حنانه شهشهانی در ذهنشان دارند به سریال تلویزیونی «یک مشت پر عقاب» برمی‌گردد. بازیگری که در سریال‌های پرطرفداری مثل «ترانه مادری» ایفای نقش کرد و به دنبال آن در ذهن مخاطبان تلویزیونی به یک چهره آشنا تبدیل شد. اما مهم‌ترین اثری که خیلی هایمان از شهشهانی به خاطر داریم مربوط به سریال «کلاه پهلوی» است. مجموعه‌ای درباره کشف حجاب دوران رضا شاه در ایران.

اثری که اتفاقا به خاطر موضوعی که داشت خبر مهاجرت و کشف حجاب شهشهانی را حسابی پررنگ کرد و واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت. خبر رفتن شهشهانی از ایران با شایعه بازیگری برای شبکه جم همراه شد که خود او آن را تکذیب کرد. شهشهانی این روز‌ها با وجود نوشتن عنوان بازیگر، بالای صفحه شخصی‌اش بیشتر به عنوان یک مدل با لباس‌های نیمه‌برهنه در فضای مجازی شناخته می‌شود تا یک هنرپیشه.

مینا لاکانی

مینا لاکانی متولد 1348 در تهران بازیگر تئاتر و سینمای ایران است. او در سال 1373 برای بازی در فیلم سینمایی دیدار ، برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم فجر شد.

ماجرای کار کردن جواد رضویان در سردخانه در دوران جنگ تا افسردگی شدید او اوایل ازدواجش

مینا لاکانی در مهر 1390 در برنامه زنده شباهنگ تلویزیون فارسی صدای آمریکا بدون حجاب حاضر شد و در گفتگویی با مجری این برنامه اعلام کرد که به دلیل شرایط آزاردهنده کاری و در حمایت از جنبش اعتراضی مردم علیه جریان سیاسی حاکم در ایران وطنش را ترک و به آمریکا مهاجرت کرده است و کشف حجاب کرده است.

عکس بی حجاب مینا لاکانی و عکس با حجابش با شال طوسی

گلشیفته فراهانی

رهاورد (گلشیفته) فراهانی 19 تیر 1362 در تهران و در خانواده ای هنرمند متولد شد. پدرش بهزاد فراهانی بازیگر سینما و تئاتر کشور و مادرش فهیمه رحیم نیا فارغ التحصیل رشته هنرهای تجسمی است.

وی بازی خود را بازی در فیلم درخت گلابی در سال 1376 آغاز کرد. از دیگر فیلم های معروف او می توان به بوتیک، اشک سرما، ماهی ها عاشق می شوند، به نام پدر، گیس بریده، میم مثل مادر، سنتوری، همیشه پای یک زن در میان است، دیوار و درباره الی اشاره کرد.

گلشبفته فراهانی از بازیگران سینما که از ایران رفته اند

گلشیفته فراهانی با خروجش از کشور کشف حجاب کرده و سپس طی مصاحبه ای اعلام کرد که از حجاب متنفر است. فراهانی با بازی در فیلم های غیر اخلاقی هالیوود علاوه بر این که تمام راه های برگشت به ایران را به روی خودش بست باعث شد تا بسیاری از سینما دوستان کشور از وی به خوبی یاد نکنند.

شبنم طلوعی

شبنم طلوعی بازیگر، کارگردان و نمایشنامه نویس ایرانی در سال ۱۳۵۰ در تهران متولد شد. او دانش آموخته کارگردانی سینما از مدرسه فیلمسازی باغ فردوس و مطالعات تئاتر از دانشگاه نانتر- پاریس ۱۰ است.

شبنم طلوعی بازیگری در تئاتر را از سال ۱۳۷۳ آغازکرد و بازی در فیلم‌های «خانه‌ای روی آب»، «بودن ونبودن»، «شراره»، «کارگاه شمسی و مادام»، «بدون شرح» را در کارنامه اش دارد.. طلوعی در سال ۱۳۸۳ ایران را برای همیشه ترک کرد.

زهرا امیرابراهیمی

زهرا امیرابراهیمی متولد۱۳۶۰، در رشته بازیگری تئاتر فارغ‌التحصیل شد. امیر ابراهیمی با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «کمکم کن»، «غریبانه» و «نرگس» به شهرت رسید.

عکس بی حجاب زهرا امیرابراهیمی با لبخندی عمیق
زهرا امیرابراهیمی سال ۱۳۸۵ به دلیل پخش یک فیلم خصوصی از خودش مجبور به ترک ایران شد و کشف حجاب کرد. وی هم از بازیگران سینما که از ایران رفته اند است.

لادن طباطبایی

لادن طباطبایی در سال ۱۳۴۹ در تهران متولد شد و با ورود به دانشکده هنر‌های زیبا فعالیت هنری خود را آغاز کرد. او دوره سه ماهه کارگاه آزاد فیلمسازی را زیر نظر فریدون جیرانی و فرخ انصاری گذراند.

لادن طباطبایی با لباس مشکی در یک صحنه ی برفی

از جمله فیلم‌های او «خواهران غریب»، «ازدواج به سبک ایرانی»، «تارا و تب توت فرنگی»، «من همسرش هستم»، «زن‌ها فرشته اند» است. این بازیگر از بازیگران سینما که از ایران رفته اند است در سال ۹۴ به آمریکا مهاجرت کرد.

لادن طباطبایی ویدئویی را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که در این ویدئو در برنامه ای در شبکه من و تو حضور پیدا کرده و در مورد بیماری اوتیسم توضیح می دهد.او نیز به جمع بازیگران زن کشف حجاب کرده پیوست.

این بازیگر سینما و تلویزیون در سال ۹۴ به آمریکا مهاجرت کرده بود. وی دختری مبتلا به بیماری اوتیسم دارد.

عکس بی حجاب لادن طباطبایی در شبکه ی منوتو و عکس با حجابش با تیپ مشکی

 

سید محمد حسینی

محمد حسینی یک مجری/بازیگر متفاوت در تاریخ بعد از انقلاب بود که توانست با اجراهای پرانرژی خود، از اجراهای خشک و غیر استاندارد فاصله بگیرد و طرفداران بسیاری را به خود جلب کند. وی از ابتدای شروع به کار در شبکه تهران تا سال ۱۳۸۴ مجری این شبکه بود که برنامه‌های او خصوصاً با زوج سید کاظم احمدزاده هواداران فراوان داشت.
پس از درگیری او با شکایاتی مبنی بر کلاهبرداری مالی در زمینه ی انبوه سازی و حضور در محافل غیر اخلاقی، وی از صدا و سیما اخراج شد و اول به امارات و شبکه ای ایرانی پیوست و بعد کم کم به گونه ای فعالیتش را ادامه داد که به نظر می رسید از نظر روحی و روانی نیز دچار مشکل شده است.
تا جایی که حسینی اقدام به تولید یک برنامه به نام «ری‌استارت» کرد که در قسمت‌هایی ازاین برنامه هوادارانش را به آتش زدن اماکن دولتی دعوت نمود.حالا نام او هم در لیست بازیگران سینما که از ایران رفته اند است.

سلبریتی های مشهوری که دورگه هستند | از نازنین و یارا تا نوید و کاترین + تصاویر

سید محمد حسینی از بازیگران ایرانی مهاجرت کرده

ریحانه پارسا

در بیوگرافی ریحانه پارسا آمده است وی ۴ اسفند ۱۳۷۷ در تهران متولد شد. او تحصیلاتش درزمینهٔ تئاتر را از دوره دبیرستان در مدرسه سوره آغاز کرد و در سال 1393 وارد عرصه تئاتر حرفه‌ای شد. در کلاس‌های مختلف بازیگری شرکت کرد و توانست در همان سال‌ها تجربه حضور در چند نمایش صحنه‌ای را کسب کند. در سال 1396 هم در کنکور شرکت کرد که هنوز اطلاعی از ورود یا عدم ورودش به دانشگاه به دست نیامده است. پارسا علاوه بر بازیگری علاقه زیادی به نویسندگی و عکاسی دارد. ریحانه پارسا مدتی در کافه صابر ابر کار می کرده و بیشتر با دنیای بازیگری آشنا می شود.

ریحانه پارسا با پالتو کرم و کلاه مشکی

در نهایت 28 مهر ماه 1399 ریحانه پارسا قید حضور و فعالیت هنری را در ایران زد و مهاجرت کرد ، این خبر توسط سام درخشانی از دوستان همکار وی تایید شده است.

او فعلا در ترکیه حضور دارد تا مقصد نهایی اش مشخص شود ولی از همانجا اعلام کرده اگر امنیت جسمی و روانی اش همچنان تهدید شود افشاگری می کند.

به تازگی تصویری از پوشش عجیب ریحانه پارسا بعد از مهاجرت به ترکیه در اینستاگرام منتشر شده است.وی از بازیگران سینما که از ایران رفته اند است.

عکاسی مدلینگ ریحانه پارسا

کامران ملک‌ مطیعی

بیشتر مـا وی را با نقش «پزشک» در سریال زیرآسمان شهر می‌شناسیم، سریال نود شبی کـه در زمان خودش حسابی گل کرد آن قدر کـه مردم هنوز هم بعد از گذشت قریب بـه ۲۰ سال شخصیت‌ها و تکه کلام‌هاي وی را خوب بـه‌یاد دارند. غیر از این ملک مطیعی در مجموعه‌هاي پرطرفداری مثل «پهلوان نمی‌میرند» و «قطار ابدی» نیز در تلویزیون بازی کرده بود.حالا او از بازیگران سینما که از ایران رفته اند است.

مشهورترین هنرمندانی که از ایران مهاجرت کردند | از گلشیفته تا سید محمد حسینیاو در ایران کنار بازیگری کار اجرا و گویندگی را هم تجربه میکرد، اما در اوایل دهه ۸۰ تصمیم بـه مهاجرت گرفت ودر رادیو فردا مشغول بکار شد. اما این روز‌ها کمتر کسی از بین مردم وکوچه بازار از کار‌هاي او در کشور آمریکا خبر دارد و هنوز هم بیشتر مردم کامران ملک‌مطیعی رابا سریال‌هاي تلویزیونی‌اش در داخل ایران بـه‌یاد می‌آورند.

مانی کسراییان

مانی کسراییان (زادهٔ ۱۳۵۵) از بازیگران سینما که از ایران رفته اند است.

مانی کسرائیان در سال ۱۳۵۵ در شیراز به دنیا آمد. او پس از ترک ایران، به همراه چند تن از بازیگران سینما و تلویزیون ایران به بخش تولید فیلم و سریال شبکه ماهواره‌ای جم پیوست. وی در حال حاضر در استانبول زندگی و فعالیت می‌کند. کسرائیان در پاییز ۱۳۹۷ در خلال برنامه بچه‌های رنگین کمان از تلویزیون ایران اینترنشنال اعلام کرد که همجنسگراست. او پیشتر در فیلم جایی دیگر (۱۳۸۱) نیز نقش یک دگرباش تراجنسی را بازی کرده‌بود

مانی کسراییان از بازیگران ایرانی شبکه جم

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا