اخبار بازیگران

عکس هایی از الهام پاوه نژاد با چادر

در ادامه این مطلب عکس هایی از الهام پاوه نژاد با چادر را در سریال های مختلف میبینید.الهام پاوه نژاد با چادر مشکی

الهام پاوه نژاد با چادر و بیوگرافی او

الهام پاوه نژاد بازیگر زن سینما و تلویزیون و تئاتر متولد 27 شهریور 1350 در تهران می باشد و 46 سال سن دارد و اصالتا کرد است.

تحصیلات : الهام پاوه نژاد دارای دیپلم تجربی از دبیرستان نوشیروان و فوق دیپلم بازیگری و کارگردانی از دانشگاه نیاوران است.

پاوه نژاد فعالیت هنری و بازیگری خود را از سال 1370 با بازی در تاتر ساحره سوزان ساخته اکبر زنجانپور آغاز نمود اما در سال 73 با حضور در سریال همسران توانست به خوبی دیده شود.

الهام پاوه نژاد با چادر گلدار سفید

  بیشتر بخوانید: عکس بازیگران چادری ایران را ببینید.

مصاحبه ای با الهام پاوه نژاد با چادر

گفتگو با الهم پاوه نژاد

دختر الهام پاوه نژاد: 

کردیا کنار مادر احساس امنیت می کند ولی دختر مستقلی است. او برای اینکه مادرش را خوشحال کند، تمرین پیانو را با همه سختی اش جدی می گیرد و مادر هم سعی می کند به پاس تلاش کردیا وقت بیشتری را با او بگذراند. کردیا وابسته نیست مثل خودش فکر می کند و دوست دارد یک طراح دکور داخلی شود تا بتواند برای مادرش خانه ای را طبق علایقش طراحی کند.

خانم الهام پاوه نژاد کردیا خیلی بزرگ تر از سنش رفتار می کند، این به خاطر تربیت شماست یا…؟الهام پاوه نژاد با چادر مشکی

الهام پاوه نژاد: برخی شرایط دست به دست هم می دهد و کودکانی که در یک چنین خانواده هایی بزرگ میشوند به خاطر نوع زندگی شان قائم به ذات بودن را فرامی گیرند، البته در کردیا می تواند ذاتی هم باشد به دلیل اینکه پدرم همیشه سعی کرده من و خواهرم را مستقل بار بیاورد، ما از ۱۷ سالگی کار کردیم و درس خواندیم و در اجتماع حضور داشتیم.

معرفی سریال ترکی پربیننده دختر پشت پنجره

یک زمان هایی هم من نیستم و همیشه سعی کرده ام دخترم را آنقدر مستقل بار بیاورم که در نبود من هم بتواند از پس کارهایش بربیاید. اصلا به نظر من موفقیت یک مادر این است که بتواند در تربیت فرزندی مستقل و البته سرشار از عاطفه و مهر سربلند باشد. عده ای فکر می کنند مستقل بار آوردن بچه یعنی محبت نکردن به بچه و او را در معرض سختی ها و فشارهای بی خود قرار دادن. این تفکر اشتباه است.

 

خانم الهام پاوه نژاد کردیا برای روز مادر و مناسبت هایی که به شما مربوط است غافلگیرتان می کند؟

الهام پاوه نژاد: خیلی زیاد به سورپرایز کردن من علاقه دارد، وقتی بچه تر بود متوجه می شدم از چند روز قبل از مناسبت هایی که به من مربوط می شود با خواهرم برنامه می چیند تا مرا غافلگیر کند، از یک نقاشی گرفته تا هر چیزی که بخواهد به من هدیه دهد حتما قبلا فکرش را مشغول می کند.

کردیا هم دوست دارد مانند مادرش (الهام پاوه نژاد) هنرپیشه شود؟

الهام پاوه نژاد: نه. دلش می‌خواهد معماری بخواند و آن را ادامه دهد.

اگر بخواهیم از کار فاصله بگیریم الهام پاوه نژاد برای روز مادر برای مادرش چه می کند؟

الهام پاوه نژاد: هر سال سعی می کنم به دیدنش بروم و به او بگویم چقدر برایم مهم است و این روزها بهانه ای است برای اینکه به او بگویم که برایم ارزشمند و مهم است.

الهام پاوه نژاد با چادر مشکی

آیا الهام پاوه نژاد برای کردیا الگوی موفقی هست؟

الهام پاوه نژاد: راستش خیلی سعی می کنم از خودم جدایش کنم تا مستقل باشد و دارم تلاش می کنم فکر نکند هر کاری من می کنم درست است و از او نظر و سلیقه اش را می پرسم و برایم خیلی مهم است. موفق بودن من همین است که بتوانم این تفکر ذهنی ام را به او بفهمانم.

ماجرای تغییر رنگ چشمان مازیار لرستانی چیست ؟

احساس می کنم بازیگری هستید که خیلی به مردم نزدیکید. این به علت حضورتان در تلویزیون است؟

الهام پاوه نژاد: در هر صورت تلویزیون قشر وسیعی را پوشش می دهد. سال ۷۴ همسران را کار کردم و هنوز هم بعد از گذشت این همه سال مردم از آن یاد می کنند، هزار تا کار موفق هم انجام دادم اما همچنان مردم همسران را مثال می زنند. در حرفه ما وقتی کم کار باشی به سرعت از یاد می روی، اما من خوشبختانه این شانس را داشتم که همیشه با «همسران» در ذهن مردم جاودانه شوم.

الهام پاوه نژاد با چادر مشکی

تلویزیون به نظر من خیلی رسانه عجیبی است همان قدر که کار خوبت دیده می شود وقتی مرتکب خطایی هم می شوی به همان ظرافت درک می شود و به همین دلیل بازیگر باید با حساسیت بیشتری نسبت به انتخاب هایش حرکت کند.

الهام پاوه نژاد با چادر گلدار

 

برای دیدن عکس های بیشتر از این بازیگر به صفحه اینستاگرام الهام پاوه نژاد سر بزنید

حانواده ی الهام پاوه نژاد با چادر

الهام پاوه نژاد مدتی است که ازدواج کرده است و یک دختر هم به اسم کردیا نیز دارد . مدتی بود که اخباری مبنی در طلاق و جدایی وی در برخی سایت ها منتشر گردیده بود که صحت آن نامشخص است.الهام پاوه نژاد با چادر گلدار سفید

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا