اخبار بازیگراناخبار داغ بازیگران
موضوعات داغ

علت مرگ آزاده نامداری چه بود؟

پیکر آزاده نامداری شب گذشته درحالیکه بیش از یک روز از زمان مرگ وی می‌گذشت، کشف شد، پس از مرگ آزاده نامداری و کشف پیکر وی، گمانه‌زنی‌های متعددی درباره علت مرگ مرحومه نامداری عنوان شده که هیچ کدام از آنها توسط مراجع قضائی تأیید نشده است.

ساعت 18:38 روز گذشته (هفتم فروردین) تماسی با اورژانس تهران تماسی مبنی بر کشف پیکر آزاده نامداری گرفته شد که نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند.آزاده نامداری با همسر و دخترش - مرگ آزاده نامداری

 

خبری شوکه کننده از مرگ آزاده نامداری

پس از مشخص شدن مرگ خانم نامداری، پلیس 110 نیز در جریان موضوع قرار گرفت و تیمی از مأموران کلانتری 134 شهرک قدس به محل حادثه که طبقه هفتم یک برج در خیابان مهستان بود، اعزام شدند.

بررسی‌های اولیه نشان داد که همسر و فرزند آزاده نامداری در منزل حضور نداشتند و به یکی از شهرهای شمال کشور رفته بودند.

نحوه کشف پیکر آزاده نامداری

تحقیقات بیشتر نشان داد پدر آزاده نامداری با دخترش تماس گرفته و به دلیل اینکه دخترش پاسخگوی تماسهای وی نبوده، سراسیمه همراه با مادر آزاده نامداری به منزل وی رفته و پس از شکستن در منزل، با پیکر بی‌جان دخترشان در اتاق پذیرایی منزل مواجه شدند.

اورژانس: حداقل 12 ساعت از فوت می‌گذرد

خالدی؛ رئیس سخنگوی اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پاسخ به این سؤال که چه مدت از زمان فوت نامداری می‌گذرد، گفت: بعد از فوت یک نفر، تا چند ساعت، جسد نرم است اما بعد از 10 الی 12 ساعت، پدیده جمود نعشی رخ می‌دهد و باتوجه به وضعیت پیکر کشف شده، حداقل 12 ساعت از فوت آزاده نامداری می‌گذرد.

ماجرا سیمرغ بهرام رادان چه بود؟

در ادامه تیمهای تشخیص هویت آگاهی و پزشکی قانونی در محل کشف پیکر آزاده نامداری حاضر شدند.

آزاده نامداری با روسری رنگی - مرگ آزاده نامداری

قاضی شهریاری: هیچ یافته‌ای مبنی بر خودکشی یا قتل آزاده نامداری وجود ندارد

در همان ابتدای رسیدگی به پرونده، گمانه‌هایی مبنی بر خودکشی، قتل، مسمومیت، اوردوز و مرگ آزاده نامداری بر اثر ابتلا به کرونا، توسط برخی رسانه‌ها مطرح شد که قاضی محمد شهریاری؛

 سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی تسنیم با تأکید بر اینکه هیچ یافته‌ای مبنی بر خودکشی یا دگرکشی مرحومه آزاده نامداری وجود ندارد، تصریح کرد: هیچگونه آثار ضرب و جرحی بر روی پیکر خانم نامداری یافت نشده و علت فوت وی، منوط به آزمایشهای سم‌شناسی و آسیب‌شناسی است که توسط پزشکی قانونی صورت می‌گیرد.

این مقام قضائی خاطرنشان کرد: هیچگونه آثار ضرب و جرحی بر روی پیکر خانم نامداری یافت نشده و علت فوت وی، منوط به آزمایشهای سم‌شناسی و آسیب‌شناسی است که توسط پزشکی قانونی صورت می‌گیرد.

شهریاری تأکید کرد: رسانه‌ها در انتشار اخبار مربوط به متوفی جانب انصاف را رعایت کرده و از گمانه‌زنی و هتک حیثیت افراد خودداری کنند.آزاده نامداری با روسری آبی - مرگ آزاده نامداری

در نهایت پس از اقدامات انتظامی و قضائی در محل حادثه، پیکر آزاده نامداری به پزشکی قانونی منتقل شد تا معاینات ظاهری، کالبدگشایی و آزمایشات لازم بر روی پیکر وی انجام شود؛

دکتر مهدی فروزش؛ مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران نیز در همین رابطه درباره شایعات مطرح شده مبنی بر بارداری بودن آزاده نامداری، به خبرنگار تسنیم گفت: در این مرحله با شواهد فعلی هیچ موضوعی را در این رابطه (باردار بودن یا عدم بارداری مرحومه نامداری) نمی‌توانیم اعلام کنیم و این موضوع بعد از کالبدگشایی و در سالن تشریح مشخص می‌شود.

معرفی و نقد و بررسی فیلم کمدی سگ بند

رد باردار بودن آزاده نامداری

در ادامه رسیدگی به این پرونده،  صبح امروز پیکر آزاده نامداری مورد کالبدگشایی قرار گرفت و به گفته مهدی فروزش؛ مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در معاینه ظاهری و کالبدگشایی صورت گرفته، علائم و شواهدی از آثار ضرب و جرح یافت نشد.

وی تصریح کرد: تعیین علت فوت منوط به حصول نتایج آزمایشهای سم‌شناسی و آسیب‌شناسی خواهد بود و در روز‌های آتی به مقام قضائی اعلام می‌شود.

به گفته این مقام مسئول، بر اساس معاینه ظاهری و کالبدگشایی صورت گرفته توسط متخصصان پزشکی قانونی، هیچگونه آثاری از بارداری یافت نشد.

آزاده ناکداری با روسری رنگی - مرگ آزاده نامداری

پزشکی قانونی: پیش از اعلام نتایج هیچ اظهار نظری نمی‌کنیم

همچنین با توجه به کشف تعدادی قرص در منزل آزاده نامداری؛  مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با تأکید بر اینکه، این موارد باید پس از بررسی آزمایشها مشخص شود، گفت:

در بدو معاینه و کالبدگشایی هیچگونه اظهار نظری درباره نوع ماده نمی‌دهیم، آزمایشها را انجام می‌دهیم تا بتوانیم به جواب سؤالات برسیم، اظهار نظر درباره نوع ماده یا داروی مصرفی در حال حاضر زود است و باید ابتدا نتایج گرفته شود و سپس به مرجع قضائی اعلام کنیم آیا در نمونه‌ها دارو و مواد مخدر کشف شده یا خیر و در حال حاضر پیش از اعلام نتایج هیچ اظهار نظری نمی‌کنیم.

فروزش درباره زمان مرگ آزاده نامداری نیز بیان کرد: زمان فوت وی هنگام معاینه در صحنه فوت حدود 24 تا 36 ساعت قبل بوده است.

رسیدگی به پرونده فوت آزاده نامداری در اداره 10 پلیس آگاهی تهران

سردار علیرضا لطفی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی تسنیم با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ در جریان کشف جسد آزاده نامداری اظهار کرد: تیمهای تشخیص هویت آگاهی تهران بزرگ، شب گذشته در محل کشف پیکر خانم نامداری حاضر شده و اقدامات خود را انجام دادند.

سیر تا پیاز زندگی پرویز پرستویی طلای 21 عیار سینمای ایران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره قرصهای مکشوفه در محل کشف پیکر آزاده نامداری نیز گفت: درباره این قرصها باید پزشکی قانونی اظهارنظر کند.آزاده نامداری و همسرش - مرگ آزاده نامداری

وی با بیان اینکه پرونده در حال حاضر در اداره 10 پلیس آگاهی تهران بزرگ رسیدگی می‌شود، در پاسخ به این سؤال که آیا تاکنون درباره این پرونده، فردی به پلیس آگاهی احضار شده یا خیر نیز بیان کرد: فعلاً درباره این پرونده کسی به اداره دهم آگاهی تهران بزرگ احضار نشده است.

  بیشتر بخوانید: اخبار حوادث بازیگران دیگر را بخوانید

برگزاری مراسم تشییع جنازه آزاده نامداری

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، خانواده مجری تازه درگذشته تلویزیون، آزاده نامداری از هم وطنان درخواست کردند که به دلیل شرایط کرونایی از حضور در مراسم خاکسپاری این چهره هنری خودداری کنند.

در بیانیه خانواده آزاده نامداری درباره مراسم تشییع و ترحیم این هنرمند آمده است:آزاده نامداری و همسرش - مرگ آزاده نامداری

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ناباورانه در سوگ فرزندی نجیب، بانویی شایسته، همسری وفادار و مادری مهربان «آزاده نامداری» که سالیان متمادی از نوجوانی در قاب تصویر برای بهتر شدن حال مردم از جمله دختران این مرز و بوم با اجراهای هنرمندانه‌اش کوشید، نشسته‌ایم.

برخود فرض می‌دانیم ضمن قدردانی از اظهار همدردی عزیزانی که با تماس و پیام و دل نوشته‌های اخلاق مدارانه، تسلی بخش خاطر خانواده بودند، از کلیه عزیزانی که مهربانانه قصد همراهی در مراسم خاکسپاری پیکر آن عزیز سفر کرده را دارند تقاضا نمائیم به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از حضور در مراسم اجتناب نمایند.

مراسم بزرگداشت آن فقیده سعیده روز دوشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۰، از ساعت ۲۰ در بستر آنلاین ترحیم که متعاقبا اعلام می‌شود، برگزار خواهد شد.

سیر تا پیاز زندگی حلیمه سعیدی و افشاگری او از رضا عطاران

این بیانیه به امضای خانواده‌های نامداری و عبادی و بستگان و دوستان رسیده است.

به گزارش ایرنا، آزاده نامداری زاده ۹ آذر ۱۳۶۳ مجری و تهیه‌کنندهٔ تلویزیون ایرانی بود. او با اجرا در برنامه تازه‌ها در سیمای خانواده به شهرت رسید.آزاده نامداری با روسری خردلی - مرگ آزاده نامداری

 

نامداری کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس با کمک اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه «خط مستقیم» شبکه تهران به تهیه کنندگی سعید غفاری و رضا داستانی به اجرا در تلویزیون ادامه داد. نامداری در سال ۱۳۸۴ به عنوان مجری بخش تازه‌ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کردکه تا ۴ سال ادامه داشت که در بهمن ۱۳۸۸ به اجرای خود در تازه‌ها پایان داد. در ادامه مجری برنامه غیرمنتظره شد.

در اردیبهشت ۱۳۹۰ در سری جدید برنامه غیرمنتظره با عنوان جمع ما به عنوان مجری حضور پیدا کرد.
با آغاز سال ۱۳۹۲ نامداری سری دوم برنامه «خانمی که شما باشی» را نویسندگی، مجری‌گری و تهیه‌کنندگی کرد. تا کنون پنج سری از برنامه خانمی که شما باشی از شبکه دوم سیما پخش شد. ین مجری جوان در حالی از حضور خود در سال ۹۴ با ششمین سری از برنامه مستند خود با عنوان خانمی که شما باشی، در تلویزیون، خبر داده بود که یکبار دیگر برنامه اش توقیف شد در حالی که تیزرهای این برنامه از شبکه دو پخش شده بود.

نامداری در سال ۹۵ پس از سه سال دوری از عرصه اجرا با برنامه گفتگو محور آبان بر روی شبکه آپارات مجدداً به صحنه بازگشت.
او در این برنامه به گفتگوهای چالشی با فعالان مختلف زن در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی پرداخت. او همچنین در همین سال، کتابی در قالب مجموعه داستانی کوتاه با همین نام توسط انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد.

معرفی سریال فوفو مسافری از کامادو ویژه کودک و نوجوان

شامگاه ۷ فروردین ۱۴۰۰ شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها فارسی خبر از درگذشت آزاده نامداری دادند. برخی از رسانه‌ها گزارش کرده‌اند که از مرگ وی بیش از ۲۴ ساعت گذشته‌است. پیکر بی جان آزاده نامداری در آپارتمان محل سکونتش در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد.آزاده نامداری با چادر - مرگ آزاده نامداری

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا