اخبار بازیگراناخبار داغ بازیگران

ماجرای ازدواج و جدایی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون هستند که در سال‌های گذشته کم و بیش با حاشیه‌های مربوط به زندگی خصوصی شان، درگیر بوده اند.

بار دیگر پست یک بهنوش طباطبایی در شبکه اجتماعی، خبرساز شده است. این روز‌ها شایعات فراوانی از پست‌ها و عکس‌هایی که بازیگران در شبکه‌های اجتماعی‌شان می‌گذارند، درست می‌شود.

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی با مانتو قرمز

این بار هم این قضیه، دامن بهنوش طباطبایی را گرفته است. گویا خانم بازیگر عکسی به همراه یک شعر عاشقانه از خودش را منتشر کرده است. حالا تب و تابی در فضای مجازی به راه افتاده که طبق آن ها احتمالا خانم طباطبایی ازدواج مجدد کرده است.

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی با شال قرمز

بیوگرافی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی متولد ۱۳۶۰ در شهر تهران است. او که رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه آزاد خوانده به دلیل علاقه به بازیگری وارد این حرفه شد. اولین نقش آفرینی خانم طباطبایی در سریال کوی دامون در دهه هشتاد بود. البته بیشتر مخاطبان او را با بازی در سریال مسافری از هند در نقش کتی به یاد دارند که با فرزاد حسنی همبازی بود.

طباطبایی بازیگری را با نقش‌های مکمل در سینما و سریال‌های تلویزیون به دور از حاشیه ادامه داد. اما حضور در مصائب دوشیزه و همبازی شدن با مهدی پاکدل باعث شد وارد مرحله جدیدی از حرفه هنری اش شود.

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی با لباس مشکی

بهنوش طباطبایی اسفند ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل ازدواج کرد و پس از آن هر دو هنرمند در مرکز توجه دوربین‌های عکاسان و بسیاری از رسانه‌ها بودند. پاکدل در آن دوره با حضور در سریال اولین شب آرامش طرفداران زیادی پیدا کرده بود.

مهدی پاکدل بعد‌ها در مصاحبه‌ای درباره نحوه آشنایی اش با بهنوش طباطبایی گفت که او در هنگام کار بر روی پروژه مصائب دوشیزه با خانم طباطبایی آشنا شده و در همین مدت عاشق خنده‌های وی شده است. این زوج بعد از ازدواج هم بسیار پرکار و فعال بودند و هم عکس هایشان در بیشتر رسانه‌ها و سایت‌ها دیده می‌شد.

معرفی و زمان پخش سریال برلین 2023 (اسپین آف سریال خانه کاغذی)

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی با روسری مشکی

داستان ازدواج مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی که گفته می‌شود شخصیتی کم حرف، آرام و کتابخوان دارد در چند سال گذشته درگیر حاشیه‌های بسیاری بوده است. اما شاید این بار خودش هم در حاشیه جدیدی که برایش به وجود آمده، بی تقصیر نبوده است.

او در صفحه شخصی اش، عکسی را منتشر کرده است. خانم طباطبایی زیر این عکس نوشته است: «برای دوست داشتن تو*** من زن ترینم…». این شعر عاشقانه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و باعث شده احتمال ازدواج این بازیگر ۳۷ ساله در فضای مجازی دهان به دهان بچرخد. البته بهنوش طباطبایی هنوز واکنشی به شایعه ازدواجش نشان نداده است.

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی با لباس عروس

  بیشتر بخوانید: کدام بازیگران مرد ایرانی با همسرانشان همکار هستند؟

علت جدایی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل پس از ۵ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. خبر جدا شدن این زوج در آن دوره ابتدا از صفحاتشان در شبکه‌های اجتماعی شروع شد.

ماجرا از این قرار بود که صفحه شخصی آقای پاکدل در اینستاگرام هک شده و همه عکس‌های دونفره اش پاک شده بود البته ایشان بعد از مدتی مالکیت صفحه اش را پس گرفته بود، ولی همچنان خبری از عکس‌های خانوادگی‌اش نبود.

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی کنار دریا

از طرفی خانم طباطبایی هم در اقدامی ضربتی، خودش همه عکس‌های دو نفره اش با همسرش را از صفحه‌اش پاک کرد. مدتی هم بعد خانم بازیگر که در افتتاحیه فیلم سیانور شرکت کرده بود بدون حلقه ازدواج رویت شد.

چند وقت بعد هم روزنامه ایران با چاپ گزارشی از نحوه جدایی این زوج، مهر تاییدی به شایعه جدایی شان زد. دراین گزارش آمده بود که در دادخواست طلاق آن‌ها هیچ دلیلی برای جدایی نوشته نشده و در روز دادگاه هم وکلای شان به نمایندگی از آن‌ها حاضر شده اند.

آیا باران کوثری ازدواج کرده؟

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی با مانتو سرخابی

این طور که در روزنامه ایران آمده بود بهنوش طباطبایی علاوه بر مهریه سنگین، سند شش دانگ یک آپارتمان در شمال شهر را پشت قباله سند ازدواجش انداخته و حتی حق تحصیل، کار و حق حضانت فرزند را هم از همسرش گرفته بود. صد البته که کار از محکم کاری عیب نمی‌کند. اما خانم طباطبایی از همه مطالباتش از جمله مهریه سنگینش چشم پوشی کرده و به آپارتمانی در شمال شهر رضایت داده بود.

بهنوش طباطبایی بعد از جدایی اش نسبت به گذشته کم کار شد، ولی همچنان قوی و پرانرژی در سینما و تئاتر باقی ماند و حتی توانست بازی‌های بسیار خوبی هم به نمایش بگذارد.

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی با شال قرمز و مانتو صورتی

 

او یک سال پس از جدایی در یک فیلم به نام «زیر سقف دودی» و تئاتر «آینه‌ های روبرو» ظاهر شد و در مصاحبه‌ای هم گفت: یعد از طلاقش تصمیم گرفته کمی بیشتر برای خودش وقت بگذارد، ولی سعی می‌کند از این به بعد حضور فعال تری در عرصه هنر داشته باشد. فیلم لابی یکی از آخرین کار‌های این بازیگر است.

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی با شال قرمز و مانتو صورتی

تصاویری از مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی در پارک مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی در خیابان مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی با مانتو قرمز مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی با مانتو مجلسی

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی با شال سفید

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا