اخبار بازیگرانبازیگران ایرانی

رئالی‌ها و بارسایی های دو آتیشه سینمای ایران چه کسانی هستند؟

رئال‌ مادرید قهرمان لالیگا شد و این برای رئالی‌های معروف درایران، حکم کری‌خوانی برای بارسایی‌ها را دارد. تعداد رئالی‌های معروف در ایران خیلی بیشتر از رقیب دیرینه است. خیلی از بازیکنان استقلال، پرسپولیس و تیم‌ملی طرفدار زیدان و تیمش هستند. در این مطلب از بازیگرنیوز به تعدادی از بازیگران ایرانی رئالی و بارسایی اشاره میکنیم:

مهراوه شریفی نیا طرفدار کدام تیم است؟

مهراوه شریفی نیا از بازیگران طرفدار رئال مادرید است.

لیلا بلوکات طرفدار کدام تیم است؟

لیلا بلوکات از بازیگران طرفدار رئال مادرید است.

علی رام نورایی طرفدار کدام تیم است؟

علی رام نورایی از بازیگران طرفدار بارسلونا است.

امین حیایی طرفدار کدام تیم است؟

امین حیایی از بازیگران طرفدار بارسلونا است.

 اسامی بازیگران ایرانی رئالی و بارسایی

بازیگران ایرانی رئالی

مهراوه شریفی نیا از بازیگران ایرانی رئالی

مهراوه شریفی نیا از بازیگران زن ایرانی رئالی در آخرین پست خود در اینستاگرام عکسی سلفی در استادیوم فوتبال دینامو (گرجستان) به اشتراک گذاشت و یادآور شد برای تماشای بازی تیم های بارسلونا و سویا در دیدار سوپرکاپ اروپا همراه با عوامل سریال کیمیا در این استادیوم حضور پیدا کرده است.

شریفی نیا از این شب به عنوان یکی از بهترین شب های خود یاد کرد و جای بانوان ایرانی که علاقمند حضور در استادیوم هستند را خالی دانست.

مهراوه شریفی نیا ازبازیگران ایرانی رئالی و بارسایی

علی اوجی از بازیگران ایرانی رئالی

علی اوجی زاده از بازیگران ایرانی رئالی (۱۷ اسفند ۱۳۶۲)و نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده ایرانی است.

علی اوجی از بازیگران ایرانی رئالی بارسایی

لیلا بلوکات از بازیگران ایرانی رئالی

لیلا بلوکات از بازیگران ایرانی رئالی (زاده ۴ آذر ۱۳٦۳ تهران) است. از کارهای لیلا بلوکات می‌توان به نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر اشاره کرد. لیلا بلوکات مؤسس خیریه مهر لیلا می‌باشد

او در اواخر خرداد ۱۳۹۹ در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که به ویروس کرونا مبتلا شده و کاربران را به جدی گرفتن ویروس کرونا تاکید کرد.

گلزار چه عمل های زیبایی انجام داده است؟

لیلا بلوکات درشتة کارشناسی فرش تحصیل کرده است. او مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد هم اکنون ساکن اقدسیه است.

بلوکات از هواداران سرسخت رئال مادرید است

لیلا بلوکات ازبازیگران ایرانی رئالی و بارسایی

بهرنگ علوی از بازیگران ایرانی رئالی

بهرنگ علوی از بازیگران ایرانی رئالی (متولد ۱ فروردین ماه ۱۳۵۹، تهران)، بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است که در نمایش خانگی هم بازی کرده است.

بهرنگ در یکم فروردین ماه ۱۳۵۹ در بیمارستان آزادی تهران به دنیا آمد. وی تک فرزند از یک خانواده سه نفره است. پدر او فرهنگی بازنشسته و از مدیران آموزش و پرورش و مادرش از مدیران شرکت مخابرات است. وی مجرد است و دارای مدرک فوق دیپلم نقشه‌کشی با کامپیوتر می‌باشد. همچنین فارغ‌التحصیل بازیگری از اولین دوره فارغ‌التحصیلان مؤسسه فرهنگی – هنری کارنامه است.

او از کودکی بسیار به بازیگری علاقه داشت و بازیگری را از تئاتر مدرسه آغاز کرد. در سنین نوجوانی با یک تئاتر مدرسه ای، بهترین بازیگر منطقه ۶ آموزش و پرورش و نیز استان تهران شد. پس از آن، در سال ۱۳۷۰ برای یک تئاتر «آدمک چوبی» به کارگردانی جهانگیر طاهری به صورت رسمی و حرفه‌ای انتخاب شد و بر روی صحنه تئاتر در سالن قشقایی مجموعه تئاترشهر رفت.

بهرنگ علویاز بازیگران ایرانی رئالی بارسایی

فرهاد آئیش از بازیگران ایرانی رئالی

فرهاد حشمتی عقدایی با نام هنری فرهاد آئیش از بازیگران ایرانی رئالی (زاده ۲۷ شهریور ۱۳۳۱ در شمیران) و نمایش‌نامه‌نویس و کارگردان تئاتر است.

آئیش در سال ۱۳۳۱ در شمیران به دنیا آمد وی اصالتاً اهل شهر عقدا است. او دبستان و دبیرستان را در تهران گذراند. چند سال بعد به انگلستان و سپس به آمریکا سفر کرد و به تحصیل فیلم‌سازی و عکاسی پرداخت. پس از مدتی پرداختن به عکاسی به تئاتر گروید. آئیش سال‌هایی از زندگی‌اش را در شهرهای سانفرانسیسکو، واشینگتن، بوستون و برلین گذراند و در این مدت به کارگردانی و بازی در بیش از ۳۰ نمایشنامه به زبان‌های فارسی و انگلیسی پرداخت. او پس از ۲۷ سال در سال ۱۳۷۶ به ایران بازگشت.

شیدا خلیق ازجایزه هیات داوران تئاتر در 14سالگی تا سختی تک دخترِ بازیگر معروف بودن

آئیش در ادامه در خصوص جذابیت های فوتبال گفته است: تفاوت ها در فوتبال من را جذب این ورزش می کند مثلا تفاوت های فوتبال برزیل با اسپانیا برایم جالب است. جذابیت فوتبال برای من به تغییراتی است که مربیان در تیم ها ایجاد می کنند و نوع تفکر آنها است. خودم هوادار پرسپولیس و رئال مادرید هستم و همسرم طرفدار بارسلونا است ولی با هم کری خوانی نداریم.

فرهاد آئیش از بازیگران ایرانی رئالی

پوریا پورسرخ از بازیگران ایرانی رئالی

پوریا پورسرخ از بازیگران ایرانی رئالی (زاده ۴ تیر ۱۳۵۴ در تهران)است. وی دارای مدرک دکترای فیزیولوژی گیاهی است.

پوریا پورسرخ در محله جردن تهران متولد شده و فرزند اول خانواده است. او دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد. مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد. پوریا پورسرخ همزمان با ورودش به مقطع دکتری پیشنهاد بازی در سریال تلویزیونی «فرار بزرگ» را پذیرفت و با این کار وارد حرفه بازیگری شد.. پوریا پورسرخ در سال ۱۳۸۵ با بازی در سریال وفا به کارگردانی محمدحسین لطیفی به‌عنوان چهره‌ای جدید مطرح شد و پس از آن این مسیر را با ایفای نقش‌های متنوع و متعدد دیگری ادامه داد..وی در همین سال با حضور در فیلم روز سوم نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد..پورسرخ مسیر بازیگری را با بازی در فیلم‌هایی نظیر آناهیتا ساخته عزیزالله حمیدنژاد، عیار ۱۴ ساخته پرویز شهبازی، روز رستاخیز ساخته احمدرضا درویش ادامه داد. وی در اولین فیلم سه‌بُعدی تاریخ سینمای ایران آقای الف علی عطشانی در نقش آقای الف ایفای نقش کردو بازی در طولانی‌ترین سریال ایرانی(کیمیا) را در کارنامه دارد.

آرشیو کاملی از آهنگ های جواد رضویان

پوریا پورسرخ از بازیگران ایرانی رئالی

 پوریا پورسرخ از تیم مورد علاقه اش هدیه جالبی دریافت کرد.
ناتان قبادی، کارگزار بین المللی فوتبال که یک ایرانی اهل اسپانیاست و رابطه خوبی با فوتبال اسپانیا به خصوص تیم بزرگ رئال مادرید دارد و از دوستان پوریا پورسرخ است به او قول داده بود در سفر تیم فوتبال رئال مادرید به توکیو که برای حضور در جام باشگاه های جهان صورت گرفت، برای او هدیه خاصی از بازیکنان رئال به ارمغان بیاورد.قبادی که در پرواز بازیکنان رئال مادرید در راه بازگشت به کشور اسپانیا حاضر شده بود، از لوکا مودریچ و متئو کواچیچ پیراهن امضا شده با نام پوریا را برای بازیگر مطرح کشورمان می گیرد و این هدیه ارزشمند شب گذشته توسط قبادی به دست پوریا پورسرخ بازیگر مطرح فیلم های سینما و تلویزیون کشورمان رسید که در ادامه مشاهده می فرمایید.پوریا پورسرخ از بازیگران ایرانی رئالی و بارساییپوریا پور سرخ در واکنش به این هدیه در صفحه اینستاگرامش متنی منتشر کرد و  نوشت:
“اینم از ناتان نازنین که کادویی که خیلی چشم به راهش بودم برام آورد.ممنونم رفیق گلم.چه روزی شد امروز.هنوز سر صحنه خسته ولی خوشحال. در کنار ناتان و احمد آقا تدارکات با عشقِ پیکسل.”پوریا پورسرخ از بازیگران ایرانی رئالی و بارساییلازم به ذکر است؛ پوریا پورسرخ علاقه زیادی به رئال مادرید دارد و این را می شود وقتی نزدیک ال کلاسیکو می شویم از کری خوانی هایش خوب درک کرد.

ساعد سهیلی از بازیگران ایرانی رئالی

ساعد سهیلی از بازیگران ایرانی رئالی متولد 30 بهمن 1366 در مشهد فرزند نویسنده و کارگردان سینما سعید سهیلی است . وی فعالیت هنری خود را از سن چهارده سالگی با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه ساخته ی سهید سهیلی آغاز کرد همچنین فیلم بردار پشت صحنه در برخی کارهای پدرش بوده است. گشت ارشاد، متروپل و کلاشینکف از دیگر فیلم های این بازیگر است.

ساعد سهیلی از بازیگران ایرانی رئالی بارسایی

امین تارخ از بازیگران ایرانی رئالی

امین تارخ از بازیگران ایرانی رئالی (زادهٔ ۲۰ مرداد ۱۳۳۲ در شیراز) و مدرس بازیگری است. اولین فیلمی که او در آن ایفای نقش کرد مرگ یزدگرد در بود. او همچنین در نقش‌های مشهوری مانند نقش ابن سینا در سریال بوعلی سینا بازی کرده‌است.

خلاصه ی داستان و معرفی سریال ترکی دختر مردم

امین تارخ از بازیگران ایرانی رئالی بارسایی

علی شادمان از بازیگران ایرانی رئالی

علی شادمان از بازیگران ایرانی رئالی(زادهٔ ۴ آذر ۱۳۷۵ در ایلام) و بازیگر کرد تبار ایران است. او اولین‌بار توسط رسول ملاقلی‌پور به سینمای ایران معرفی شد، دلیل انتخاب او توانایی وی در نواختن ویلن بود.
علی شادمان از بازیگران ایرانی رئالی و بارسایی

بیوگرافی بازیگران ایرانی بارسایی

علی رام نورایی از بازیگران ایرانی بارسایی

علی‌رام نورایی ازبازیگران ایرانی بارسایی (زاده ۱۸ فروردین ۱۳۵۶، تهران)و مجری مسابقه شهروند و مافیا در ایران است.

وی از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را در زمینه تئاتر شروع کرد و همچنین فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۴ با ایفای نقش در فیلم سینمایی «گرگ و میش» آغاز نمود. از دیگر فعالیت‌های وی می‌توان به حضور در تئاترهای مختلف، فیلم‌های کوتاه، جشنواره تئاتر دانشجویی و مجموعه‌های تلویزیونی اشاره کرد. همچنین تا کنون در سریال‌های آسپرین (مجموعه نمایش خانگی) پول کثیف، جابربن حیان، ماتادور، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، سینمایی سیب ترش، قلاده‌های طلا، سارق روح، پله، همیشه سینما و شاید برای شما هم اتفاق بیفتد در اپیزودهای شب شکار، گنجشک‌های شاهد، نور در تاریکی، در گاندو بعضی آرزوها بازی کرده‌است به عنوان مجری در مسابقه تلویزیونی مافیا شبکه سلامت انتخاب شده‌است.

علی رام نورایی از بازیگران ایرانی رئالی و بارسایی

امیر غفارمنش از بازیگران ایرانی بارسایی

امیر غفارمنش از بازیگران ایرانی بارسایی (زاده ۶ اردیبهشت ۱۳۴۷ در تهران)و صداپیشه اهل ایران است. وی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۷ شروع کرد و فارغ‌التحصیل کارشناسی ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری تهران می‌باشد. از افتخارات وی می‌توان به نامزد دریافت بهترین بازیگر مرد از بیست و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برای نمایش رکاب به کارگردانی عزت‌الله مهرآوران و چهارفصل به کارگردانی سعید ذهنی اشاره نمود.مردی برای تمام فصول. بازیگر نقش های خاص.

غفارمنش درباره عکس زیر نوشت:
“من که شیفته بارسا هستم ولی به عشق پوریای عزیز بعد از بازی این عکس رو به یادگار گرفتیم.”
امیر غفارمنش از بازیگران ایرانی رئالی بارسایی

الناز شاکردوست از بازیگران ایرانی بارسایی

الناز شاکردوست از بازیگران ایرانی بارسایی (زاده ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران) است.

همه چیز در مورد سپند امیرسلیمانی چپ دست

او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد.

الناز فرزند دوم خانواده است که یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خودش دارد. البته شباهت الناز و برادرش بسیار زیاد است.

پدر وی تاجر ابزارآلات صنعتی و الکترود و مادرش خانه دار است. الناز علاقه بسیار عجیبی به مادرش دارد.

فیلم رسوایی
الناز شاکردوست در نامه‌ای خطاب به اهالی رسانه نوشته بود: نقش افسانه را در واقع زندگی کردم و روحم تا ابد در این نقش باقی می‌ماند. تنها دلخوشی من بیدار شدن به موقع روح‌های مملکتم ایران است. دلیل ایفای الناز شاکردوست در این نقش شنیدن آه همان دختری بود که بعد از گران شدن قیمت نان از خدا قهرش گرفت و از صف خارج شد و سوار مرکب فحشا شد و کسی نپرسید جواب خانه بی‌نان چه می‌شود.

الناز شاکردوست از بازیگران طرفدار بارسلونا است و از حضور خود در ورزشگاه این تیم اخیرا فیلم منتشر کرده است

الناز شاکردوست از بازیگران ایرانی رئالی و بارسایی

امین حیایی از بازیگران ایرانی بارسایی

امین حیایی  از بازیگران ایرانی بارسایی (زادهٔ ۱۹ خرداد ۱۳۴۹) و خواننده ایرانی است.

امین حیایی در ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران در محلهٔ قیطریه به دنیا آمد. پدرش تقی حیایی کارمند شغل آزاد بود. در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی-سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد. در سال ۱۳۷۰ بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. در پانزدهمین جشنوارهٔ فیلم فجر نامزد دریافت جایزهٔ بازیگر نقش دوم برای فیلم «براده‌های خورشید» شد.

عکس ها و زندگینامه امیرحسین رستمی و همسرش

امین حیایی چندی پیش در برنامه عصر جدید اعلام کرد که طرفدار بارسلونا است

تیپ مشکی امین حیایی از بازیگران متولد ماه خرداد

هلیا امامی از بازیگران ایرانی بارسایی

هلیا امامی ازبازیگران ایرانی بارسایی متولد مرداد ماه سال1366در تهران می باشد و هم اکنون 31 ساله است . این بازیگر توانمند کشورمان دوره بازیگری خود را زیر نظر استاد سمندریان گذرانده است و اینگونه پا به عرصه دنیای هنر گذاشته است.

هلیا امامی بازیگر جوان و خوش چهره سینما و تلویزیون فعالیت خودش را با حضور در کلاس های بازیگری مرحوم استاد سمندریان آغاز نمود وتوسط او به چیستا یثربی معرفی شد و سپس مدت ها در تئاتر به ایفای نقش پرداخت و در آخر با بازی در ٢ تله فیلم به نام های غزل و بزرگراه سینمایی شیرین به کارگردانی داوود توحید پرست و ساکن کلبه چوبی به کارگردانی حسین لیالستانی توانست به دنیای تصویر وارد شود.

هلیا امامی با فیلم تقدیر نهایی به کارگردانی محسن توکلی اولین حضور حرفه ای خود را در سینما به ثبت رساند و در این فیلم  درکنار بازیگرانی مانند پوریا پورسرخ، شاهرخ استخری، بهنوش بختیاری، رضا رویگری به ایفای نقش پرداخت.

 هلیا امامی از بازیگران ایرانی رئالی و بارسایی

مائده طهماسبی از بازیگران ایرانی بارسایی

مائده طهماسبی  از بازیگران ایرانی بارسایی (زادهٔ ۱۹ تیر ۱۳۳۶ در بابل)و کارگردان تئاتر و مترجم است.

او فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشتهٔ خبرنگاری با گرایش تئاتر و علوم سیاسی است. او در سال ۱۳۷۷ به همراه همسرش، فرهاد آئیش، به ایران بازگشت و با کارگردانی نمایش گزارش به آکادمی فعالیت هنری خود را آغاز کرد. اولین فیلم سینمایی که مائده طهماسبی در آن حضور داشته دایرهٔ به کارگردانی جعفر پناهی است. وی همچنین عمهٔ بازیگر سینما و تلویزیون مهسا طهماسبی است.

سیر تا پیاز زندگی پدرام شریفی ستاره نو ظهور سینمای ایران

فرهاد آئیش همسر مائده طهماسبی درباره فوتبال میگوید:خودم هوادار پرسپولیس و رئال مادرید هستم و همسرم طرفدار بارسلونا است ولی با هم کری خوانی نداریم.

مائده طهماسبی از بازیگران ایرانی رئالی و بارسایی

آزاده زارعی از بازیگران ایرانی بارسایی

آزاده زارعی  از بازیگران ایرانی بارسایی (زادهٔ ۱۰ خرداد ۱۳۶۸) و منشی صحنه در سینما و تلویزیون ایران است. او دانش‌آموختهٔ رشتهٔ سینما می باشد.

نخستین کار او بازی در نقش اول فیلم سینمایی آمین خواهیم گفت ساختهٔ سامان سالور در نقش اصغر فرشته (یک پسر) بود و ورود خود به عرصهٔ سینما را با یک نقش خاص و اندامی به یاد ماندنی و سخت به رخ کشید.

سپس با ایفای نقش اول سریال آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده به شهرت رسید و به «باران» و نیز «سیندرلای سینمای ایران» معروف شد.

او قبل از ورودش به دنیای بازیگری فیلم‌های کوتاهی کارگردانی کرده وی همچنین دستی بر قلم دارد و شاعر نیز می‌باشد.

آزاده زارعی از بازیگران ایرانی رئالی بارسایی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا