اخبار داغ بازیگراناخبار بازیگران

شباهت باور نکردنی لیلا اوتادی و اسکارلت جوهانسون

شباهت لیلا اوتادی و اسکارلت جوهانسون ،لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون را در مقایسه تصاویر شبیه آماندا سایفرید می دانستند اما چهره ی این هنرپیشه ی ایرانی شباهت بسیاری به اسکارلت جوهانسون نیز دارد.

شباهت لیلا اوتادی و اسکارلت جوهانسون

 

لیلا اوتادی

شباهت لیلا اوتادی و اسکارلت جوهانسون

لیلا اوتادی

 لیلا اوتادی متولد 1362 در تهران، دارای مدرك معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. وی با فیلم «چشمان سیاه» ساخته ایرج قادری فعالیت هنری خود را آغاز كرد.

لیلا اوتادی (زاده ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ – تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.

لیلا اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است.

لیلا اوتادی با عینک آفتابی - شباهت لیلا اوتادی و اسکارلت جوهانسون

لیلا اوتادی در سال 1381 با بازی در فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری وارد عرصه بازیگری شد. او با بازی در سریال مهر و ماه سید فیاض موسوی دیده شد.

فیلم چپ دست به کارگردانی آرش معیریان، نویسندگی بهمن معتمدیان و تهیه کنندگی منوچهر زبردست و داریوش بابائیان ساخته سال 1384 است. داستان در این فیلم لیلا اوتادی نقش دختری فراموشکار را بازی میکند که مشکلات عدیده ای را به وجود می آورد.

لیلا اونادی در سال 1385 اولین کار مناسبتی خود را در سریال آخرین گناه به کار گردانی حسین سهیلی زاده بازی کرد.

لیلا اوتادی با شال سبز - شباهت لیلا اوتادی و اسکارلت جوهانسون

لیلا اوتادی با بازی در فیلم باغ قرمز به کارگردانی امیر سمواتی و نویسندگی پریچهره سهیلی در سال 1388 در کنار امین تارخ ایفای نقش کرد.

سگ های پوشالی اولین تجربه کارگردانی رضا توکلی بود که در آن لیلا اوتادی به همراه نیما شاهرخ شاهی و فرزاد فرزین ایفای نقش کرد.

لیلا اوتادی در سریال زخم نقش یک سروان نیروی انتظامی را بازی کرد .

استقبال بی نظیر از مینی سریال‌ هیجان‌ انگیز کودک دلبند

شباهت لیلا اوتادی و اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون

 (Scarlett Johansson) در بیست و دوم نوامبر سال ۱۹۸۴، همزمان با بیست و یکمین سالگرد ترور جان اف کندی در شهر نیویورک به دنیا آمد. پدرش کارستن جوهانسون، معمار دانمارکی و مادرش ملانی اسلون تهیه کننده‌ی لهستانی الاصل است که در مقطعی مدیر برنامه‌های دخترش نیز بود. پدربزرگ پدری اسکارلت، اینجر جوهانسون هم فیلمنامه‌نویس و کارگردان تلوزیونی بود که در سال ۲۰۰۱ درگذشت. اسکارلت یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خود به نام های ونسا و آدرین و یک برادر دوقلو به نام هانتر دارد. کریستین جوهانسون نیز برادر ناتنی اوست که حاصل ازدواج اول پدرش است.

لیلا اوتادی و اسکارلت جوهانسون - شباهت لیلا اوتادی و اسکارلت جوهانسون

ملانی یک خوره‌ی فیلم بود و بیشتر وقتش را صرف دیدن فیلم‌های کلاسیک می‌کرد. او بعد از دیدن فیلم بربادرفته تصمیم گرفت از آنجا که خودش همنام شخصیت ملانی همیلتون بود نام دخترش را نیز تحت تاثیر اسکارلت اوهارا، اسکارلت بگذارد. اسکارلت در کنار مادرش با سینما آشنا شد و در همان کودکی، در حالی که فقط سه سال داشت رویای بازیگر شدن را در ذهنش پروراند. او در ادامه در کنار آدرین برای حضور در تبلیغات تلوزیونی تست داد که بر خلاف برادرش پذیرفته نشد. به گفته‌ی خودش در ۸ سالگی، بعد از دیدن فیلم سکوت بره‌ها (The Silence of the Lambs) بود که احساس کرد حسش به بازیگری به تکامل رسیده و رویاهایش شکل جدی‌تری به خود گرفته‌اند.

لیلا اوتادی با مقنعه - شباهت لیلا اوتادی و اسکارلت جوهانسون

  بیشتر بخوانید: کدام بازیگران ایرانی شبیه بازیگران خارجی هستند؟

اسکارلت در همان سال در کلاس‌های بازیگری موسسه‌ی لی استراسبرگ شرکت کرد و به واسطه‌ی بازی در نمایشی با نام سفسطه، برای اولین بار به روی صحنه رفت. او در این نمایش در برابر ایتن هاکی قرار گرفت که در آن زمان مسیر ستاره شدن را می‌پیمود. اسکارلت پس از این اجرا برای حضور در چند فیلم سینمایی تست داد که نهایتاْ برای بازی در نقش کوتاهی در فیلم شمال (North) به کارگردانی راب رینر انتخاب شد.

منفی ترین شخصیت های زن سینمای ایران

فیلم بعدی وی دلیل موجه (Just Cause) بود که او در آن نقش دختر شون کانری را بازی کرد. این فیلم با استقبال نسبتاْ خوب تماشاگران همراه شد و به تبع آن اسکارلت هم بیش از گذشته در معرض توجه قرار گرفت و این امکان فراهم شد تا او برای اولین بار در نقش اصلی یک فیلم ظاهر شود. مانی و لو (Manny & Lo) کمدی مستقلی به کارگردانی لیزا کروگر بود که بخشی از استعداد‌های اسکارلت را نمایان کرد.

او برای بازی در این فیلم  از جانب منتقدان بسیار مورد ستایش قرار گرفت و در شرایطی که فقط ۱۲ سال داشت نامزد دریافت جایزه‌ی جشنواره‌ی ایندیپندنت اسپیریت در شاخه‌ی بهترین بازیگر زن شد. اسکارلت در این مقطع در چند فیلم دیگر از جمله قسمت سوم تنها در خانه (Home Alone 3)، پاییز (Fall) و اگر لوسی شکست بخورد (If Lucy Fell)  در نقش‌های فرعی حضور پیدا کرد که البته این آثار دستاورد فوق العاده‌ای برایش به ارمغان نیاوردند.

لیلا اوتادی با شال گل گلی و مانتو سبز - شباهت لیلا اوتادی و اسکارلت جوهانسون

منتقدان بر این باور بودند که او اگرچه نقش‌های کوتاه و شاید کم اهمیتی را بازی می‌کند ولی در همین نقش‌ها هم تا آنجایی که جای کار دارد به شخصیت‌هایش جان می‌دهد و آنها را از حالت سطحی خارج می کند، چیزی که هم سن و سالان او کمتر از عهده این کار بر می آیند. آنها همچنین صدای گوش خراش اسکارلت را نه تنها نامناسب نمی‌دانستند بلکه از آن به عنوان عاملی یاد می‌کردند که باعث می‌شود از کودکان و نوجوانان دیگر شیرین‌تر به نظر برسد.

لیلا اوتادی با لباس سبز و سفید - شباهت لیلا اوتادی و اسکارلت جوهانسون

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا