اخبار بازیگراناخبار داغ بازیگران

بیوگرافی کامل نازنین بنیادی

نگاهی بر بیوگرافی کامل نازنین بنیادی

زمینه فعالیت : هنرپیشه

تولد : ۲۲ مهٔ ۱۹۸۰ تهران، ایران

محل زندگی : لس آنجلس، ایالات متحده آمریکا

ملیت : ایرانی، بریتانیایی

سال‌های فعالیت: از سال ۲۰۰۶ تا کنون

 

نازنین بنیادی لندن متولد 22 می 1980 بازیگر ایرانی-بریتانیایی است. والدین نازنین بنیادی در بیستمین روز بعد از تولدش به لندن مهاجرت کردند. او تا 19 سالگی در لندن زندگی می‌کرد و سپس به لس‌آنجلس آمریکا رفت. او دارای مدرک تحصیلی عالی از دانشگاه کالیفرنیا، ارواین در رشته زیست‌شناسی است.

شروع فعالیت نازنین بنیادی

نازنین از ده سالگی اشتیاق فراوانی به هنر داشت و در کالج سلطنتی موسیقی در لندن به استعداد خود پی برد و با آموختن ویولن به پرورش استعداد خود پرداخت.

نازنین بنیادی در سال 2006 بطور رسمی وارد عرصه بازیگری شد و موفق شد در نقش لیلا میر در سریال محبوب « General Hospital » حضور پیدا کند و پس از آن نیز در نقش های بسیار کوتاهی در فیلمهای مشهور هالیوود حضور پیدا کند.

نازنین بنیادی با لباس مشکی - نازنین بنیادی لندن

مهاجرت نازنین بنیادی

نازنین بنیادی در سال 1980 در شهر تهران به دنیا آمد و زمانی که بیست روزه بود، به همراه خانواده اش ایران را ترک کرده و به لندن رفت و تا سن 19 سالگی در آنجا به تحصیلات خود را در یک مدرسه خصوصی معتبر ادامه داد و پس از آن در رشته زیست شناسی از دانشگاه اوروین کالیفرنیا فارغ التحصیل شد؛ جایی که وی با ارائه پژوهش هایی درباره سرطان موفق به دریافت جوایزی شده است. جدپدری او، صفی علیشاه، شاعر پرآوازه و فیلسوف قرن نوزدهم است.

شیلا خداداد کیست؟ بیوگرافی کامل شیلا خداداد و ماجرای ازدواج او با جراح بینی اش

نازنین بنیادی با لباس قرمز - نازنین بنیادی لندن

نازنین بنیادی و فعالیت او با کلیسا

مادر نازنین عضو کلیسای ساینتولوژی بود. او نیز در میانه دهه ۲۰۰۰ (میلادی) خود را وقف کار داوطلبانه برای کلیسای ساینتولوژی کرد. زیرا فکر می‌کرد کلیسا کارهای انسان دوستانه انجام می‌دهد. در سال ۲۰۰۵ به خاطر رکورد فروش کتاب برای کلیسا، از او تقدیر شد.

نازنین بنیادی با موی مشکی - نازنین بنیادی لندن

در سال ۲۰۰۴ هنگامی که تام کروز برای گشایش یک کلیسای جدید در مادرید اسپانیا بود به نداشتن یک دوست‌دختر شکایت می‌کرد. دفتر امور ویژه کلیسا نیز نازنین بنیادی را برای او انتخاب کرد.

نازنین بنیادی با لباس سفید و تام کروز - نازنین بنیادی لندن

دیوید میسکوج (رهبر کلیسای سابنتولوژی) «گریگ ولهیِر» را مأمور کرد تا نازنین را از لحاظ تناسب و مقبولیت در برنامه فشرده یک‌ماهه چک امنیتی، مصاحبه و بازرسی کند. سپس نازنین را از خانواده جدا کرده و به مرکز ستاره‌ها بردند. در آنجا مشکلات خاص نیز حل شدند. از جمله، رابطه عشقی نازنین با دوست‌پسر خود که مدت‌ها با یکدیگر ارتباط داشتند. آن‌ها به نازنین نشان دادند که دوست‌پسر او در جلسه اعتراف گفته که به نازنین خیانت کرده‌است؛ بنابراین رابطه آن‌ها پایان یافت.

نازنین بنیادی با کت چهارخونه - نازنین بنیادی لندن

برای دیدن عکس های بیشتر از این بازیگر به صفحه اینستاگرام نازنین بنیادی سر بزنید.

حواشی نازنین بنیادی

پس از آن ارتودنسی دندان‌های نازنین را بیرون کشیدند و از فروشگاه بربری بورلی هیز بیست هزار دلار آمریکا برایش لباس خریدند. در گام بعدی آرایشگر و طراح سبک موی تام کروز موهای نازنین را طبق ذائقه تام کروز رنگ کرد. به نازنین گفته شد که این کارها بخشی از مأموریت بشردوستانه کلیسا هستند. زیرا او باید هنگام دیدار با رهبران جهان زیبا باشد. تنها، هنگامی که نازنین به نیویورک رسید نقش واقعی خود به عنوان معشوقه تام کروز را فهمید.

نازنین بنیادی با لباس قرمز - نازنین بنیادی لندن

در اواخر سال ۲۰۰۴ آن‌ها زندگی با یکدیگر را آغاز کردند. در آغاز تام کروز بسیار رمانتیک بود. اما در مدت کوتاهی، بسیار خشن و بداخلاق شد. هنگامی که دیوید میسکویج به مهمانی آن‌ها رفت نازنین بیمار بود و به حضور مسکویج توجهی نشان نداد. اینکار موجب خشم مسیکویج شد. روز پس از آن کروز با مشت بر میز کوبیده و نازنین را متهم به توهین به رهبر کلیسا کرد. دو هفته بعد در ژانویه ۲۰۰۵ به نازنین اطلاع دادند که رابطه اش با تام کروز تمام شده‌است.

داستان زندگی آناهیتا افشار بازیگر زن جوان ایرانی

نازنین بنیادی با لباس مشکی - نازنین بنیادی لندن

اعضای ساینتولوژی به خانه بنیادی رفته و همه تصاویر مشترک و نامه‌های او با کروز را با خود بردند. هنگامی که بنیادی از بدرفتاری میسکویج و کروز با دوست ساینتولوژیست خود درد دل کرد او این مسئله را فوراً گزارش داد. برای مجازات، بنیادی را به شستن دستشویی‌ها با مسواک مجبور کردند. پس از آن، نازنین، کلیسا را ترک کرد. او هم‌اکنون خود را «مسلمان غیرمتعهد» می‌داند.

نازنین بنیادی با روسری - نازنین بنیادی لندن

  بیشتر بخوانید: در مورد بازیگران ایرانی دورگه چه میدانید؟

فعالیت های سینمایی نازنین بنیادی

سینما :

۲۰۰۶ : Kal: Yesterday & Tomorrowه

۲۰۰۷ :GamefaceTaylor

۲۰۰۸ : جنگ چارلی ویلسون

۲۰۰۸ : مرد آهنی

۲۰۰۹ : Diplomacy

۲۰۱۰ : سه روز آینده

۲۰۱۲ : شیرین عاشق

۲۰۱۵ : رقصنده صحرا

۲۰۱۶ :بن هوراستر

۲۰۱۶ : مسافران

۲۰۱۸ : هتل بمبئی

نازنین بنیادی با موی مشکی - نازنین بنیادی لندن

فعالیت های تلویزیونی نازنین بنیادی

تلویزیون :

۲۰۰۷ : The Game

۲۰۰۷ : General Hospital: Night Shift

۲۰۰۷–۲۰۰۹ :  General Hospital

۲۰۱۰ : The Deep End

۲۰۱۰ : ۲۴

۲۰۱۰ : Hawthorne

۲۰۱۱ : سوتس

۲۰۱۱ و ۲۰۱۴ : آشنایی با مادر

۲۰۱۲ :  CSI

۲۰۱۲ : Best Friends Forever

۲۰۱۳ : Go On

۲۰۱۳ : آناتومی گری

۲۰۱۳–۲۰۱۴ :میهن (فصل ۳)

فصل ۴ (پشت سر هم؛ ۱۰ قسمت)

۲۰۱۴ : Scandal  فصل ۳

۲۰۱۸ : Counterpart

نازنین بنیادی با لباس گل گلی - نازنین بنیادی لندن

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا