اخبار داغ بازیگراناخبار بازیگران

ماجرای طلاق الهام چرخنده چه بود؟

در این مطلب قصد داریم بپردازیم به ماجرای طلاق الهام چرخنده از همسر اولش فرشید نوابی.

طلاق الهام چرخنده و نگاهی هم به بیوگرافی او

الهام چرخنده متولد چهارم تیرماه ۱۳۵۷ در شهر کاشان است. او در رشته معماری تحصیل کرده است و پس از اینکه این رشته را نیمه تمام گذاشته است با تدریس در حوزه طراحی و نقاشی در شهر اصفهان فعالیت هنری خود را ادامه داده است.

الهام چرخنده با شال گلدار و فرشید نوابی - طلاق الهام چرخنده

علت طلاق الهام چرخنده و فرشید نوابی

او به جز بازیگری در زمینه فیلمنامه نویسی و مجری گری هم فعالیت داشته است. نکته جالب در بیوگرافی الهام چرخنده اینست که ۲۰ هزار دقیقه برنامه در شبکه مهاجر اجرا کرده است و در مدت اجرای این برنامه ۸ سال در خارج از کشور زندگی می کرد.

الهام چرخنده با مانتو قرمز و فرشید نوابی - طلاق الهام چرخنده

چرا الهام چرخنده طلاق گرفته است؟

او با بازی در یک تله تئاتر به نام شباشب خود را در عرصه بازیگری مطرح کرد و پس از آن بود که با بازی در فیلم شب یلدا  و درخشش در این فیلم به سرعت به شهرت رسید و در سریال ماندگاری همچون من یک مستاجرم بازی کرد.

الهام چرخنده با حضور یک برنامه استانی به نام شهر یاکریم که از شبکه ضدا و سیمای قم پخش می شد به صورت عمومی اعلام کرد که پوشش چادر را انتخاب کرده است و سپس انگشتر ، تسبیح و ساعتش را برای حراج به نفع امور خیریه اهدا کرد.

الهام چرخنده با شال کرم و فرشید نوابی - طلاق الهام چرخنده

  بیشتر بخوانید: ماجراهای طلاق بازیگران مشهور سینمای ایران

طلاق الهام چرخنده و تحولی در زندگی او

الهام چرخنده در سن ۱۸ سالگی با فرشید نوابی ازدواج کرد و زندگی عاشقانه با هم داشته اند به طوری که دوستانشان آنها را به جولز و جولی تشبیه می کرده اند. الهام چرخنده نیز به این موضوع اعتراف کرده بود که تفاهم زیادی در زندگی اش بوده است.

نگاهی به فیلم قاتل آخرین ساخته دیوید فینچر

او اظهار کرده است که فرشید گوش است و من دهان هستم و شاید به همین دلیل باشد که تفاهم بین ما تا این حد زیاد است و در کنار هم احساس خوشبختی می کنیم . ما شبیه تکه های پارل همدیگر ار کامل می کنیم.

طلاق الهام چرخنده در اوج محبوبیتش

زوج بازیگر و هنرمند فرشید نوابی و الهام چرخنده به زندگی مشترک خود خاتمه داده‌اند و فرزند خردسالشان نیز نزد پدر خود مانده است.

الهام چرخنده بازیگر نقش مشهور زیور در سریال آوای باران از همسرش فرشید نوابی از بازیگران مرد سینما و تلویزیون جدا شد و به زندگی مشترکشان خاتمه دادند و فرزندشان نزد پدر ماند.

 

الهام چرخنده با شال قرمز و فرشید نوابی - طلاق الهام چرخنده

این زوج اندکی پیش از ایام نوروز امسال این تصمیم به جدایی و طلاق خود را عملی کردند، اما خبر آن هنوز رسانه ای نشده بود.
این دو هنرمند به تازگی پس از سالها دوری از عرصه تصویر به فعالیت مجدد خود روی آورده اند و در بهار سال گذشته در سریال  پروانه ساخته جلیل سامان با یکدیگر همبازی بوده اند.

الهام چرخنده با شال مشکی و فرشید نوابی - طلاق الهام چرخنده

چرخنده نیمه دوم سال گذشته نیز با سریال  آوای باران  (حسین سهیلی زاده) بازی قابل توجهی را در شبکه سه ارائه داد.

الهام چرخنده در مجموعه های تلویزیونی دایره تردید ، من یک مستاجرم ، پروانه و آوای باران به ایفای نقش پرداخته است. وی همچنین در فیلم های سینمایی عروسی مهتاب ، شب یلدا ، سوگند و دامنه های سفید نیز بازی کرده است.
نوابی نیز هم اکنون سردبیری و تهیه‌کنندگی برنامه  سینما اکران را در شبکه تهران بر عهده دارد.

«ویلای ساحلی» جدیدترین ساخته کیانوش عیاری در نخستین روز نمایش رکورد زد

 

الهام چرخنده بی حجاب و فرشید نوابی - طلاق الهام چرخنده

طلاق الهام چرخنده و دوری او از فرزندانش

متاسفانه پازل زندگی این زوج خوشبخت در پایان سال ۱۳۹۲ از هم جدا شد.این دو قبل از نوروز سال ۱۳۹۳ خیلی بی سر و صدا و بدون جنجال رسانه ای از هم جدا شدند. از قرار معلوم پسر کوچک خانواده نزد پدرش مانده است.

البته با اظهار نظر فرشید نوابی مشخص شد که الهام چرخنده قبل از ازدواج با او یک بار دیگر ازدواج کرده بوده و پسر بزرگش شایان از همسر اولش است. فرشید نوابی در اظهار نظری گفته بود که حضانت تنها فرزندم ارسطو طبق رای دادگاه و خواسته الهام چرخنده به من سپرده شد.

الهام چرخنده و فرشید نوابی - طلاق الهام چرخنده

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا