اخبار بازیگراناخبار داغ بازیگران
موضوعات داغ

فیلم لحظه واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا و واکنش او

بیوگرافی شهاب حسینی و ماجرای واکسن او

شهاب حسینی یکی از مشهورترین ستاره‌های امروز سینما و تلویزیون ایران است. او با مجری‌گری برنامه‌های گروه کودک و نوجوان صدا و سیما مشهور شد و خیلی زود در سریال پلیس جوان به عنوان بازیگر نقش اول حضور یافت. بعد از آن در چند فیلم و سریال جریان ارزشی بازی کرد. سریال شوق پرواز در نقش شهید بابایی و فیلم دلشکسته مهمترین این آثار بودند. همچنین فیلم سوپراستار شهاب حسینی یکی دیگر از فیلم‌هایی بود که مورد توجه قرار گرفت.

شهاب حسینی در این فیلم در نقش یک بازیگر لاابالی را بازی می‌کرد. منتقدان همان زمان گفته بودند این فیلم سفارشی علیه سلبریتی‌ها ساخته شده است؛ به خصوص اینکه در جشنواره هم مورد استقبال مدیران دولت احمدی نژاد قرار گرفت.

بعد از آن شهاب حسینی دوره سوم سینمای خود را با بازی در فیلم‌ها و سریال‌های روشنفکری آغاز کرد. فیلم‌های اصغر فرهادی و سریال‌های سه گانه شهرزاد. در این زمان او سعی می‌کرد تفاوت خود را با جریان ارزشی به رخ بکشد از جمله با مطلبی که در نقد نشریه یالثارات نوشت:

«آقایان نه چندان محترم و مجهول‌الحال که با وقاحت تمام اقدام به چاپ مطلبی در شرم‌نامهٔ خود کردید، پاسخ سوال‌تان ساده است. دستان شما شایستهٔ حرمت قلم نیست. آن را زمین بگذارید و به هم‌کیشان داعشی خود بپیوندید. برای آوردن نام هنر و هنرمندان این مرز و بوم دهان خود را آب بکشید که به هیچ عنوان صلاحیت اظهار نظر در مورد محبوب دل این مردم را ندارید.»

شهاب حسینی در فیلم فروشنده تصویری کاملا متفاوت نسبت به فیلم سوپراستار از یک هنرمند ارائه می‌کند. این بار با بازیگر متعهد و با مطالعه‌ای روبرو هستیم که هم از نظر مالی و هم خانوادگی، آسیب‌پذیر است. پس از آنکه حسینی برنده جایزه جشنواره کن شد در رسانه‌های خبری منتشر شد که او به همراه خانواده‌اش به آمریکا مهاجرت کرده است. ظاهرا پس از توافق هسته‌ای شهاب حسینی توانست از موقعیت پیش آمده در رورابط ایران و آمریکا استفاده کند و گرین کارت این کشور را دریافت کند. پس از آن گفته شد که او می‌خواهد در ایالات متحده کمپانی فیلمسازی خودش را راه‌اندازی کند. البته جزییات زیادی از کمپانی فیلمسازی شهاب حسینی در آمریکا در دست نیست.

ماجراهای سعید امیرسلیمانی و خانواده هنرمندش

فقط سال گذشته او در این باره توضیح داد: «در پى فعالیتی که از دو سال پیش آغاز کردم به لطف الهی موفق به تاسیس شرکت فیلمسازی با نام ندای هفت آسمان شدم که هدفی جز کشف آثار و استعداد‌های جوان در حیطه‌های مختلف نمایشی اعم از تئاتر، سینما، فیلم‌های کوتاه، مستند، انیمیشن، دنبال نمی‌کند و در راستای هدفی است که همواره در جهت اهمیت به وجود منابع انسانی برای خود تعریف کردم و امیدوارم به یاری یگانه یار، موفق به این مهم شوم.»

سال گذشته نیز نام شهاب حسینی بسیار خبرساز بود؛ وقتی در جشنواره فیلم فجر خطاب به مسعود کیمیایی اظهارات تندی مطرح کرد و از انصراف او از جشنواره بسیار ایراد گرفت. سال گذشته به خاطر موضوع برخور نیروهای امنیتی ب اعتراضات افزایش قیمت بنزین و همچنین موضوع شلیک به هواپیمای اوکراینی، برخی هنرمندان انصراف دادند و برخی دیگر همچون غنی زاده انصراف ندادند اما اعتراضشان را همانجا بیان کردند.

شهاب حسینی در واکنش به این موضوع، واکنشی حاکمیتی گرفته بود و گفت: «من نمی‌توانم ساکت بنشینم که استاد پیشکسوت سینما، که سال‌هاست روند کاریش پیش چشم تماشاگر مشخص است، و هر ساله تماشاگر برخورد ناراحت‌کننده‌ای با فیلم‌های ایشان دارد، می‌آید و امسال هم فیلمی را می‌سازد که مطمئن است برخورد بدی با فیلمش اتفاق می‌افتد و بنابراین می‌آید و آن روغن ریخته را اصطلاحا نذر امامزاده می‌کند و سنگ‌بنایی را می‌گذارد که نتیجه‌اش جز نفاق و تفرقه و نفرت‌پراکنی چیز دیگری نیست.»

جمله دیگر او که «با نبودن تو چه اتفاقی می‌افتد؟» باعث واکنش‌های زیادی شد. دو روز بعد کانون کارگردانان سینمای ایران با صدور بیانیه‌ای نسبت به اتنقاد‌های شهاب حسینی، بازیگر از مسعود کیمیایی واکنش نشان داد. در بیانیه کانون کارگردانان سینمای ایران آمده بود که «شورای مرکزی کانون کارگردانان، هرگونه بی‌احترامی، اتهام و اظهارات ناشایست نسبت به تنها یک ابراز عقیده و نظر شخصی آن هم از سوی مسعود کیمیایی، فیلمساز برجسته موج نوی سینمای ایران را شدیدا محکوم می‌کند.»

سریال پیکولو ویژه کودکان در فیلیمو

شهاب حسینی با لباس چهارخونه - واکسن کرونا شهاب حسینی

  بیشتر بخوانید: از مهریه بازیگران ایرانی چه میدانید؟

واکسن کرونا شهاب حسینی

انتشار فیلم واکسن کرونا شهاب حسینی در آمریکا در ساعت‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و حالا در فضای مجازی به شدت از او انتقاد می‌شود و این نقد به او دیگر سلبریتی‌ها وارد شده که آنها با پول‌های بادآورده و دستمزدهای نجومی که بخش عمده آن از شرکت‌های ارزش افزوده یا توسط سرمایه‌گذارانی همچون محمد امامی تامین شده، سفر آمریکا می‌روند و با خیال راحت واکسنشان را می‌زنند و بعد در ایران مقابل دوربین قرار می‌گیرند و از زمین و زمان انتقاد می‌کنند و گلایه دارند که چرا وضع مملکت اینگونه است! اتفاقی بسیار عجیب و متناقض؛

چه آنکه اگر وضع مملکت اینگونه نبود، ثروت‌های نجومی اینطور به جیب سلبریتی‌هایی نمی‌رفت که تقریبا ارزش افزوده و بهره‌وری برای کشور ندارند.

شهاب حسینی که شهروند آمریکاست ظاهرا در روز‌ها یا هفته‌های اخیر به این کشور سفر کرده و واکسن کرونا زده است. در ویدئویی کوتاه که از این ماجرا منتشر شده، او در یکی از شهرهای آمریکا واکسن زده است.

پس از انتشار فیلم واکسن زدن شهاب حسینی، تصاویر دیگری با ماسک طرح ماری جوانا از او منتشر شد که آن هم نیز حاشیه‌های زیادی را به دنبال داشت.

شهاب حسینی در آمریکا - واکسن کرونا شهاب حسینی

حواشی هایی در پی  واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا

منصور اینانلو در توییتی نوشت: کسی که به مسعود کیمیایی گفت اعتراضت به سیستم و بیرون کشیدن فیلمت از جشنواره در اعتراض به کشته شدگان ابان و هواپیمای اوکراینی روغن ریخته خرج، امامزاده است، رفت آمریکا واکسن کرونا زد!»

«رحیل» روایتی از نقش بانوان در دربار قاجار

رزاق نوشت« شهاب حسینی پارسال از آمریکا دوید اینجا که به تحریم‌کنندگان جشنواره بتازد، امسال دوید آمریکا که واکسن بزند! خودش گفته بود سرباز عرصه فرهنگ است، فرهنگ ریا و تزویر!»

وحید هروآبادی روحانی توییتری نوشت: «ما با واکسن زدن مخالف نیستیم، ما با وسط‌بازی مخالفیم» همچنین کیاشا نوشت: «شهاب حسینی رفته آمریکا واکسن زده و بعدش بر می‌گرده ایران واسه کاسبی …! سلبریتی‌های دو رویی که وطن وطن می‌کنند، ولی حتی حاضر نیستن مثل هموطناشان زندگی کنند. مردم ایران را فقط یک لقمه چرب برای سیر کردن شکمشان می‌دانند.»

پرونه حسینی که ظاهرا در آمریکا زندگی می‌کند، در توییتی نوشت: «ما سیتی‌زن آمریکا هستیم. خودم که هیچ. همسرم مشکل ریه داره و بالای ۵۰ سال سن. دکتر بهش گفته با وجود اینکه در گروه پرخطر هستی، ولی هنوز حتی در نوبت هم قرار نگرفتی تا واکسن بزنی و باید حالا حالا‌ها صبر کنی. نمی‌دانم شهاب حسینى چند سالش است و چه بیماری داره که واکسن خارج از نوبت زده؟»

ویدا نوشت: « هنرمندان تربیت شده مانند شهاب حسینی، انسان‌های ریاکار و فرصت‌طلبی هستند که هم از توبره میخورند هم از آخور. با اجرای برنامه‌های مسخره در صدا و سیما پول میلیاردی می‌گیرند، می‌روند آمریکا، واکسن تحریم شده از سوی جمهوری اسلامی را می‌زنند و به ریش مردم می‌خندند.»

شهاب حسینی حالا وارد دوره چهارم زندگی خود شده است. بار دیگر در قالب مجری، اما این بار در برنامه همرفیق. گفته می‌شود شهاب حسینی حضور در این برنامه، برای هر قسمت ۱۵۰ میلیون دستمزد می‌گیرد. مسئله دستمزد بالا، فقط مختص به این برنامه نیست. سال قبل هم و بعد از حمله به هواپیمای اوکراینی، تعداد زیادی از هنرمندان جشنواره را تحریم کردند، اما شهاب حسینی که حالا تهیه کننده یک فیلم بود، از هم‌قطارانش گله کرد و در جشنواره حضور یافت.

معرفی مینی سریال حیثیت گمشده به کارگردانی سجاد پهلوان زاده

او حالا خودش را در راس می‌بیند. کافی است برنامه‌های همرفیق را نگاه کنید که سوالاتش از مهمانان، صرفا درباره خاطرات مشترک است. او حالا بیشتر از هر زمانی به کاراکتری که در سوپراستار نمایش داده بود، تبدیل شده است؛ مردی ثروتمند که دغدغه‌اش، صفر‌های قراردادهایش هستند.

شهاب حسینی به جنجال واکسن زدنش واکنش نشان داد

پستی که در صفحه رسمی اینستاگرام شهاب حسینی در ارتباط با واکسن زدنش منتشر شده

پست اینستاگرامی شهاب حسینی - واکسن کرونا شهاب حسینی

فیلم واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا

مصاحبه ی شهاب حسینی درباره واکسن زدن در آمریکا

شهاب حسینی درباره حواشی ماجرای واکسن زدنش در آمریکا و فعالیت‌های اخیر هنری‌اش، سخن گفت.

علی پاکزاد ( خبرنگار )  گپ و گفتی با  شهاب حسینی داشت و او در این‌باره برای ایسنا نوشت:

«این روزها ماجرای ماسک زدن و واکسن زدن شهاب حسینی در آن سوی دنیا، موضوعی شد برای اینکه برخی  به آن بپردازند و ساده از کنارش عبور نکنند. هر چند آنقدر در جامعه موضوعات مهم وجود دارد که پرداختن به این حاشیه ها  حوصله می خواهد و انگیزه!

برای همین هم با شهاب حسینی تماس گرفتم تا ببینم تا چه حد این موضوع برای خودش جدیت داشته است؟

شهاب حسینی در پاسخ به سئوالم در خصوص ماسکی که بصورت داشته است می گوید: از ماشین که پیاده شدم دیدم ماسک ندارم. تنها ماسک داخل ماشین این ماسک بود که قبل تر ها، دوستم به من هدیه داده بود. بین زدن و نزدن آن تردید نکردم.

از شهاب ماجرای واکسیناسیونش را پرسیدم. شهاب گفت: هیچ نیت قبلی و برنامه ریزی مشخصی برای زدن واکسن نبود و نداشتم. به اصرار یکی از دوستان  که برای آغاز یک کار سینمایی همراهی ام می کرد، در صف واکسن مازاد ایستادیم تا  شانس خود را امتحان کنیم. در آمریکا برای مراکز سالمندان و سایر مراکز در اولویت، همیشه چیزی حدود بیست درصد واکسن  اضافه در نظر گرفته می شود تا در صورت شکستگی یا اتفاقات غیرمترقبه، مشکلی برای جامعه هدف بوجود نیاید.

سیر تا پیاز زندگی پدرام شریفی ستاره نو ظهور سینمای ایران

پس از اتمام کار، مازاد را  بین مردم عادی توزیع و تزریق می کنند. در ضمن این واکسن ها  بعد از خروج از دمای یخ زدگی چون قابل برگشت و استرداد نیست، مازادش به مردم عادی تزریق می شود، کل ماجرا همین بود.اتفاقی که برای هر کسی می تواند بیفتد .

شهاب می گوید که آرزوی قلبی اش این است که شرایط واکسیناسیون با بهترین واکسن موجود برای هموطنانش در ایران بوجود بیاید و مردم بیش از این دچار خسارت و مصیبت نشوند. مخصوصا حالا که وعده داده شده در چند ماهه آینده شرایط واکسیناسیون عمومی در کشور بوجود بیاید و او امیدوار است که این وعده تحقق یابد.

از او در مورد پروژه ای که اکنون در دست دارد، سئوال  می کنم. شهاب می گوید که فیلم دومش را در آمریکا ساخته است.

می دانستم او پیش از این بعنوان اولین کارگردانی اش در آمریکا فیلمThe writer is deadرا بر اساس نمایشنامه «نویسنده مرده است» اثر« آرش عباسی  » با حضور دو بازیگر آمریکایی ساخته بود.

حالا شهاب حسینی می گوید که این روزها مشغول ساخت فیلم «Final Act» با بازیگری  سه بازیگر ایرانی انگلیس زبان و سه بازیگر آمریکایی  و دو کودک ایرانی و آمریکایی بوده است.

وقتش را نمی گیرم و برایش آرزوی موفقیت می کنم و قدری به حاشیه های که ساخته و پرورانده می شود فکر می کنم و می گویم کاش این همه خلاقیت و ذوق در حاشیه سازی را صرف ارتقای سینما می کردیم…..»

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا