اخبار بازیگراناخبار داغ بازیگران

همه چیز در مورد فیلم حادثه الناز شاکردوست

کارگردان فیلم «دو طبقه روی پیلوت» در پاسخ به شایعه جایگزینی بازیگر دیگری با الناز شاکردوست این شایعه را رد کرد.فیلم حادثه الناز شاکردوست را مشاهده میکنید.

الناز شاکردوست در بیمارستان - فیلم حادثه الناز شاکردوست

حواشی در پی انتشار فیلم حادثه الناز شاکردوست

ابراهیم ابراهیمیان درباره بستری‌شدن الناز شاکردوست که در بیمارستان شده است، گفت: پروژه را متوقف کرده‌ایم و توجه همه ما معطوف به این است که حال شاکردوست بهتر شود. با هیچ بازیگری مذاکره نکرده‌ایم‌ و قرار هم نیست فعلا هیچ بازیگری جایگزین او شود تا ببینیم وضع خانم شاکردوست چه می‌شود.

الناز شاکردوست در بیمارستان - فیلم حادثه الناز شاکردوست

 

  بیشتر بخوانید: اخبار حوادث بازیگران مشهور سینمای ایران

علت حادثه الناز شاکردوست

ابراهیمیان همچنین تأکید کرد: این حادثه خارج از صحنه فیلمبرداری رخ داده و بر اثر یک بی‌احتیاطی بوده که نه به خانم شاکردوست ارتباط داشته و نه به پروژه. دو طبقه روی پیلوت به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان یک کمدی اجتماعی است و در برخی خبرها سعید آقاخانی، جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ و‌ هادی حجازی‌فر به‌عنوان دیگر بازیگران این فیلم معرفی شده‌اند.

الناز شاکردوست و مهران مدیری در بیمارستان - فیلم حادثه الناز شاکردوست

حادثه اتفاق افتاده برای الناز شاکردوست

تصویر پایین اولین واکنش الناز شاکردوست در صفحه اینستاگرامش بعد از حادثه امروز بوده است البته ظاهرا این تصویر و متن زیر آن توسط کسی دیگه در صفحه اینستاگرام این بازیگر منتشر شده است که در متن زیر عکس نوشته شده :

دوستان, الناز از همه تون تشكر مي كنه ،حادثه ى پيش آمده امروز هنگام فيلمبردارى به خير گذشت ولى متاسفانه ضربه ى وارد شده به ستون فقرات موجب دررفتگى ديسك كمر بصورت حاد بين دو مهره نزديك به مركز نخاع شد ، كه به ناچار بايد مدت زمانى را به استراحت مطلق بر تخت بيمارستان بگذراند تا تشخيص بعدى تيم پزشكى، باز هم ممنون از إظهار لطف و محبت تون لطفاً براش دعا كنيد

رضا عطاران و حسن معجونی با دفتر یادداشت به نمایش خانگی می آیند

الناز شاکردوست در بیمارستان - فیلم حادثه الناز شاکردوست

ملاقات بازیگران از الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بازیگر سینمای کشورمان در اولین روزهای بهمن سر صحنه فیلمبرداری فیلم سینمایی دو طبقه روی پیلوت به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان دچار حادثه شد و بعد از بستری بودن در بیمارستان و انجام مراحل فیزیوتراپی برای درمان راهی خارج از کشور شد.

الناز شاکردوست و پژمان جمشیدی در بیمارستان - فیلم حادثه الناز شاکردوست

حادثه رخ داده برای الناز شاکردوست

الناز شاکردوست و سیروان خسروی در بیمارستان - فیلم حادثه الناز شاکردوست الناز شاکردوست و برادرش در بیمارستان - فیلم حادثه الناز شاکردوست الناز شاکردوست و برادرش در بیمارستان - فیلم حادثه الناز شاکردوست الناز شاکردوست و سحر قریشی در بیمارستان - فیلم حادثه الناز شاکردوست الناز شاکردوست و افسانه چهره آزاد در بیمارستان - فیلم حادثه الناز شاکردوست

حادثه برای الناز شاکردوست بر سر کدام فیلم اتفاق افتاد؟

فیلم سینمایی «دو طبقه روی پیلوت» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان یک کمدی اجتماعی است و در برخی خبرها سعید آقاخانی، جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ و هادی حجازی فر به عنوان دیگر بازیگران این فیلم معرفی شده اند.

ابراهیمیان پیش تر فیلم های سینمایی «آاادت نمی کنیم» و «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» را نیز کارگردانی کرده است.

الناز شاکردوست و جواد عزتی در بیمارستان - فیلم حادثه الناز شاکردوست

حادثه ناگهانی و آسیب کمر الناز شاکردوست

به تازگی جواد عزتی در گفت‌وگو با فریدون جیرانی در برنامه اینترنتی «کافه آپارات» به این اتفاق واکنش نشان داد و در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه حمیدرضا آذرنگ مقصر این حادثه بوده است یا خیر، گفت: «من نمی‌دانم، خود خانم شاکردوست باید در این باره توضیح دهند.

من چون چند ساعتی کار نداشتم خواب بودم و وقتی این اتفاق افتاد همه شوکه شدیم، خیلی وحشتناک بود. همه عوامل ترسیده بودیم. بعدا که به ملاقات خانم شاکردوست در بیمارستان رفتم، نفس راحتی کشیدم.»

الناز شاکردوست و امیر جعفری در بیمارستان - فیلم حادثه الناز شاکردوست

علت حادثه الناز شاکردوست از زبان نزدیکانش

خبر حادثه ای که برای الناز شاکردوست سر صحنه فیلم دو طبقه روی پیلوت رخ داد توسط ادمین صفحه الناز شاکردوست تایید شد . این صفحه اینستاگرامی با انتشار عکسی از الناز شاکردوست روی تخت بیمارستان نوشت :

بیوگرافی سحر قریشی

دوستان، الناز از همه تون تشکر می کنه ،حادثه ی پیش آمده امروز هنگام فیلمبرداری به خیر گذشت ولی متاسفانه ضربه ی وارد شده به ستون فقرات موجب دررفتگی دیسک کمر بصورت حاد بین دو مهره نزدیک به مرکز نخاع شد، که به ناچار باید مدت زمانی را به استراحت مطلق بر تخت بیمارستان بگذراند تا تشخیص بعدی تیم پزشکی، باز هم ممنون از إظهار لطف و محبت تون لطفاً براش دعا کنید.

الناز شاکردوست و ماهایا پطروسیان در بیمارستان - فیلم حادثه الناز شاکردوست

حادثه پرتاب الناز شاکردوست

الناز شاکردوست و بهاره افشاری در بیمارستان - فیلم حادثه الناز شاکردوست الناز شاکردوست در بیمارستان - فیلم حادثه الناز شاکردوست الناز شاکردوست در بیمارستان - فیلم حادثه الناز شاکردوست الناز شاکردوست و امیر جعفری در بیمارستان - فیلم حادثه الناز شاکردوست الناز شاکردوست و نفیسه روشن در بیمارستان - فیلم حادثه الناز شاکردوست الناز شاکردوست و امین حیایی در بیمارستان - فیلم حادثه الناز شاکردوست الناز شاکردوست در بیمارستان - فیلم حادثه الناز شاکردوست الناز شاکردوست و حمید فرخ نژاد در بیمارستان - فیلم حادثه الناز شاکردوست الناز شاکردوست در بیمارستان - فیلم حادثه الناز شاکردوست الناز شاکردوست در بیمارستان - فیلم حادثه الناز شاکردوست الناز شاکردوست در بیمارستان - فیلم حادثه الناز شاکردوست الناز شاکردوست و پیمان قاسم خانی در بیمارستان - فیلم حادثه الناز شاکردوست

فیلمی از جزئیات حادثه ای که در سر صحنه برای الناز شاکردوست اتفاق افتاد

فیلمی از صجبت های بهنوش بختیاری از حادثه ای که برای الناز شاکردوست اتفاق افتاد

فیلم حادثه الناز شاکردوست از زبان خودش

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا